bekend met site moneymiljonair?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

bekend met site moneymiljonair?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 20:09

Is er iemand bekend met de site van moneymiljonair? je kan spaarpunten verdienen met puzzles oplossen, spelen van spelletjes, lezen van e-mails, kopen van producten en aanmelden bij gratis internetdiensten en aanmelden van nieuwe leden. Je ontvangt parels en 100.000 parels is 1,25. Als je 12,50 hebt gespaard krijg je dat uitbetaald (als je wilt).
Je wordt natuurlijk dood gegooid met allerlei mailtjes, maar levert het genoeg op?
moneymiljonair is het best betalende gratis spaarprogramma op internet (zeggen ze zelf).
Zijn er mensen die hier ook aan meedoen? Of is het een bult flauwekul? Ik wil het graag weten voor ik me in dit gedoe stort.
laat eens horen jullie ervaringen met MoneyMiljonair!

FriesWytske

Re: bekend met site moneymiljonair?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 20:10

Ik vind het flauwekul. Ik zou hier nog nooit aan mee doen.

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 20:11

:j
Ik doe mee met Moneymiljonair, ik vind dat het best snel gaat :j

Mijn zus heeft een keer laten uitbetalen, en dat ging goed :j

daandriaan

Het is altijd mooi mee genomen het geld toch?
Ben ook lid, maar niet heel actief.

Apocalatch

Dit topic gaat ook over dit soort sites:
[LZP] Euroclix..

Moneymiljonair betaalt inderdaad goed (als je boven de 18 bent, anders niet). Je krijgt ongeveer 3 tot 4 mailtjes per dag, die je even aan moet klikken. Je krijgt echt uitbetaald en het is helemaal veilig :)

nijntje01

Ik heb er ook aan meegedaan
Het werkt echt.
Simpel de mailtjes aanklikken.
Kost weinig moeite als je toch voor de pc zit.
Voorheen kreeg je veel meer punten vandaar dat ik nu gestopt ben.
Maar leuk is t echt wel

Succes ermee

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 20:13

zie ook mijn onderschrift voor een handige en vooral betrouwbare site ;) ben zelf al meerdere keren netjes op tijd uitbetaald.
Moneymillionaire kan ik niet, ik vind dit genoeg. Opzich werkt het idee erachter wel, en het bevalt me goed. Als het teveel wordt kan je je gewoon afmelden of je intresses aanpassen.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 20:13

Idd, hier ook wel positief :). Ik doe er ook aan. Zie ook verder dat topic wat Lisa91 geeft.

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 20:15

Slotty schreef:
zie ook mijn onderschrift voor een handige en vooral betrouwbare site ;) ben zelf al meerdere keren netjes op tijd uitbetaald.
Moneymillionaire kan ik niet, ik vind dit genoeg. Opzich werkt het idee erachter wel, en het bevalt me goed. Als het teveel wordt kan je je gewoon afmelden of je intresses aanpassen.

Zinngeld heb ik ook, maar dat gaat véél minder snel

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 20:17

Ik doe dit ook, gaat veel sneller dan Euroclix en je verdient een klein centje waar je eigenlijk weinig voor hoeft te doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 20:21

Ze hebben mij in totaal €123 euro uitbetaald, toch niet verkeerd dus flauwekul is het beslist niet :)

De aanmeld link staat in mn profiel.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 20:46

Hoeveel pb's met reflinks heb je al gehad? :+

Moneymiljonair werkt, simpel zat. Maar snel rijk wordt je er niet mee.
@ FrysWietske, je kan het nou wel flauwekul noemen, maar je hebt het duidelijk niet zelf geprobeerd.

Tot nu toe heeft MM mij 32,50 aan keiharde euro's opgeleverd. En ben weer op weg naar de volgende 12,50.
Er zijn massa's sites, waarvan een paar heel betrouwbare die goed gaan en al jaren stabiel zijn. Moneymiljonair is al heel lang online en is gewoon een correct betalende en werkende organisatie, en ja ze zijn idd de best betalende iig van de bewezen vertrouwde sites :j

TiffanyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 20:49

Ik doe hier ook aan mee,en heb reeds 25 euro verdient,het geld is ook netjes uitbetaald.
Het gaat niet zo snel,maar kost ook niet veel moeite,dus waarom niet....

