stage afzeggen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vallyke_91

stage afzeggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 11:12

ik ben opzoek gegaan naar een andere kapsalon om stage in te lopen en daar ben ik aangenomen ik moet nu vanmiddag tegen mijn bazin gaan vertellen dat ik niet meer kom etc.
de reden dat ik weg ga is dat er minder klanten zijn en dat het rustiger word en de stimulatie dat ze me iets leren is heel laag voel me er niet meer echt thuis en krijg daar niet echt een kapsalon idee! wil graag meer stage lopen als ik dat aangeeef zegt ze dat ze er rekening mee houd en toch mag ik neit meer komen alleen vorige week toen was mijn collega op vakantie en toen was ik wel goed genoeg om te komen..
wat moet ik gaan vertellen tegen haar wil het graag op een leuke manier afsluiten!!

Groetjess Marielle

Coot

Re: stage afzeggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 11:14

Gewoon, de waarheid, eerlijkheid duurt het langst ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 11:14

De waarheid.
Daar leren zij ook weer wat van.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 11:20

Idd gewoon eerlijk zijn, kom je tenslotte 't verste mee :)
Zo leert zij er ook weer van om daar voortaan iets mee te kunnen doen ;)

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 11:29

vallyke_91 schreef:
wat moet ik gaan vertellen tegen haar wil het graag op een leuke manier afsluiten!!

Je kan het op een goede manier afsluiten maar de waarheid zit vaak niet in diezelfde lijn ;)
Niet iedereen deelt de goede afsluiting wanneer je kritiek geeft.
Persoonlijk zou ik denken, ik wil elkaar nog tegen kunnen komen en zeker met een zakelijke gedachte erachter, dus ik geef er een draai aan.

Bedank haar voor de fijne tijd (dit ook steeds benadrukken) en daarnaast zou ik aangeven dat ik toe ben aan iets anders. Houd het open en niet de nare punten opnoemen. Gewoon aangeven dat je graag meer wilt werken en iets heb gevonden waar je meer toekomst mogelijkheden ziet. Je zal nog wel vaker van baan veranderen, zo gaat toch toch in je leven. En als je steeds eerlijk bent (wat niet iedereen waardeert) dan laat je keer op keer een negatieve indruk achter, terwijl je misschien wel leuke tijden heb gehad met elkaar.

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 11:33

Kun je niet gewoon zeggen dat je het fijn gehad hebt bij haar (bloemetje of pralines afgeven om haar te bedanken). En daarna om nog wat tips of opmerkingen vragen. Daar sta je dan natuurlijk zéér open voor. En dan zeg je vriendelijk wat jij jammer vond aan je stage.

vallyke_91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 12:11

heel erg bedankt voor jullie hulp hier zie ik inderdaad wel nuttige tips is :)

vallyke_91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 12:12

en eerlijkheid duurt het langst en daar was ik zefl ook al van overtuigd Bedankt