Ik heb onlangs een product besteld bij tommy teleshopping. Het plaatsen van de bestelling was al erg moeilijk, lange wachttijden aan de telefoon en zomaar worden afgekapt met de mededeling u wordt teruggebeld. 1,5 maand na de bestelling wordt het bedrag van mijn rekening afgeschreven. Nog eens een maand later heb ik nog niets ontvangen. Na weer ellenlang aan de telefoon te hebben gehangen krijg ik een uiterst onvriendelijke employee aan de telefoon. Zij vertelt mij dat het onmogelijk is om de mensen die hebben bestelt een berichtje te sturen dat hun bestelling later komt als verwacht. Zij vindt het ook erg raar dat ik een klacht in wil dienen en meldt dat zij er toch niets mee zullen doen en dat het dus onzin en tijdverspilling is om een klacht in te dienen. Ook vermeldt zij me doodleuk dat de bestelling nog wel een paar maanden op zich zal laten wachten.
Het is toch klinkklare onzin om mensen bijna een half jaar op hun bestelling te laten wachten maar al wel het volledige bedrag te innen ?
Zo dan, wat een klantvriendelijkheid! Ik zou die klacht lekker indienen + er nog eentje bovenop voor haar gedrag aan de telefoon. Je kan idd proberen het geld terug te laten boeken.
Je kunt ze een termijn stellen waarbinnen ze moeten leveren en anders je geld terug eisen van ze. Terughalen van de bank kun je ook nog proberen, maar ik weet niet of dat lukt.
Ontzettend slechte service trouwens zeg, aan de telefoon, belachelijk zo sta je toch geen klanten te woord
Ik ga ook zeker mijn geld terug vragen. Ik laat de bestelling annuleren ik wou dit product eigenlijk gebruiken voor de zomervakantie. Maar ja nu is het de vraag of het dan uberhaupt wel geleverd is.
Ik wilde net het zelfde topic openen. Ook 4 weken geleden iets via tommy shopping besteld, nog steeds niks ontvangen! ben bang dat ik het ook niet meer krijg. ga eens even op mijn rekening kijken of het bedrag al ervanaf is gehaald...
ik heb al begin januari bij hun besteld. Op de website van tommy teleshopping staat dat de levertermijn 6 - 8 weken is. @ikke24 jij kan je bestelling dus nog ontvangen. Tenzij je instant cover 2for1 heb besteld dan kan je nog een half jaar wachten.
Dat is dus indd de reden dat ik nooit teleshop... teveel gezeik voor over het algemeen toch wel slechte kwaliteit.. hoop dat je het kunt annuleren en je snel je geld terug hebt!