Ik voel me op het moment echt zwaar knudde.. En er is niemand aan wie ik het zou kunnen vertellen, dus ik wil even hier mijn hart luchten..
Ik heb tweeenhalf jaar terug een autoongeluk gehad. DAardoor altijd pijn in mijn knie. Dokter hebben lange tijd niks kunnen vinden. Nu hebben ze iets gevonden, en wordt ik geopereerd (24 april). En ik zit er zó onwijs tegenaan te hikken.. Ben er echt bang voor..
Mijn vader heeft al erg lange tijd pijn in zijn rug. Ze dachten aan een hernia. Hij heeft een MRI gehad, en daar konden ze niks op vinden. Hij loopt nu dus contstant met pijn in zijn rug..

Toen werd mijn paard kreupel.. Dierenarts weet niet wat het is.. Ze heeft eerst tien dagen op pijnstillers gestaan. Daarna merkte je helemaal niks meer aan haar. Alleen dat haar been dik was. Nu ligt ze weer de hele dagen alleen maar te liggen. Ze word weer heel somber, en ze kreupelt weer heel duidelijk
(Dierenarts komt erbij).Mijn beste vriend laat me zitten.. Hij is heel lang gepest geweest, en ik ben dus al die jaren voor hem opgekomen. En we waren de beste vrienden en alles. En nu doen anderen ook aardig tegen hem, en hij laat me als een blok vallen
En net nu ik me al zo poedersuiker voel om mijn paard, mijn pap, álles.. Maakt mijn vriend het ook nog eens uit.. Om een naar mijn idee stomme reden
Hij vind namenlijk dat ik te weinig knuffel.. Nou sorry, ik heb gewoon té veel aan mijn hoofd. Heb ik hem ook meerdere keren gezegt, en hij weet ook dat als Kel weer beter is, en die operatie is voorbij, dat het een stuk beter zal gaan..
En dan zegt ie doodleuk, dan nemen we dan toch weer verkering?
Ik ben echt kapot op het moment.. Ik kan gewoon even niet meer 
Ik weet nu echt even niet meer waar ik het zoeken moet.. Mijn beste (En enige écht goede) vriendin zit in engeland. Mijn andere (Ook goede) vriendin zit in oosterijk te skieen.. Voor de rest heb ik bijna niemand meer.. Nouja, niemand waarmee ik makkelijk over problemen praat..
Vandaar dat ik het even hierzet.. Mischien dat ik me wat beter voel als ik hier mijn hart even lucht..
Hoe haalt hij het in zijn hoofd om dan nog te zeggen 'dan nemen we later toch weer verkering', nee die kun je beter kwijt dan rijk zijn. Nu heb je tenminste meer de tijd om je te concentreren op de zaken die wél belangrijk zijn.
(Heb met een tractor een deur geraakt van 4000 euro
).