Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
denkt dat ik idd maar bewust moet na gaan denken.. en proberen het uit te schakelen en afleiding te zoeken.Sonja_ schreef:djoya: Dankjedenkt dat ik idd maar bewust moet na gaan denken.. en proberen het uit te schakelen en afleiding te zoeken.
reininglover: Ik ken het meisje in real life.. en ik mag haar niet, en andersom ook.
Ze kijkt me altijd vuil aan als ik met m'n vriend loop, en ze zegt geen woord tegen me..

Niet teveel van proberen te denken allemaal, alleen daarmee maak je het makkelijker voor jezelf. En als je dat een tijdje volhoud ga je wel inzien dat het allemaal niet zoveel betekend als jij denkt.. tita schreef:Sonja_ schreef:djoya: Dankjedenkt dat ik idd maar bewust moet na gaan denken.. en proberen het uit te schakelen en afleiding te zoeken.
reininglover: Ik ken het meisje in real life.. en ik mag haar niet, en andersom ook.
Ze kijkt me altijd vuil aan als ik met m'n vriend loop, en ze zegt geen woord tegen me..
jaahhaa en daar begint het mee en wedden dat........ ik zal er maar voor zorgen dat ie niet meer met haar omgaat.
Vriendschap tussen jongen en meisje bestaat niet. (voordat ik heel bokt over meheen krijg er is altijd een van de 2 die ooit meer wilt of moeten homo zijn of lesbisch tevens kun je een gezamelijk passie hebben maar dan is het ook gevaarlijk)
Sonja_ schreef:Tita: Nou dat is nogal grof gezegd.. en ik ga er zéker niet voor zorgen dat hun niet meer emt elkaar omgaan.
Waar heb ik dat recht op? alsof hij naar mij luisterd als ik zeg dat hij niet meer met haar om moet gaan ..
En ze zijn al 8 jaar vrienden, dan had hij zeker wel wat met haar genomen i.p.v mij..
Vindt dit een beetje raar gezegd.
Ga maar weg idd voor dat je het Sonja alleen maar moeilijker maakt met onnodige vervelende dingen die niet waar hoeven zijn voor haar.

"