Ik heb zelf door het paardrijden striemen gekregen bij mijn liezen .(als ik het goed schrijf haha) ..
En doordat ik een muggenmagneet ben (hier verder meer over in dit topic
) ben ik dus lek gestoken in de afgelopen jaren. Maar ik heb dus alles kapot lopen krabben in mijn slaap.(Was 's morgen heel fijn wakker worden maar niet heus) En daardoor heb ik ook allemaal kleine littekentjes overgehouden op mijn armen en benen.Nou wou ik dit dus een keer gaan proberen, maar is het mijn geld wel waard ? Werkt het echt of is het weer een of ander product op de markt ?
Volgende vraag
:Doordat ik dus een muggenmagneet ben en al vanalles heb geprobeerd zou ik graag tips willen die bij jullie misschien wel heel erg helpt.
Zelf heb ik dit geprobeerd:
Slapen met klamboe, Maar hierdoor lag ik zelf vaker in de knop met het ding, dat ik toch niet sliep en de muggen zelf kapot kon slaan
Citronella kaarsen : hielp dussss niks
Zalfjes waarmee je eigen moet insmeren : na een kwartier is het uitgewerkt en ik zat 's morgen vastgeplakt aan mijn pjama.
Hele lichaam bedekken: Dus oftewel lange broek en sokken aan (
)broek in de sokken en een shirt aan met lange mouwen. : Hoe ze het doen doen ze het maar ze prikken er gewoon door heen!!
Geurtje voor in stopcontact : Hielp dus echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal niet!
Blauwe lamp: Hielp opzich wel alleen daardoor lag ik zelf ook weer extreem lang wakker ..
Dus tips zijn altijd welkom haha