Stond woensdagavond een advertentie in de plaatselijke krant: appartement te huur in centrum. Yes, dacht ik, want dat is net wat ik al maanden zoek. Ik meteen (en dan ook echt metéén) gebeld en info gevraagd. Was te betalen (yes!), zag er zo te horen goed uit (yes!) op een prachtige locatie (yes!) en ik was de eerste die zich meldde (yes!).
Ik donderdagochtend die meneer teruggebeld dat ik het graag wil bezichtigen. Daar moest ik voor bij zijn vrouw zijn, die was er niet, maar die zou mij zo snel mogelijk terugbellen om een afspraak te maken. Nou prima, ik gewacht op telefoon. Vrijdag niks, zaterdag niks. Net zelf maar even gebeld. Mevrouw klonk vrij pissig en vond me opdringerig overkomen zei ze, ze had mijn nummer echt wel gezien, maar was dit weekend al met 4 kandidaten bezig geweest, die hadden al bezichtigd en het leek haar zeer onwaarschijnlijk dat er geen één tussen zat die het graag wilde huren. Ze zou in ieder geval voor het einde van de week terugbellen, maar achtte de kans vrij klein dat ik een kans maakte....
Ben nog verbaasd...echt heel raar dit! Die man van haar zei me woensdag dat ik de eerste was. Echt heel erg balen zeg!