Ik heb een nieuwe digid aangevraagd, maar kan hem niet activeren omdat ik geen wachtwoord heb, maar dat wordt wel gevraagd. Bij het aanvragen heb ik echter hier niks over gezien en wachtwoorden worden niet verstrekt las ik.
Wat nu? Moet ik het nu weer opnieuw aanvragen? Wie kan mij helpen?
Ooooh, is ook zo! Het klopt wat mirriejj zegt! Is ook al een dik jaar geleden dat ik dat heb gedaan! Maar inderdaad, je krijgt een brief met daarin een activeringscode. Daarna kan je inloggen met een wachtwoord, waarna je een sms krijgt met een code, waarmee je dan helemaal binnen je DigiD kan.. Die brief is er binnen een paar dagen.
Pollewoppy
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-09 14:24
Ik heb de brief wel gehad maar liep vast met activeren. M'n mobiele nr werkt idd. Dus bedankt voor de tip!
Makkelijker niet direct, het is veiliger. Je hebt je DigiD niet alleen nodig voor je stufi, maar ook voor belastingteruggave. En waarschijnlijk voor nog wel meer dingen. Al is dit het enige wat ik tot nu toe tegen ben gekomen.
Pff... Ik kom er ook niet doorheen met die DigiD code! Eerst vanalles invullen, krijg je sms met wachtwoord etc... dan binnen 5 werkdagen de brief thuis, weer geprobeerd in te loggen, geeft dat ding aan dat mijn wachtwoord niet klopt... Terwijl ik de brief voor mijn neus had liggen en het smsje ook!
Ik heb het nu 3x opnieuw aangevraagd en 3x over kan ik nog steeds niet inloggen. Dus ze hebben pech bij de belastingdienst, ze krijgen mijn aangifte gewoon lekker met de hand geschreven!