Geen folders ontvangen, waar "klagen"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Geen folders ontvangen, waar "klagen"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 20:28

Ik woon in een studentencomplex ietsje van de gewone woonhuizen af. Zo goed als het hele gebouw ontvangt geen folders, terwijl we geen ja/nee of nee/nee sticker hebben.

wij willen ze wel graag ontvangen. ik mis constant bepaalde aanbiedingen en daar baal ik heel erg van.

Weet iemand waar je naartoe kan bellen om te klagen dat je geen folders ontvangt?

Djaleesa

Re: Geen folders ontvangen, waar "klagen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:31

Kan je niet aan een huis verderop vragen of ze nog een folder hebben? Meestal staat er wel op een folder iets waar je naartoe kan bellen als je klachten hebt. Of dat iemand in de buurt weet wie ze lopen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:38

Google even op reclameverspreidingsbureau in jou woonplaats.
Grote kans dat je dan het bedrijf treft dat jouw folders verspreid en die weten wel wie er berzorgen in jouw wijk..( en zo niet, kunnen ze je vast wel verder helpen )
En dan wordt de bezorger opgebelt dat hij beter z'n werk moet doen en anders z'n wijkje kwijt raakt :+
( heb jaren zelf bezorgers gebeld met dit soort dingen :+ )

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:40

Alle aanbiedingen staan ook op internet.. je kan bij jou favo winkels je gewoon aanmelden voor de mailingen (blokker, lidl, ah, verzin het maar!), dan krijg je de mailingen en eerder, soms speciale aanbiedingen en altijd netjes digitaal!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:43

He waar woon je ook alweer?
Wij op de Haarweg krijgen nl wel gewoon reclamefoldertjes, alleen die van de C1000 volgens mij niet... Maar die van AH, Welkoop, Praxis etc wel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:46

Hier hetzelfde, nu ja ik krijg ze wel, maar pas op dinsdagavond laat. De rest van de gemeente (stad en andere dorpen) krijgt ze op zaterdag.
Ik vis wat reclame betreft, regelmatig achter het net :(

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 21:47

Sodera schreef:
He waar woon je ook alweer?
Wij op de Haarweg krijgen nl wel gewoon reclamefoldertjes, alleen die van de C1000 volgens mij niet... Maar die van AH, Welkoop, Praxis etc wel...

Idd ook op de haarweg, maar wij krijgen nooit wat. Ik zit op een dubbele afdeling (twee huisnummers aan 2 verschillende kanten) en geen van ons krijgt reclame en geen van ons heeft zo'n sticker op de brievenbus.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:50

Jij woont in zo'n tussenstuk?
Vind het heel vreemd, wij krijgen gewoon reclame en ook op verschillende dagen(AH dinsdag, welkoop praxis etc woensdag geloof ik).

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 21:54

jah, we krijgen wel eens het bonus krantje en andere losse krantjes en zo. Maar nooit de pakketjes van de blokker en hans textiel en weet ik het allemaal nog meer.
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 22-03-09 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:55

Je kunt ook bij de desbetreffende winkel aangeven dat je geen folders van hun ontvangt; is voor de winkel zelf ook niet prettig, en waarschijnlijk nemen hun wel contact op met het 'verdeelpunt'.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 08:11

Owwww die krijgen wij hier idd ook niet. Bonus en andere lossen krijgen we wel echt elke week maar de Blokker ed heb ik nog nooit gezien.....

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 09:20

Ik zou het bij de winkel aangeven, zij geven dit door aan het verdeelpunt. Hier zijn ze vaak wel duidelijk in, aangzien zij ook moeten betalen voor het verdelen van de folders. De bonus enz wordt als het goed is door de postbode gedaan en die andere door folderlopers. Tenminste zo is dat hier geregeld.

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 09:25

Bij ons worden folders verspreid via Interlanden Spreigroep, en een klacht indienen kan via www.interlanden.nl.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 10:45

venga schreef:
Bij ons worden folders verspreid via Interlanden Spreigroep, en een klacht indienen kan via http://www.interlanden.nl.

wouw super tip, dank je wel. Ik heb mijn klacht daar doorgegeven.