Waar val jij op bij vrouwen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liesje_Lover

Waar val jij op bij vrouwen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 21:55

Als tegenhanger van het topic: waar val jij op bij mannen? nu ook: waar val jij op bij vrouwen? ;)

Dus, voor alle mannen én vrouwen op bokt, waar val jij op, wat maakt voor jou de vrouw aantrekkelijk?

Om zelf maar los te branden: Ik val zelf meer op de 'stoerdere' vrouwen, niet té vrouwelijk maar natuurlijk ook niet super mannelijk. De vrouwelijke vormen en zéker de kont moeten aanwezig zijn! Beetje leuke kledingstijl, baggy broeken, leuke blouse of shirt erop, mooie sneakers :9.

Ben benieuwd!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:04

Ik val niet echt op vrouwen, kan ze wel aantrekkelijk vinden, maar dan kom je idd een beetje uit bij het type wat je net opnoemt :+

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:14

Ik val ook niet op vrouwen maar opvallend genoeg trek ik qua omgang wel meer naar de stoere,sportieve vrouwen toe. Ik kan namelijk heel slecht tegen die tutjes die de hele dag met hun uiterlijk bezig zijn.
Ik zit soms met mijn vriend wel eens te discussieren over tv-vrouwen en toch best grappig dat ik vooral kijk naar vorm van gezicht,kapsel en hoe ze zich kleden , mijn vriend kijkt vooral(zoals veel mannen) naar het figuurtje, de b*rsten,billen,ogen en mond.

zonnebloem18

Re: Waar val jij op bij vrouwen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 23:07

Vrouwen als Vivienne van den Assem vind ik erg mooi, stoer, mooie vormen en super vrouwelijk.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:33

zonnebloem18 schreef:
Vrouwen als Vivienne van den Assem vind ik erg mooi, stoer, mooie vormen en super vrouwelijk.

Hier idem.

Ik val niet op vrouwen maar ik vind vrouwen met (aardig wat) makeup op vreselijk. Daar kan ik echt heel erg op afknappen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 01:32

Exotische vrouwen met een arrogante uitstraling en grote bruine ogen vind ik prachtig. :+:

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 15:45

Echte meisjes-meisjes ;)
Maar dan zonder het 'huppel-k*ttengehalte' ;)
Goede gekleed en verzorgd.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 15:50

Een mooie vrouw is voor mij niet al te groot (iig niet groter dan ik zelf ben :P ) rond gezichtje, mooie ogen, en niet te vrouwelijk gekleed. tuurlijk rokje ofzo is leuk, maar dan met een leuke hippe ballerina er onder of een sneaker :) Baggy broeken met een mooie kont, beetje borsten mag ook wel :P leuk shirtje erop en vooral niet te veel make up!
Eigenlijk val ik op veel types zolang ze maar niet het type gaastra/ hockey zijn hahaha

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 15:53

Ik val niet op vrouwen maar als ik het zou doen:

Een goed geklede (a merken) modieuze vrouw, met erg veel ambities en een zegje. Een echte carriere vrouw.
Brunette, blauwe ogen, lief, bitcherig, shopverslaafd.

Best grappig gewoon alles wat ik in een man zoek maar dan vervrouwelijkt, en dat is eigenlijk de vrouw die ikzelf wil zijn :P
Laatst bijgewerkt door lesilla op 15-03-09 16:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 16:00

Alles.

O:)

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 16:08

val ook niet op vrouwens, maar ik trek meer naar de vrouwen toe die er goed en verzorgd uit zien,, die vriendelijk en betrouwbaar zijn maar als het moet ze ook een grote bek hebben, en vooral de vrouwen die flink kunnen feesten en dansen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 16:17

Ik val op vrouwen die vrouwelijk zijn, maar niet overdreven met hun uiterlijk in de weer. Geen dikke lagen plamuur, gloss, lange gelakte nagels en zo.
Ook niet overdreven slank en zo.
Gewoon natuurlijk. Mooie ogen vind ik erg belangrijk, en verder vind ik het vooral leuk als ze niet wéten dat ze mooi zijn.

Kortom: echt een vrouw, beetje stoer, niet overdreven esthetisch en vooral niet te arrogant. (sorry Sas)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 16:20

Rock schreef:
Ik val op vrouwen die vrouwelijk zijn, maar niet overdreven met hun uiterlijk in de weer. Geen dikke lagen plamuur, gloss, lange gelakte nagels en zo.
Ook niet overdreven slank en zo.
Gewoon natuurlijk. Mooie ogen vind ik erg belangrijk, en verder vind ik het vooral leuk als ze niet wéten dat ze mooi zijn.

