Ik begin bij het begin er was een jongen tim we waren in de kroeg beetje aan de praat gekomen enzo harstikke gezellig van 12 uur tot 5 uur in de nacht gepraat. Dusja hij mij toegevoegd op hyves en op msn enzo dus wij echt al drie maanden lang gewoon gezellig kletsen enzo en ik hem helemaal vertrouwen een soort van beste vriend geworden. Ik heb dingen voor hem goed gepraat zelfs ruzie gehad met me eigen vriendje voor hem nu komt dus het verhaal dat mijn vriendin die begon via mijn msn met hem te praten nouwja prima niks mis mee ze hebben meschien 2 zinnetjes gezecht.
Toen had zij hem gelijk op hyves toegevoegd en op msn ik vond het zelf een beetje apart want deze vriendin heeft dit dus al eerder bij een vriend van mij gedaan tom dat was dus een van me beste vrienden maar ik kwam er achter dat alles wat ik aan hem vertelde hij dus ook aan haar gewoon door vertelde. Dus ik harstikke bang dat dit weer ging gebeuren enzo want ik had eindelijk weer iemand gevonden die ik weer vertrouwde en ik al me verhalen bij kwijt ken. Nou tim vertelde mij dat dit niet zou gebeuren want ik had het verhaal van tom vertelt en ladiela! Nou me vriendin macha vertelde me dus dat ze hem leuk aan het vinden was terwijl ze hem nog nooit had gezien. en ik zag ook toen ik bij haar was dat ze tegen hem van allerlei dingen zat te vertellen om haar zelf mooier te maken bijvoorbeeld zeggen dat ze van house houd als ze uit gaat maar veder niet ( ze is 1x in haar hele leven uit geweest )
Nou dus vandaag wou vriendinnetje mee naar me paardje dus dat mocht in in eens begint ze allemaal dingen te ratelen en te vragen over dingen die ik aan tim heb vertelt! nou ik dus die tim gesmsd dat ik het echt een K*t streek van hem vond . en hij maar vertellen dat die er een rede voor had. En zijn rede wat dit :
k had macha gsmst, mrja ik dacht van ja dat vind jij niet leuk want dan denk je dat er hetzelfde gebeurd als dat van macha en tim, dat ik allemaal dingen tegen haar zeg over jou. Dus ik vertelde macha dat dat eerder is gebeurd met haarzelf en tom, wat jijmij vertelde dus. Toen zij ik erbij dus kan je beter niet laten zien aan eline dat ik je smste omdat jij dat denk ik niet tof zou vinden.
hij had eerder in een gesprek tegen me gezegt dat die nooit met sanne zou gaan smsen ofzo want hij vond onze gesprekken wel leuk genoeg. dit vond het dus een goede reden?
Nou wil die het dus weer goed maken want hij ziet dat die fout zit maarja dit is bij mij al de zoveelste keer dat dit gebeurt!
ik heb maar gezegt dat hij het morgen maar nog eens moet vragen omdat ik dan wat meer afgekoeld ben
Ik weet dus niet zo goed op wie ik nou boos moet zijn op macha omdat zij weer voor een ruzie heb gezorgt of op tim omdat hij allemaal dingen door heeft vertelt.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is?

...
.