[ENQ] Kloof tussen Burger en Politiek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

stoplicht

[ENQ] Kloof tussen Burger en Politiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 20:15

Hee,
Voor maatschappijleer hebben wij een soort van project. Het komt er in elk geval op neer dat wij in groepjes worden verdeeld, dat we een bepaalde politieke partij spelen en dat we met de standpunten van die partij met elkaar in debat gaan.

Maar daarbij gaat het onder andere over de vraag of er een kloof is tussen de burgers en de politiek.
Nou zoeken wij zo veel mogelijk mensen die daar een enquête over in willen vullen, zodat wij dat kunnen analyseren.
Dit is de link:
http://www.itslearning.com/test/r.aspx?XS=osyyrasyzott

In elk geval hartstikke bedankt als je deze even in zou willen vullen (duurt amper 1 minuutje) ;)
Gr. Anandi

Oja, weet niet of het hier goed staat, anders iig mijn excuses :o

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 13:58

Ik heb hem ingevuld voor je :D :D

Nimue

Re: [ENQ] Kloof tussen Burger en Politiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:12

Ik wilde hem invullen, maar vond de stellingen dermate ongenuanceerd dat ik bij geen van drieën eens of oneens was.

stoplicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 17:46

@ Innepin: Bedankt!

@ Nimue: Ze zijn idd wel beetje vaag (heb ze zelf ook niet verzonnen, maar goed). Bij alle stellingen ligt het eraan hoe je ze opvat, dat is denk ik dan ook wel een beetje het probleem, want je kan er verder geen toelichting bij geven. Scheelt bij mij denk ik dat ik het net op school ook over deze stellingen heb. Maar iig bedankt, en hoop dat er nog andere liefhebbers zijn die deze enquête even snel in willen vullen! :j

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:07

Ja, ik zat inderdaad telkens te denken van 'nou, niet altíjd, maar váák wel' ofzo. Ik kon er dus niet zoveel mee, zat er echt tussenin en heb het dus maar niet ingevuld.

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:10

Nimue schreef:
Ja, ik zat inderdaad telkens te denken van 'nou, niet altíjd, maar váák wel' ofzo. Ik kon er dus niet zoveel mee, zat er echt tussenin en heb het dus maar niet ingevuld.

Had ik ook :j.

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:19

Ik heb hem voor je ingevuld, herken echter wel wat de mensen hier boven mij zeggen..

Succes ermee! Laat je ons nog weten wat hier uit komt? Ben namelijk wel nieuwsgierig! :Y)

stoplicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 19:21

@ Nimue en xCharlie: Haha, ja, had ik idd ook wel. Zal de leraar erop aanspreken, haha ;)

@ BibicheB: Haha, ja, zal ik doen! Dinsdag gaan we hem bespreken, dus ik zal de uitkomst zsm hierop zetten. Iig bedankt dat je hem hebt ingevuld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 16:20

Ik had hetzelfde als de mensen hierboven, maar heb toch net een poging gewaagd met invullen, succes verder!