beetje rare topic titel maar goed, ik moet dus voor het opzeggen van de sportschool aantonen dat ik op meer dan 15km afstand woon van Eindhoven dan kan ik nl per direct opzeggen..
Mijn paspoort was niet genoeg,, Moest echt een gemeente inschrijving oid hebben.. Weet iemand hoe ik hier aan kom zonder een heel uitreksel aan te hoeven vragen???
Euhm... Zou een koop- of huurcontract niet voldoende zijn?
KayC
Geplaatst: 19-03-09 13:58
Je kunt gewoon bij het gemeentehuis een uittreksel van het bevolkingsregister vragen, dit kost 5 euro en krijg je meteen mee. Anders zou ik ook niet weten hoe je het aantonen moet.
Anoniem
Geplaatst: 19-03-09 14:00
Poststuk van een officiële instantie laten zien die aan jou gericht is op dat adres? Uittreksel van de gemeente kost je nl. ook weer een hoop geld.
Is niet ongebruikelijk. Je wilt immers "onder en abonnement uit". Is feitelijk een contract dat verbroken wordt. Best coulant dat dat per direct kan op bepaalde voorwaarden, toch?
_Lola_
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-09 14:03
Ja precies.. Zal eens bellen of dat wel genoeg is... Ben bang van niet... Aangezien ik ook niet voldoende aan toon met mijn paspoort...
Maarja daar staat dan ook geen datum op.....
Ja anders moet ik nog 5 maanden doorbetalen.. Verhaal is nl dat ik in Weert woon en in Eindhoven sporte (omdat ik daar ook werkte in Eindhoven).. Nu werk ik echter in Tilburg en is Eindhoven niet meer te doen.. Dus nu moet ik aantonen dan ik meer dan 15 km van Eindhoven woon dan mag ik per direct mijn contract opzeggen!
lejo
Geplaatst: 19-03-09 14:04
kazary schreef:
Uitreksel kost ingeveer 5 euro. Dus dat valt wel mee. Maar wat een rare eis van die sportschool.
Ligt er aan bij welke gemeente, er zijn er ook bij die gerust 15,- vragen.
Maargoed, ik zou het ook eerst eens proberen met een huur/koop contract, is meestal wel voldoende (als het ook op jouw naam staat tenmiste)
da's lang zo leuk niet, dan hebben we niks meer te doen...
Gwen
Geplaatst: 19-03-09 14:11
Er zijn meer sportscholen die die eis stellen. Ik weet niet of het toevallig Healthcity is, maar daar hebben ze in de Algemene Voorwaarden staan dat als je binnen 15km van een andere HC-vestiging bent gaan wonen je abonnement niet wordt beëindigd, maar omgezet wordt naar die andere vestiging. Ik zou inderdaad gewoon even bellen en vragen wat voor document goed genoeg is om je nieuwe adres aan te tonen .
Heb net gebeld, ze gaan mij terug bellen Haha!! Even afwachten dus! Heb nu brief van CZ klaar liggen!!
kazary
Geplaatst: 19-03-09 14:16
Sonja schreef:
da's lang zo leuk niet, dan hebben we niks meer te doen...
Haha, inderaad. Dan is bokt zo leeg.
_Lola_
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-09 14:17
Er ligt gelukkig binnen 15km van Weert geen andere vestiging.. Was inderdaad Healthcity! En ze kwamen zelf met dit idee, dus hoop dat een brief met naam adres en datum genoeg is... Ben weer begonnen met lessen, kan het geld goed genoeg gebruiken ipv weggooien!! (45,- per maand is toch niet niets!!)