Kortom: echt een vrouw, beetje stoer, niet overdreven esthetisch en vooral niet te arrogant. (sorry Sas)

_O- No worries, ik weet wat je echt van me vindt. *grijnst

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 16:21

:9 :')

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 16:21

uitstraling, vrolijk en spontaan, lekker gek willen doen (niet geremd door andere) beetje stoere kledingstijl, goed verzorgd.

enne: ook ik val niet op vrouwen ;)

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 16:22

Ik vind het nog best een moeilijke vraag. :) Ik val eigenlijk op vrouwen die net wat extra's hebben... Kan het niet echt uitleggen eigenlijk. :o Meisjes-meisjes vooral. :j :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:29

Saskiaatje schreef:
Alles.

Ik dacht dat jij kieskeurig was Sas? :))

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:33

Hmm goed topic. :))

Ik val bij vrouwen op de wat stoerdere, zeker geen meisje-meisjes, en het liefst donker haar. :9 En die tevreden zijn met zichzelf, gewoon lekker zichzelf zijn. :)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:33

vrouwen kunnen heel mooi zijn :D

en ik persoonlijk kan echt wel omkijken als ik een mooie vrouw zie......... wat maakt haar mooi??? stukje uitstraling denk ik.....

hoef er niet het nest mee in:) maar ik kan wel zeker vrouwen zien lopen waarvan ik denk............ zo de knetters WAT een lekker wijf :D :D :D

schijnt dat mijn mannelijke kant sterk ontwikkeld is :):)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:45

Guernica schreef:
Saskiaatje schreef:
Alles.

Ik dacht dat jij kieskeurig was Sas? :))

Hahaha, op scharrelgebied wel. :Y)

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:53

Leuk koppie :D
Mag wel wat borst niet teveel ok niet te weinig. :Y)
Mooi gevormt kontje 8-)

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 18:07

Qua innerlijkheden moet een vrouw zelfverzekerd en spontaan zijn. Ik hou zeg maar niet zo van stille en verlegen vrouwen. Een flinke pot humor om samen te lachen is ook fijn. :j

Qua uiterlijkheden een lieve lach en mooie ogen, daar pak je me helemaal mee in. :+ En mooie benen.

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 18:14

Ik val op echte mannen-mannen, vaak skaters is me opgevallen, en als ik in de stad een tweede keer naar een vrouw kijk, dan zijn dat toch wel de meisje-meisjes (vind lang haar gewoon erg mooi). :o
Ben blijkbaar iemand van uitersten. Maar uiteindelijk is het toch het complete plaatje wat het 'm doet...
Iemand kan heel mooi zijn, maar als iemand een lelijk karakter heeft :r

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 18:34

_O-

Ik vroeg me al af wanneer er zo'n topic zou komen en daar issie dus.. :Y)

Nouja. Ik val qua uiterlijk -meestal- op een beetje stoere meisjes, hoewel de tuinbroeken-met-overeindstaand-kapsel toch ook niet echt voor mij weggelegd zijn.. :Y)
Een beetje stoer gekleed, mooie ogen, goede uitstraling vind ik ook belangrijk.. :j
Hoewel voor mij altijd het karakter en de betrouwbaarheid op de eerste plaats komen. :)
Iemand kan heel mooi zijn, maar als diegene onbetrouwbaar is en een echte überbitch, dan is het voor mij snel over.

Ik las hierboven Viviënne van Assem, das wel mijn type. En natúúrlijk Katherine Moennig. :9

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 18:41

Mijn vriend is gezegend met een vriendin die op vrouwen valt. Meestal ben ik diegene die roept "das nou een lekker wijf" als we een op tv voorbij zien komen :P

Exotische en met name aziatsiche vrouwen, hou absoluut niet van blond. Mooie volle lippen, lang haar (KRULLEN!), borsten, billen en vlees op de botten en grote donkere ogen. Wel hou ik niet van het standaard ideaal, uitstraling is nummer 1 in het lijstje waar ik op val bij vrouwen. Je kan alle punten van schoonheid bezitten maar als je de uitstraling hebt van een dood schaap dan vind ik er absoluut niks moois aan. Magere scharminkels alla Hilton of Lohan vind ik spuug maar dan ook echt spuug lelijk. Wat ik overgens ook ontzettend mooi vind zijn roodharige vrouwen... zucht... en dan vooral als ze krullen hebben. Ik heb dan altijd de neiging om aan hun haar te gaan zitten (ik kick een beetje op haar en dan mag het ook blond zijn, als het maar krult :o .. )