Vorig jaar juni heb ik met mooie cijfers mijn diploma allround kapster in ontvangst genomen! heel blij mee natuurlijk! dit is wat ik altijd al wilde...
maaaaaaaaarrrrr............. Nou knaagt er bij mij toch weer wat dat ik "meer" en "beter" wil!!
maar hoe wat waar en wanneer enzovoort enzovoort.
Jammer genoeg kom je met een kapperdiploma niet echt ver! ik heb een vmbo tl diploma waarmee ik mbo 4 mag starten!
toen ben ik begonnen met kapper (mbo2) gehaald en toen allround kapper (mbo 3) Kortom! Ik ben er qua niveau niks mee opgeschoten!
Dus echt iets "hogers" leren zit er niet in! ook omdat je er geen verdere vervolg opleidingen in heb
nou was ik erg benieuwd naar ervaringe enz. van andere mensen met hetzelfde probleem! Wat ik nog meer leuk vind om te doen is Acrylnagels zetten
En lijkt een visagie/grimeur opleiding me ook onwijs gaaf!
maar het liefst zou ik weer achter de schermen willen werken met haar en make-up
Maar de grote vraag is HOE kom je daar?!?! welke opleidingen moet je hebben? En hoe kan je met die opleidingen en/of cursussen zo het "echte" werk instromen
Ik ben heel benieuwd! en hoop op veel reacties zodat ik mijn zoektocht voor mijn toekomst verder kan uitstippelen
(ps. op het moment werk ik 4 dagen in de week in een kapsalon!)