Krijg hier een hele nare, bittere smaak van.
Wat als hij daadwerkelijk de nieuwe president van Nederland word
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nessah schreef:Adil.. hele filmpje is te vinden op geenstijl.
Daarnaast een partij waarvan alleen jij echt lid kan worden, dat opzich vind ik ook al.. inprincipe stem je op 1 man.
Je mag trots zijn op een land,maar wat is trots? Ik vind het too much zo'n vlag.. Van mij hoeft dat niet zo over duidelijk.
Uiteraard heb ik me in zijn standpunten verdiept, aangezien ik 22 jaar ben en mag stemmen ben ik daar mee bezig.
amondi schreef:Die hele PVV bestaat letterlijk alleen uit Geert Wilders.... hebben jullie dat idd ook gelezen.
Statuten, vergaderingen, inhoud.... nergens democratie, alleen Geert! Die beslist alles, niemand heeft inspraak!
Wil je een dictator als president? Of gaat je dat te ver.....
Stof tot nadenken!
Moon schreef:Ik zie lichtelijke overeenkomsten met andere alleenheersers in het verleden: 1 en een enkel ras discrimineren, als minder beschouwen. Mooie beloften doen. Iets te nationalistisch. Alle aandacht op zichzelf vestigen.
Tja, geschiedenis herhaalt zich is wat ze zeggen.
)
Moon schreef:Zijn negatieve houding naar de islam en de moslims.
Dingen zoals de koran willen verbieden, of in ieder geval uitdunnen.
Te nationalistisch, zeker niet zijn vlag.. Daarmee doel ik op zijn kritieken op de islam.
Ik ben van mening dat je de koran niet kunt verbieden omdat het te veel overeen komt met de bijbel. Als we hier beginnen met het verbieden van de islam waar blijft onze vrijheid van meningsuiting dan. Wat word dan eht volgende geloof wat we gaan verbieden?
Natuurlijk hoort het aandacht op jezelf vestigen bij het stemmen trekken. Maar die Balkenende en Bos vertegenwoordigen een hele partij. Hij zit alleen in zijn partij.

amondi schreef:Waarom woon je dan toch in duitsland?? Zijn daar immigranten wel toegestaan als ze niet goed intrigeren..... wordt het misschien tijd om Bokt.de eens op te zoeken?
amondi schreef:Natuurlijk mag je je mening geven, maar je lijkt wel een vrijwilliger van hem( lid kan niet)
amondi schreef:Je hebt nou al 3 keer op 1 bladzijde verteld dat je het zo met hem eens bent..... dat we meer nationalisch zouden moeten zijn.....
amondi schreef:Hij heeft geen gelijk, gelijk kan je alleen krijgen als je tegenspraak duldt! Als je de discussie wilt aangaan, en dat doet hij dus nooit!
hihi vind het echt een grappig kapsel