Nieuwe msn sloopt computer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

Nieuwe msn sloopt computer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 13:45

Ja leuk hoor die nieuwe msn versie!

Meteen, nadat ik de uitnodiging gekregen had, op installeren gedrukt. Alles leek goed, en de computer had geen kuren.

Maar elke dag wanneer ik mijn msn aan deed, werd mijn computer slomer. Omdat ik zo'n msn verslaafde ben, wou ik msn er niet af hebben.
Wat blijkt nou? Mijn oude msn versie kan ik niet meer op de computer vinden door de nieuwe versie.

Dus: Hup! Nieuwe msn versie verweideren van deze computer. Gelukkig is de computer weer wat sneller geworden, maar ik kan mijn oude msn versie niet meer vinden :n .
Via internet kan ik geen msn meer downloaden, alleen de nieuwste versie! Iedere keer als ik wil downloaden, dan stopt de computer er gelijk mee!

Help!

Lara_Silver

Re: Nieuwe msn sloopt computer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 13:54

Ik snap je verhaal wel maar een paar dingen vind ik raar. Ik weet niet wat voor besturingssytsteem je hebt? Op xp werkt de allernieuwste msn zowiezo niet, en op vista zou hij absoluut geen probleem moeten zijn.. Precies wanneer stopt de pc ermee? Als je het .exe bestand download of als je het probeert te installeren?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 14:37

ik heb de XP versie, maar hij draaide wel :) alleen met veel moeite achter af gezien...

de computer stopt het downloaden, omdat hij het niet kan vinden ofzo?

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 14:39

Al gezocht met de functie zoeken?
Dus niet alleen handmatig?

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 14:40

je download niet alleen de nieuwe versie je download een update voor je oude versie van msn, dus je hebt met de nieuwe ook gelijk de oude weg gegooit zit ie niet nog in je verwijderde items? ben bang dat je niet meer terug kan naar de vorige versie....

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 14:44

Je kan wel terug naar de vorige versie.
Ik zal zo even de site voor je opzoeken, ik heb het namelijk ook gehad (Nouja, mijn Vista laptop vond het zelf geen strak plan om die msn er nog langer op te hebben dus deedtie maar gewoon alsof msn niet meer bestond :7 )

http://www.livemsger.nl/WLM-8,5-final.html

Hier kun je de vorige versie downloaden :)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 14:46

Nijn schreef:
Al gezocht met de functie zoeken?
Dus niet alleen handmatig?

met de zoekfunctie heb ik gezocht ;) en veel gevonden, alleen is het woord gevoelig ofzo, want ik had gister vergeten Live er bij te zetten, en net vond hij er net weer twee folders ofzo ;)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 14:49

Ook raar ik heb xp en heb een paar dagen geleden de nieuwste msn geinstalleerd en die doet het prima op m'n laptopje

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 14:52

Bij mij deed de nieuwste msn het ook zeker een maand :j
Tot ik me ineens niet meer kon aanmelden met mijn vaste emailadres :+ Wel met alle andere, maar niet met de gewone.
Hebben meer mensen last van gehad :j Maargoed. Bij die link die ik daarstraks stuurde kun je dus de eerdere versies downloaden. :)

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 09:18