Altijd mensen tussen iets moeten komen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xEline

Altijd mensen tussen iets moeten komen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-09 21:00

bereid je maar voor het is best een lang verhaal , ! * wegens prive namen veranderd

Ik begin bij het begin er was een jongen tim we waren in de kroeg beetje aan de praat gekomen enzo harstikke gezellig van 12 uur tot 5 uur in de nacht gepraat. Dusja hij mij toegevoegd op hyves en op msn enzo dus wij echt al drie maanden lang gewoon gezellig kletsen enzo en ik hem helemaal vertrouwen een soort van beste vriend geworden. Ik heb dingen voor hem goed gepraat zelfs ruzie gehad met me eigen vriendje voor hem nu komt dus het verhaal dat mijn vriendin die begon via mijn msn met hem te praten nouwja prima niks mis mee ze hebben meschien 2 zinnetjes gezecht.
Toen had zij hem gelijk op hyves toegevoegd en op msn ik vond het zelf een beetje apart want deze vriendin heeft dit dus al eerder bij een vriend van mij gedaan tom dat was dus een van me beste vrienden maar ik kwam er achter dat alles wat ik aan hem vertelde hij dus ook aan haar gewoon door vertelde. Dus ik harstikke bang dat dit weer ging gebeuren enzo want ik had eindelijk weer iemand gevonden die ik weer vertrouwde en ik al me verhalen bij kwijt ken. Nou tim vertelde mij dat dit niet zou gebeuren want ik had het verhaal van tom vertelt en ladiela! Nou me vriendin macha vertelde me dus dat ze hem leuk aan het vinden was terwijl ze hem nog nooit had gezien. en ik zag ook toen ik bij haar was dat ze tegen hem van allerlei dingen zat te vertellen om haar zelf mooier te maken bijvoorbeeld zeggen dat ze van house houd als ze uit gaat maar veder niet ( ze is 1x in haar hele leven uit geweest )
Nou dus vandaag wou vriendinnetje mee naar me paardje dus dat mocht in in eens begint ze allemaal dingen te ratelen en te vragen over dingen die ik aan tim heb vertelt! nou ik dus die tim gesmsd dat ik het echt een K*t streek van hem vond . en hij maar vertellen dat die er een rede voor had. En zijn rede wat dit :

k had macha gsmst, mrja ik dacht van ja dat vind jij niet leuk want dan denk je dat er hetzelfde gebeurd als dat van macha en tim, dat ik allemaal dingen tegen haar zeg over jou. Dus ik vertelde macha dat dat eerder is gebeurd met haarzelf en tom, wat jijmij vertelde dus. Toen zij ik erbij dus kan je beter niet laten zien aan eline dat ik je smste omdat jij dat denk ik niet tof zou vinden.

hij had eerder in een gesprek tegen me gezegt dat die nooit met sanne zou gaan smsen ofzo want hij vond onze gesprekken wel leuk genoeg. dit vond het dus een goede reden? :Z
Nou wil die het dus weer goed maken want hij ziet dat die fout zit maarja dit is bij mij al de zoveelste keer dat dit gebeurt!
ik heb maar gezegt dat hij het morgen maar nog eens moet vragen omdat ik dan wat meer afgekoeld ben

Ik weet dus niet zo goed op wie ik nou boos moet zijn op macha omdat zij weer voor een ruzie heb gezorgt of op tim omdat hij allemaal dingen door heeft vertelt.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is?
Laatst bijgewerkt door xEline op 15-03-09 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

wednesday

Re: Altijd mensen tussen iets moeten komen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 21:04

Ik snap je verhaal niet volledig? Heeft hij echt iets tegen haar verteld wat hij niet mocht vertellen of slechts dat smsje?
Ik denk dat je eerder boos moet zijn op je vriendin dat zij jouw vriendje probeert af te snoepen!

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-09 21:05

ja ik vertelde dus gewoon een hele hoop aan hem dat mij dwars zat en daar heeft hij een aantal dingen van door vertelt

wednesday

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 21:07

ja, dan is het niet echt een vriend te noemen e! Zeker aangezien hij wist dat je dat nog al eens had meegemaakt!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 21:34

Ik vind het ook een beetje rommelig verhaal, maar raar van die jongen dat hij toch van alles aan je vriendin heeft verteld terwijl je gevraagd had dat niet te doen. Denk ook dat de schuld meer bij die jongen ligt als bij je vriendin, zij kan er niks aan doen dat hij zijn mond voorbij gepraat heeft.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 22:45

Tja, that's life..
Vrienden komen en gaan en vrienden die te vertrouwen zijn, zijn ook lastig te vinden.

