Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Bienotje schreef:Van hem verwachten als íe er wat uithaalt dat gelekt heeft om het schoon te maken spreekt voor zich. Maar als jij het veel vaker wil, is dat meestal makkeijker op te lossen door het dan zelf te doen
Mannen zijn nu eenmaal niet zo poetserig
elke maand gaan alle kasten zelfs leeg om overal te stoffen en te poetsen
Bienotje schreef:Er zijn weer uitzonderingen froukScheet jouw weer poetswerk (of zit die jouw juist extra achter de kont als je eens wat aat slingeren dan ofzo
)
Ben bang dat dat nog best wel strijd gaat leveren, want ik ben best wel een rommel kont en ik poets gewoon overal bij langs wat dat betreft.
. 1 x in de 3 maanden wordt hij hier schoon gemaakt, maar ik let er gewoon op dat hij niet vies wordt. Geen lekkende vla-pakken in de koelkast terug zetten hoort daar bijvoorbeeld bij. Ook kijk ik bijna elke dag of er iets weg kan. Dingen die over datum zijn zul je bij mij niet snel vinden. Ik woon nu 1,5 jaar bij mijn vriend, en de vriezer is nog nooit ontdooit. Dat stoort me ook niet, hij doet het prima
.
)
Of er moet iets gelekt hebben dan ruim ik het meteen op.
Hermelijn schreef:Hooguit 1x in het half jaar wordt ie bij ons schoongemaakt. Maar er ligt meestal niet zo veel in de koelkast, en wat er in ligt is niet zo lekgevoelig (kaas e.d. in de verpakking, pakken drinken etc.). Het is eigenlijk nooit vies, stinkt ook niet ofzo. Als iets gelekt heeft maken we het wel schoon, maar verder... zolang er niks stinkt en het er een beetje schoon uitziet vind ik 't wel best.