Nep haar inzetten.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Nep haar inzetten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 20:48

Ik heb mijn haar vorig jaar in een opwelling afgeknipt, het was best leuk hoor maar ik wil het weer lang hebben en er zit nu dus geen model meer in.
En naar de kapper gaan is geen optie want dan gaat er toch weer een stuk van af.

Dus wie weet er in omgeving van West friesland iemand die nep haar in zet, (voor een leuke prijs Haha! )
En wie heeft hier ervaring mee, blijft het goed zitten kan je het goed wassen enz.....
Groetjes Vanes.

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 20:55

Ik vind nephaar mooi hoor, alleen als je al redelijk lang haar hebt (tot schouders), anders vind ik het niet mooi staan. Dan ziet het er gewoon heel nep uit zeg maar.
Ik weet niks van een "nep haar"kapper in West Friesland. Bij mijn kapper kost het 2,65 euro per streng. En wil je echt een mooi zichtbaar resultaat heb je toch wel zo'n 200 strengen nodig. Dus het is wel kostbaar. Het blijft wel 3 maanden zitten. Mijn vriendin heeft het gehad en ik vond het bij haar er lang mooi uitzien. Het wassen ging ook goed. Mocht niet iedere dag. Zij deed het om de dag/2 dagen. Ze kamde dr haar met een kam met hele grove tanden.
Ik wil het resultaat graag zien, hoor! Suc6 ermee!