En ik wil vanavond niet me eigen weer helemaal doodvervelen
Er is hier in de buurt jammergenoeg niet echt iets van een tentoonstelling/musea ofzo om te gaan kijken, had die tip laatst al van iemand gehad en veel dingen zijn vooral voor overdag. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

En ik wil vanavond niet me eigen weer helemaal doodvervelen
Er is hier in de buurt jammergenoeg niet echt iets van een tentoonstelling/musea ofzo om te gaan kijken, had die tip laatst al van iemand gehad en veel dingen zijn vooral voor overdag. 

Mezz zou ik idd weleens wat vaker heen kunnen gaan, maar meestal komt er niet echt iets wat mij trekt en ik heb al tevaak een deur tegen me kop aangehad omdat je daar niks kan zien als iemand naar buiten loopt en jij naar binnen
Mezz cafe zou ik binnenkort eens kunnen kijken, daar komt soms nogwel wat leuks.

criollolover schreef:18 jr en je al zo vervelen...je wou je paardrijden toch weer oppakken? doen joh, is zoooo leuk
Ik heb vorige week voor het eerst weer gereden, maar dat is ook overdag en s'avonds gaat het me echt om. Overdag kom ik de dag vaak wel door, desnoods neem ik me camera mee en vertrek richting bos/natuurgebied hier in de buurt

) maar kijk dan toch wel vaak tv of ga me huisje helemaal schoonmaken wahaha maar goed elke avond dat doen is ook geen optie. Zoek anders een leuk verzorgpaard waar je lekker mee bezig kunt zijn...

Ik ga dan wel alleen de stad in, maar dat is omdat ik op een gegeven moment hyper word van het stilzitten. Ik werk nml doordeweek en daarbij zit ik ook de hele dag op mijn hol. Ik ga wel weer een sport binnenkort uitproberen, maar weet nog niet wat. Laatste wat ik heb gedaan was salsadansen, maar dat was echt 3x niks voor mij. Fietsen is ook niet echt een optie, kom op dat barrel net naar mijn werk en het centrum, maar verder overleeft hij niet meer
Gamen is leuk, maar mijn pc werkt niet meer mee, en op het moment heb ik zo onderhand alles wel gehad van games die hij nogwel aankan. Ik woon nog thuis en mijn kamer is meestal erg opgeruimd, hoe zou dat toch komen
En leren voor school kan nu toevallig ookal amper omdat ik op school moet wachten en om nou een halfjaar vooruit te gaan werken schiet niet echt op
En de tv heb ik inmiddels ookal gezien, als er iets is kijk ik, anders hou ik het echt niet vol. De halve bibliotheek heb ik ookal gehad en het is zelfs zo erg dat ik amper meer leuke boeken kan vinden
ik doe de volgende dingen savonds:

Plantjes kweken vind ik erg leuk, maar mijn ma wat minder, aangezien ze niet op mijn kamer erbij passen. Vroeger was ik nml altijd in de weer met planten en tekenspullen, maar het eerste wil me ma niet en het tweede ik kan op het moment niks meer verzinnen. Fotograferen wil ik wel weer meer gaan doen, maar dat gaat s'avonds niet

). Maar dat is wel de manier om erachter te komen wat je leuk vindt! Is stijldansen meer je stijl, of streetdance? Of misschien toneelspelen of iets anders creatiefs? Ben je gelovig, dan zou je in het kerkkoor kunnen gaan of misschien speel je wel een instrument? Ik denk dat je eerst nog moet leren waar je interesses liggen, dan kun je wat gerichter gaan zoeken