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:50

Ik ben ook al drie keer uitbetaald, 4e keer zit er aan te komen :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:39

Zelf kan ik binnenkort 25 euro uit laten betalen, maar ik denk dat ik het als een soort spaarpotje houd :) Heb nu niet de neiging het uit te geven en ik klik dagelijks braaf mijn mailtjes weg. Ik spaar nu gewoon lekker door en denk dat ik pas uit laat betalen als ik echt een wat groter bedrag bij elkaar heb waar ik iets leuks voor kan kopen, al gaat het niet zo snel allemaal.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:48

Ik doe ook aan moneymiljonair. In het begin was ik erg actief er mee, maar de laatste maanden verwijder ik steeds de mailtjes, omdat ik er geen zin in heb. Had ik al deze mailtjes wel allemaal geopent, dan had ik kunnen uitbetalen.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:51

Ik doe het ook op 2 e-mail adressen zelfs haha
Heb inmiddels al rond de 100 euro uitbetaald gekregen. Inprincipe is het gratis geld. Vind het wel grappig.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:53

Op 2 email adressen? Dat is nog eens een idee :+ !

Ik heb wel eens gehad, dat ik een vriendin via mijn link had laten aanmelden, maar ik kreeg er geen punten bij. En volgensmij hoort dat wel... ?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:56

Sence schreef:

Ik heb wel eens gehad, dat ik een vriendin via mijn link had laten aanmelden, maar ik kreeg er geen punten bij. En volgensmij hoort dat wel... ?

Was ze wel actief op de site? Als ze alleen aanmelden is dat niet voldoende, ze moeten ook nog een bepaalde tijd actief mailtjes openen etc. Pas na die tijd krijg je je parels erbij.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:58

haha ja gaat een stuk sneller dan hoor :9
als jij iemand anders aanmeld moet je die punten we krijgen ook al zijn ze niet actief. Wel moeten ze het eerste mailtje dat ze krijgen klikken. Ik heb dat ook gedaan met 3 vrienden en die doen het nu allemaal niet meer. Was toch mooi 6.75 :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:59

Hm dat gaat dan wel hard ja, ik zal eens vragen aan wat vriendinnen om zich aan te melden, dan schiet het tenminste een beetje op :P

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:03

Is wel jammer dat je bij MM al je gegevens moet ingeven. Terwijl dat bij Euroclix (en hopelijk nog andere) niet meteen hoeft. :)

Zelf ook al veel positieve dingen gehoord over MM. :j

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:04

Lisa91 schreef:
Dit topic gaat ook over dit soort sites:
[LZP] Euroclix..

Moneymiljonair betaalt inderdaad goed (als je boven de 18 bent, anders niet). Je krijgt ongeveer 3 tot 4 mailtjes per dag, die je even aan moet klikken. Je krijgt echt uitbetaald en het is helemaal veilig :)

Ik ben 17 en ik ben een paar wekn gelden ook gewoon uitbetaald hoor :P ik wet nit of ik een valse leeftijd in heb gevuld of dat het gewoon geen flikker uitmaakt hoe oud je bent?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:12

Mas schreef:
Sence schreef:

Was ze wel actief op de site? Als ze alleen aanmelden is dat niet voldoende, ze moeten ook nog een bepaalde tijd actief mailtjes openen etc. Pas na die tijd krijg je je parels erbij.

:j Ze kan al bijna uitbetalen

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:12

jessiesand schreef:
Ik doe het ook op 2 e-mail adressen zelfs haha
Heb inmiddels al rond de 100 euro uitbetaald gekregen. Inprincipe is het gratis geld. Vind het wel grappig.

Zou er wel mee oppassen, als ze IP checks gaan doen dan hang je ;)