[LZP] Ik kan het even niet meer aan..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[LZP] Ik kan het even niet meer aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 18:35

Heey allemaal...

Ik voel me op het moment echt zwaar knudde.. En er is niemand aan wie ik het zou kunnen vertellen, dus ik wil even hier mijn hart luchten..

Ik heb tweeenhalf jaar terug een autoongeluk gehad. DAardoor altijd pijn in mijn knie. Dokter hebben lange tijd niks kunnen vinden. Nu hebben ze iets gevonden, en wordt ik geopereerd (24 april). En ik zit er zó onwijs tegenaan te hikken.. Ben er echt bang voor..

Mijn vader heeft al erg lange tijd pijn in zijn rug. Ze dachten aan een hernia. Hij heeft een MRI gehad, en daar konden ze niks op vinden. Hij loopt nu dus contstant met pijn in zijn rug.. ;( :(:)

Toen werd mijn paard kreupel.. Dierenarts weet niet wat het is.. Ze heeft eerst tien dagen op pijnstillers gestaan. Daarna merkte je helemaal niks meer aan haar. Alleen dat haar been dik was. Nu ligt ze weer de hele dagen alleen maar te liggen. Ze word weer heel somber, en ze kreupelt weer heel duidelijk ;( (Dierenarts komt erbij).

Mijn beste vriend laat me zitten.. Hij is heel lang gepest geweest, en ik ben dus al die jaren voor hem opgekomen. En we waren de beste vrienden en alles. En nu doen anderen ook aardig tegen hem, en hij laat me als een blok vallen ;(

En net nu ik me al zo poedersuiker voel om mijn paard, mijn pap, álles.. Maakt mijn vriend het ook nog eens uit.. Om een naar mijn idee stomme reden ;(
Hij vind namenlijk dat ik te weinig knuffel.. Nou sorry, ik heb gewoon té veel aan mijn hoofd. Heb ik hem ook meerdere keren gezegt, en hij weet ook dat als Kel weer beter is, en die operatie is voorbij, dat het een stuk beter zal gaan..
En dan zegt ie doodleuk, dan nemen we dan toch weer verkering?

;( Ik ben echt kapot op het moment.. Ik kan gewoon even niet meer ;(
Ik weet nu echt even niet meer waar ik het zoeken moet.. Mijn beste (En enige écht goede) vriendin zit in engeland. Mijn andere (Ook goede) vriendin zit in oosterijk te skieen.. Voor de rest heb ik bijna niemand meer.. Nouja, niemand waarmee ik makkelijk over problemen praat..

Vandaar dat ik het even hierzet.. Mischien dat ik me wat beter voel als ik hier mijn hart even lucht..

Mars

Re: [LZP] Ik kan het even niet meer aan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 18:51

Meid jij zit even flink in de lappenmand op het moment zeg :(:)
Hartstikke logisch dat je je zorgen maakt om de operatie, je vader en natuurlijk om je paardje, dat is ook wel erg veel om in één keer op je dak te krijgen.

En je vriend is echt een eikel dat hij het om deze reden met je uit maakt, sorry dat ik het zo zeg. Jij verdient een stuk beter meid, echt waar :j Hoe haalt hij het in zijn hoofd om dan nog te zeggen 'dan nemen we later toch weer verkering', nee die kun je beter kwijt dan rijk zijn. Nu heb je tenminste meer de tijd om je te concentreren op de zaken die wél belangrijk zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 19:16

Tja.. Dat eikel deel zie ik niet echt in hem. Het is echt een hele lieve jongen. Hij had wel zo zen dingetjes waar ik me aan ergerde. Hij luisterde bijvoorbeeld nooit naar wat ik zeg.. Als ik zei bel even voor je komt, omdat ik waarschijlijk nog niet klaar ben. Dan kreeg ik een sms: Ik kom er nu aan. En nu dus ook weer.. Hij maakte het uit, vanwege het minder knuffelen.. En ik zei tegen hem, van dat ik het een niet zon leuke reden vind, omdat dat knuffelen wel weer komt, zodra ik me weer goed voel (Als ik me niet goed voel, wil ik gewoon alleen zijn, en met rust gelaten worden..). En toen keek hij me aan in de trant van dat hij dat helemaal niet wist ofzo. Daarom zei hij dat waarschijnlijk van, dat we later weer kunnen nemen.. Maar ik heb hem toch echt meerdere keren verteld hoe het zit..

Baal er echt van gewoon ;(

Het komt nu echt even allemaal tegelijk..
Zometeen autorijles. Hoop dat ik mijn gedachten er een beetje bij kan houden en niet (Wéér) ergens tegenaan rijd := (Heb met een tractor een deur geraakt van 4000 euro :o ).

Het zal allemaal wel weer goedkomen.. Maar ik zie het nu echt even sombertjes in...

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 00:40

Nou meid, je zegt zelf dat hij niet naar je luisterde als je iets zei, dat hij het vreemd vind dat je nu wat minder knuffelt, dat hij blijkbaar niet eens lijkt te weten wat er nu Werkelijk in je hoofd omgaat. Een vriend hoort er voor je te zijn Ook als het slecht gaat.. en dat gaat het nu met je.. Ik vind het dus een behoorlijke eikel, hoe durft hij nou toch te zeggen "dan nemen we daarna toch weer verkering" net of het zo gemakkelijk gaat.. als hij echt van je houd dan was hij er nu voor je geweest, gezegd dat het wel goedkwam! En je gesteunt tot t weer beter met je ging, en er niet van weggelopen!

Ik wil je heel veel sterkte wensen, dit is allemaal niet niets wat er nu in 1 keer op je dak komt...

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 00:51

Ik ben het met Mas en Bitterbal eens...
Een vriend die nooit naar je luistert en dan echt geen idee heeft wat er in je hoofd omgaat kan je beter kwijt zijn. Natuurlijk is knuffelen heel leuk en heel fijn, maar dat is toch geen reden?
En dan zeker niet zeggen dat als je wel weer knuffelt hij wel je vriendje weer wilt zijn.
Kom nou je bent er voor elkaar in goede en slechte tijden, zo wil hij alleen maar van jouw knuffels profiteren.

En die beste vriend, misschien kan je daar een keer een goed gesprek mee aan? Het zou echt zo jammer zijn dat het zo'n hypocriet wordt die als er eenmaal aandacht aan hem geschonken wordt hij z'n echte vrienden (jij!) niet meer wilt kennen.

Maar ik wens je echt heel veel sterkte met de operatie en met je vader en je paardje.
En de bokkers staan tenminste altijd aan je zijde ;)