Goed we hebben hier in de oude kom van Volendam een parkeerprobleem, dat is noueenmaal zo en daar heeft iedereen met een auto mee te maken.
Nou heeft mijn overbuurman besloten dat 1 plek in de straat van hem is. (Woon in een smal doodlopend straatje en de parkeerplekken bestaan eigenlijk uit de stoep) Dus of zijn BMW of zijn bouwbus staat daar, maar nooit normaal maar altijd zo dat je dr eigenlijk net niet meer langs kan met de auto.
Als hij weg is en er is geen plek op het pleintje aan het einde van de straat,(en dat gebeurt nogal vaak omdat het werkvolk daar massaal hun auto's neerzetten zodat de bewoners nergens kunnen staan) zet ik mijn auto wel eens daar neer. Ik heb een blessure aan mijn been en ga dus niet een heel stuk lopen terwijl ik de auto ook voor de deur kwijt kan. Voor alle duidelijkheid, voor deze blessure had ik er geen probleem mee een stukkie te lopen.
Als daar een andere auto staat zet hij zijn BMW of bus gewoon midden in de straat zodat niemend er meer in of uit kan (de hele straat heeft daar ook last van, niet alleen ik en mijn vriend)
Vorig weekend stond mijn auto dus op de plek die hij zichzelf heeft toegeeigend en heeft hij zijn auto maar bij mij op de stoep voor mijn deur gezet zodat wij er niet meer inkonden!! Oftewel dit was gewoon om ons dwars te zitten omdat mijn auto daar stond.
Goed, mijn vriend aanbellen, maar hij deed niet open. Toen zijn we maar over zijn auto heen geklommen.
Volgende dag stond mijn auto daar nog, blijkbaar was hij s'avonds weggeweest want de volgende dag stond ie achter mijn auto zodat hij de hele hoek van de traat blokkeerde. Maargoed dat was nog niet het ergste, hij stond TEGEN mijn auto aan. Gevolg is dus dat ik nu lakschade aan mijn achterbumper heb.
En dit is niet voor het eerst, hij heeft em ook al eens tegen de voorkant aan geparkeert (toen geen schade) en bij mijn vriend ook 2x dr tegen aan.
Ik heb er wel foto's van gemaakt dit keer en een briefje door zijn bus dat ie tegen mijn auto is gereden, en dat ik dus schade heb en hoe we dit gaan oplossen. Maar ik heb tot nog toe niks gehoord en verwacht ook niet iets te horen.
En nou gaat het mij echt niet om die paar krassen in mijn bumper, maar wel om hoe het gegaan is.
Een simpel "sorry dat dat gebeurt is" is voor mij genoeg.
Maar wat moet ik hier nou mee?
Moet ik naar de politie gaan en een melding maken van zijn gedrag? Ik ben het meer dan zat, maar wil niet meteen politie op iemands dak sturen, maar met hem is geen zinnig woord te wisselen.
Zodra ik of iemand anders erover wil praten met hem begint ie gelijk te schelden en te schreeuwen. (is niet overdreven) En ik heb dus geen zin meer om k*nkerwijk, k*prutsmuts en meer van die taal naar mijn hoofd te krijgen.

Briljante opmerking met die bunker