Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ik zelf heb er nog geen last van maar zit wel in een soortgelijke situatie, ik moet dokken voor niets. en als je niet met een boompje kan schudden op je rug kan dat erg vervelend zijn. 
xDramaQueen schreef:tuurlijk, maar dat maakt het niet normaalik zelf heb er nog geen last van maar zit wel in een soortgelijke situatie, ik moet dokken voor niets. en als je niet met een boompje kan schudden op je rug kan dat erg vervelend zijn.

Chiqa schreef:xDramaQueen schreef:tuurlijk, maar dat maakt het niet normaalik zelf heb er nog geen last van maar zit wel in een soortgelijke situatie, ik moet dokken voor niets. en als je niet met een boompje kan schudden op je rug kan dat erg vervelend zijn.
Als jij brokken maakt wordt dit op dezelfde hoop gegooit hoor, dus we betalen met zn allen voor elkaar.
En zeg nu eens eerlijk...5 verzekeringen €3 per jaar duurder, dat is juist een lachertje, ikken dr die het dubbele of meer omhoog zijn gegaan.
En t mooie van autoverzekeringen is dat ej nog korting krijgt ook
Maar €3 per jaar zou ik in mn handen knijpen
Neonlight schreef:Chiqa schreef:Als jij brokken maakt wordt dit op dezelfde hoop gegooit hoor, dus we betalen met zn allen voor elkaar.
En zeg nu eens eerlijk...5 verzekeringen €3 per jaar duurder, dat is juist een lachertje, ikken dr die het dubbele of meer omhoog zijn gegaan.
En t mooie van autoverzekeringen is dat ej nog korting krijgt ook
Maar €3 per jaar zou ik in mn handen knijpen
Ik lees toch echt dat het 15 euro per maand is en niet per jaar.![]()