Ik had eerst altijd blond haar, echt licht blond haar. Ik was dat zo zat, omdat ik van mezelf donkerblond haar heb, dat ik het ongeveer om de 2 weken moest verven. De uitgroei dan. Ik ben toen naar de kapper gegaan, en heb daar mn haar naar donker laten verven. Ze hebben het voor gepigemteerd(?). Maar het is zo vervaagt dat mijn haar nu een soort van rood bruin is geworden. Mijn uitgroei zie je dus nu nog. Maar wel een stuk minder dan met blond haar. Nu wil ik dus mijn haar verven richting mijn eigen haar kleur, donkerblond. Nu zeggen ze iedere x bij de kapper dat er rood door heen moet, omdat ik rood pigment in mijn haar heb. Maaaaar, ik wil juist dat dat rode eruit gaat! het is gewoon echt geen mooie kleur nu.
Nu is mijn vraag: zijn er hier kappers/kapsters die misschien een andere oplossing weten. Kan ik het wel gewoon verven naar donkerblond zonder dat er rood bij moet??? Het liefst wil ik gewoon dat er een spoeling is die de verf uit mijn haar kan halen en dat het mijn eigen kleur word. Maar zoiets kan volgens mij niet in lang haar??
Help !!

)