Kun je je volgende topic alsjeblieft in ABN schrijven?
Dat me in plaats van mijn en die in plaats van hij leest érg irritant.

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 22:50

Wat denk je, dat je een jongen kunt vertrouwen na een gesprek van 5 uur? Kom nou. Pas op aan wie je je verhalen vertelt.

En bovendien snap ik geen reet van het verhaal, sorry.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 01:02

Hmm... beetje vaag verhaal ...
Die knul heeft geheime dingen doorverteld aan je vriendin ofzo :? ...
Verder schrijf je dat je zelf ook een vriend hebt (als ik dat tenminste goed heb begrepen). Misschien een beter idee om dan alles aan hém te vertellen en niet aan een-of-andere knul die je van een avondje kroeg kent en alles meteen naar je vriendin doorlült ;) .

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-09 07:19

Ja dat heb je goed begrepen , Het was ook niet de bedoeling om iets met hem te gaan krijgen maar ik dacht iemand te hebben waar ik eindelijk gewoon me verhalen aan kwijt kon.

Ik dacht als dat het een beetje onduidelijk ik ik ga het vammidag even proberen duidelijker te maken

Farinca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 08:20

Ik ben altijd snel klaar met dit soort dingen, die nieuwe 'vriend' kon de *piep* krijgen en met mijn vriendin zou ik eens een hartig woordje gaan spreken ;)

Succes

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 08:26

Whow dat is wel even flink balen meid...
Denk je inderdaad eindelijk iemand gevonden te hebben.. maar wat ik me afvraag kun je je verhalen niet bij je vriend kwijt? Dat zou voor mij degene zijn aan wie ik alles zou kunnen vertellen en vertrouwen :)

Maar om op je vraag terug te komen, ik zou juist enorm boos zijn op die Tim.. Of ik zo iemand nog wel als vriend zou willen?, iniedergeval geen goede vriend meer dan zou het meer gaan nijgen na kennis ofzo..

En dat hij ook nog even tegen je vriendin vertelt dat ze dat niet moet laten lezen aan jou omdat jij dat dan niet zo tof zou vinden en alles, vind ik ronduit laag.. Hij weet er gewoon van! Hij weet dat het gewoon echt niet slim is, en toch doen... Tjaah voor mij was het klaar geweest..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 08:39

Tja waarom zou je boos worden op je vriendin?
Dat zie ik niet echt in. Zij heeft toch gewoon het recht om jongens leuk te vinden?

Dat hij dingen doorverteld is minder leuk, daar zou ik wel even boos over zijn.

Maar laat dit een les zijn dat mensen gewoon heel slecht te vertrouwen zijn. Ik heb het al zo vaak mee gemaakt. Zo vaak mn kop gestoten. Ik kijk wel 10 keer uit voordat ik iets heel persoonlijks tegen iemand zeg.

Succes ermee.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 08:41

Je verhaal heeft elke keer een andere naam voor de mensen. Dat is erg irritant lezen.

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-09 15:42

Ja , hij probeert het nu goed te praten ik heb gezegt dat ik opzich wel normaal weer met hem wil praten maar dat het niet meer zou worden zoals het altijd is geweest.
Tegen me vriendin heb ik gezegt Dat ik liever niet wil dat ze vrienden van mij toe gaat voegen omdat ik beter onze vrienden groepjes gescheiden wil houden omdat hier alleen maar geroddel van komt. ( ik wil graag me verhaal even in ABN schrijven maar kan het knopje bewerken niet meer vinden )

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-09 15:52

Citaat:
Bereid je maar voor het is best een lang verhaal, ! * Wegens privé namen veranderd

