Ik heb een vraagje. Ik ben binnenkort jarig en wil graag een moderne bedelarmband van bijvoorbeeld Pandora. Nu weet ik dat Pandora het meest bekende merk is en al jaren een gevestigde naam heeft. Het is ook een vrij duur merk. Als je doorspaart dan heb je zo voor 800-1000 euro (ongeveer?) aan je pols hangen. Nu vind ik dat idee een beetje...'eng' om het zo maar te noemen. Ik loop niet graag met 800 euro aan sieraden rond, zeker als ik wil gaan paardrijden etc. Ik zie mezelf al rondrijden en bezig zijn in de stal, ik ben veels te bang dat ik hem kwijtraak (ook al kan hij niet makkelijk afvallen) of kapot gaat/ beschadigd.
Nu heb ik ook rondgekeken naar andere merken. Trollbeads en Biacio lijken net zo duur te zijn, voor mijn gevoel kan ik dan beter voor Pandora gaan (al weet ik dat de kwaliteit ongeveer hetzelfde zal zijn). Simstars en Petite (by Lovelinks) lijken een stuk goedkoper en wellicht ook minder mooi en gedetailleerd maar dan loop ik tenminste ook niet met 800 euro aan mijn polsje
.Dan nu de vraag: heel eigenlijk wil ik stiekem toch voor Pandora, gewoon omdat ik het mooi vind, maar kan ik daar dan ook goedkopere 'beads' tussen/ aanhangen? Bijvoorbeeld 'beads' van Simstars of Petit? Of passen die niet? Ik heb namelijk wel begrepen dat Trollbeads en Biacio op een Pandora passen, maar dan heb ik alsnog een vermogen aan mijn armband. Hoe zit het met 'goedkopere merken'? Kortom, wat past er allemaal op een Pandora en is net ietsje goedkoper dan Pandora zelf?
Graag jullie ervaringen! Alvast dank!
Ik durf alleen niet te zeggen of hier Pandora bedels aan gehangen kunnen worden en hoe dat andersom zit....
!
Pandora, Simstars, Larenza, Chamilia, charlot disign en mijn eigen pandorastyle lijn