Leuke, romantische ideetjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gekkesies

Leuke, romantische ideetjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 11:39

Om samen met mijn lief te doen. :)
Het gaat de laatste tijd wat moeizaam tussen ons, doordat we beiden niet echt door een makkelijke periode gaan, dus ik wil er even een speciale avond van maken als mijn ouders op vakantie gaan (begin april). :)
So far heb ik met een vriendin al bedacht;
Voor hem koken+chocoladefondue met allemaal lekkere dingetjes als toetje of wat later op de avond
heerlijk cliche rozenblaadjes in bad strooien :Y)
veeeeeeeel kaarsjes
massage

Maargoed, allemaal wel leuk, en hij zal het vast waarderen maar niet echt origineel ofzo, dus kom maar op met die leuke ideetjes! :)
(het moet dus wel gewoon thuis / 's avonds kunnen, in een klein dorpje zonder mogelijkheden whatsoever verder :P)

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 12:32

Misschien een spoor van kaarsjes zetten naar de badkamer/slaapkamer en daar kaarsjes in de vorm van een hartje zetten en een lieve brief in het midden leggen?

Gewoon een smsje sturen of ie naar je toe wil komen en dan stuit ie op kaarsjes door het hele huis die naar boven leiden, altijd leuk!
(als je huisdieren hebt wel oppassen :+ )

Palmera

Re: Leuke, romantische ideetjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 12:37

Moet het dan echt origineel zijn? Het gaat toch om je gebaar? Feit is dat jij dan vreselijk je best voor hem doet, lekker kookt en hem een massage geeft. Das toch super? Als mijn vriend zoiets voor mij zou doen zit ik de rest van het jaar op een roze wolk. Of het nou origineel is of niet.

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 12:43

@Willeke; Dat van die kaarsjes was ook een beetje het idee :j een spontaan smsje sturen of hij langs wil komen gaat wat moeilijker, omdat ik in limburg woon en hij in Apeldoorn haha. :P Die brief is wel een goed idee, bedankt!

@Femke27; Nee tuurlijk zal hij er heel blij mee zijn, absoluut. :) Maar ik dacht gewoon dat een bokker misschien nog wat leuke ideetjes had. :D