Ik begin bij het begin er was een jongen Tim we waren in de kroeg beetje aan de praat gekomen en zo erg gezellig van 12 uur tot 5 uur in de nacht gepraat. Dusja hij mij toegevoegd op hyves en op MSN en zo dus wij echt al drie maanden lang gewoon gezellig kletsen En zo en ik hem helemaal vertrouwen een soort van beste vriend geworden. Ik heb dingen voor hem goed gepraat zelfs ruzie gehad met me eigen vriendje voor hem nu komt dus het verhaal dat mijn vriendin die begon via mijn MSN met hem te praten nouwja prima niks mis mee ze hebben misschien 2 zinnetjes gezegd.
Toen had zij hem gelijk op hyves toegevoegd en op MSN ik vond het zelf een beetje apart want deze vriendin heeft dit dus al eerder bij een vriend van mij gedaan Tom dat was dus een van me beste vrienden maar ik kwam er achter dat alles wat ik aan hem vertelde hij dus ook aan haar gewoon door vertelde. Dus ik erg bang dat dit weer ging gebeuren En zo want ik had eindelijk weer iemand gevonden die ik weer vertrouwde en ik al me verhalen bij kwijt ken. Nou Tim vertelde mij dat dit niet zou gebeuren want ik had het verhaal van Tom verteld! Nou me vriendin Macha vertelde me dus dat ze hem leuk aan het vinden was terwijl ze hem nog nooit had gezien. En ik zag ook toen ik bij haar was dat ze tegen hem van allerlei dingen zat te vertellen om haar zelf mooier te maken bijvoorbeeld zeggen dat ze van house houd als ze uit gaat maar veder niet ( ze is 1x in haar hele leven uit geweest )
Nou dus vandaag wou vriendinnetje mee naar me paardje dus dat mocht in eens begint ze allemaal dingen te ratelen en te vragen over dingen die ik aan Tim heb verteld! Nou ik dus die Tim ge-sms’t dat ik het echt een K*t streek van hem vond . En hij maar vertellen dat die er een rede voor had. En zijn rede wat deze:

k had Macha ge-sms’t, maarja ik dacht van ja dat vind jij niet leuk want dan denk je dat er hetzelfde gebeurd als dat van Macha en Tim, dat ik allemaal dingen tegen haar zeg over jou. Dus ik vertelde Macha dat eerder is gebeurd met zichzelf en Tom, wat jij mij vertelde dus. Toen zij ik erbij dus kan je beter niet laten zien aan Eline dat ik je sms’te omdat jij dat denk ik niet tof zou vinden.

Hij had eerder in een gesprek tegen me gezegd dat die nooit met Macha zou gaan sms’en ofzo want hij vond onze gesprekken wel leuk genoeg. Dit vond het dus een goede reden?
Nou wil die het dus weer goed maken want hij ziet dat die fout zit maarja dit is bij mij al de zoveelste keer dat dit gebeurt!
Ik heb maar gezegd dat hij het morgen maar nog eens moet vragen omdat ik dan wat meer afgekoeld ben

Ik weet dus niet zo goed op wie ik nou boos moet zijn op Macha omdat zij weer voor een ruzie heb gezorgd of op Tim omdat hij allemaal dingen door heeft vertelt.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is?

Hier is het met spellings controle gedaan. en de namen goed veranderd.

beetjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:21

Pff, wat een vreemd verhaal.

Ik vind het niet netjes dat hij iets doorverteld als je hem specifiek vraagt dat niet te doen, echter vind ik je ook wel erg naief.
Je bent blij dat je eindelijk iemand hebt waarbij je al je geheimen kwijt kan => Waarom kan je dat niet bij je vriendje? Lijkt mij dat als je relatie goed is, je ook "alles" tegen je vriend kan vertellen.
Ik vind dat je erg veel vertrouwen in iemand toont, terwijl je hem 5 uur gesproken hebt op 1 nacht (waarschijnlijk ook nog in beschonken toestand als het gesprek in de kroeg plaatsgevonden heeft) en daarna 3 maanden alleen maar via hyves of msn???
Waarom zou iemand die jij zo goed vertrouwt, geen contact met je vriendin mogen hebben? Bang dat ze hem afpakt? Als het alleen iemand is die jij vertrouwt als gesprekspartner, maar je hebt verder niks met hem... wat is dan het probleem? Het is niet je vriend, je hebt geen relatie met hem. Toch?

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-09 16:37

ja , ik denk dat ik inderdaad wel een beetje bang ben dat me vrienden hem van me afpakt dat ik niet meer met hem kan praten. en over me vriendje ik heb een beetje gevoel als ik iets vertel dat het hem niet zoveel intreseert of ik krijg meer een andwoord van het is toch je eigen schuld

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 20:34

Van mij apart mag er een slotje op , het is allemaal opgelost