huh 15euro meer per maand kwijt aan verzerkerings pakket!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

diana

huh 15euro meer per maand kwijt aan verzerkerings pakket!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 19:07

tja lange dag gehad ,kom je thuis zie je een brief liggen van de verzekerings maatschapij.
wij hebben zo,n pakket auto,opstal,inboedel,aanspraakelijkheid,rechtsbijstand.
word met 15eiro per maand verhoogd,omdat er steeds meer schade word gereden!!!!
hallo,ik heb zelf nog nooit wat gehad.
vind het echt zwaar belachelijk,alles word maar lekker duurder!

Anoniem

Re: huh 15euro meer per maand kwijt aan verzerkerings pakket!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 19:25

Dat is dus totaal op al je verzekeringen bij elkaar? Vind dat een vrij normaal bedrag hoor, niets schrikbarends aan.
Als het nu per verzekering was.....

diana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 19:26

nou vind het wel veel geld,nooit schade gehad

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 19:28

chiqa ook ik vind het belachelijk hoor, zeker niet normaal. doordat debielen meer schade rijden moet jij maar gaan dokken? ja daag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:27

Sja zo werkt het nu eenmaal in Nederland, je betaald voor de brokkenmakers, welkom!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:30

tuurlijk, maar dat maakt het niet normaal :n ik zelf heb er nog geen last van maar zit wel in een soortgelijke situatie, ik moet dokken voor niets. en als je niet met een boompje kan schudden op je rug kan dat erg vervelend zijn.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:36

Tja, ik vind dit soort dingen ook niet normaal, je betaald hier idd voor de mensen die schade rijden... Dan kan dat normaal in NL zijn, maar kloppen diet het natuurlijk niet :n
Maar goed, ik vrees dat er vrij weinig aan te doen is helaas....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:45

xDramaQueen schreef:
tuurlijk, maar dat maakt het niet normaal :n ik zelf heb er nog geen last van maar zit wel in een soortgelijke situatie, ik moet dokken voor niets. en als je niet met een boompje kan schudden op je rug kan dat erg vervelend zijn.

Als jij brokken maakt wordt dit op dezelfde hoop gegooit hoor, dus we betalen met zn allen voor elkaar.
En zeg nu eens eerlijk...5 verzekeringen €3 per jaar duurder, dat is juist een lachertje, ikken dr die het dubbele of meer omhoog zijn gegaan.
En t mooie van autoverzekeringen is dat ej nog korting krijgt ook :)
Maar €3 per jaar zou ik in mn handen knijpen :j

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:51

Ja gemiddeld..

Vind 3 euro voor een inboedelverzekering wel erg veel voor verhoging.. das voor mij 50% hoor!

Als mijn autoverzekering omhoog gaat ipv omlaag ( door korting?) dan wordt het tijd voor nieuwe maatschappij :+

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 21:22

Moet je zelf eens tegen een boom aan rijden, dan ben je blij dat we hier in NL een goed verzekeringssysteem hebben hoor. Kost je dan namelijk een stuk meer dan €15. Iets minder kortzichting denken kan ook wel.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 21:42

Achter komen dat iets méér gaat kosten is nooit leuk. Is het trouwens een vooraankondiging o.i.d? Ik neem een beetje aan dat de consument namelijk een soort van rechten heeft om op tidj geïnformeerd te worden of iets dergelijks. Maar het ligt er grotendeels aan wat er in de kleinere letters van je pakketverzekering staat (daar zal vast wel een notitie zijn n.a.v. schades en premieverhogingen in staan).

Overigens kan ik ook wel meer dingen opnoemen om te klagen dat het niet eerlijk zou zijn, omdat een groot deel eigenlijk opdraait voor de kosten van anderen. (zorgverzekering, belastingsdienst en nog wel meer..)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 08:43

Chiqa schreef:
xDramaQueen schreef:

Als jij brokken maakt wordt dit op dezelfde hoop gegooit hoor, dus we betalen met zn allen voor elkaar.
En zeg nu eens eerlijk...5 verzekeringen €3 per jaar duurder, dat is juist een lachertje, ikken dr die het dubbele of meer omhoog zijn gegaan.

Ik lees toch echt dat het 15 euro per maand is en niet per jaar. ;)
Op jaarbasis vind ik het toch een aardige verhoging. Is dit alleen voor de auto, omdat je het hebt over "omdat er meer schade gereden wordt"?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:19

Neonlight schreef:
Chiqa schreef:

Ik lees toch echt dat het 15 euro per maand is en niet per jaar. ;)

Dat dacht ik ook ja, lijkt me toch een aardig verschil en een behoorlijke verhoging.

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:20

Tsja .. als je zelf een ongeluk krijgt of schade veroorzaakt ben je ook blij dat alles vergoed wordt. Wees maar blij dat het jou nog niet overkomen is.. je kan ervan uit gaan dat anderen het ook niet voor de lol doen. Neemt niet weg dat 15 euro per maand inderdaad veel is, weet je zeker dat het niet per kwartaal is? Volgens mij kan ik mijn pakket niet eens per maand betalen..

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:29

diana schreef:
hallo,ik heb zelf nog nooit wat gehad.

Dat is toch precies waar het hele idee van verzekeren op draait! Je kunt er ook voor kiezen je niet te verzekeren (op je verplichte WA na dan), dan hoef je alleen je eigen schades te betalen..

diana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 17:57

nee was voor het hele pakket,dat meer schade rijden was 1 van de voorbeelden.
en het is echt per maand,betaal i.p.v 57 en nog iets, 75 en nog iets

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 23:54

Ah, dus het is niet zo dat alleen de autoverzekering de oorzaak is dat het pakket zo enorm gestegen is in prijs. Procentueel gezien is dit een enorme stijging, maar ieder jaar zijn er wel stijgingen, en af en toe zijn er inderdaad verzekeringen die enorm stijgen in prijs.

Ik heb het geluk dat ik alles bij een assurantiekantoor heb ondergebracht, die bij een enorme verhoging van de premie automatisch elders een goedkopere afsluiten, dat de stijging wel meevalt. Ieder jaar krijg ik wel een brief dat ze vanwege de enorme stijging een verzekering ergens anders hebben afgesloten onder dezelfde voorwaardes. Dit komt dus regelmatig voor.