ik had een leuke jongen ontmoet in de kroeg. ik kwam daar stappen en hij werkte daar als bij baantje(student) we kregen wat samen in mei 08 en hij ging per sep 08 op stage in amsterdam. opzich te doen maar we werken allebei onregelmatig. we zagen elkaar dus weinig. ik doe er ook nog wat bij om extra geld te verdienen(werk gemid 45-50 uur in de week). daarnaast rij ik 4x per week paard dus ja ik ben druk en nee ik kan niet stilzitten dan word ik helemaal gek(kleine adhd-er). voor hem ben ik wat rustiger aan gaan doen om meer tijd samen door te brengen. toen hij op stage was, plande ik me agenda zo dat als hij thuis was ik vaak(ok soms lukte het niet of ik kwam later op de avond) ook thuis zou zijn. nu is hij terug van stage en heeft die weer in de gaten hoe druk ik ben en daar kan hij niet tegen.
nu hebben we een goed gesprek gehad omdat hij dit niet trekt zonder mij.
ik mag niet rustiger worden qua werken, mag verder niet veranderen voor hem, hij wil het aanhouden maar hij trekt het niet langer als ik zo druk ben. ik snap dat niet. this zo tegenstrijdig wat hij zegt. hij kan het me ook niet uitleggen want het is zijn gevoel.
ik heb hem al gezegt dat ik tijd wil hebben om er over na te denken wat ik wil. wat ik er mee aan moet, wat ik voor hem voel enz.
hij wil mij die tijd niet geven en wil dit weekeind een beslissing hebben....
ik hou nog wel wat van hem maar lang niet zo veel meer als voor zijn stage. hij is een totaal ander persoon geworden dan dat hij was(dat was halverwege al aan kleine dingetjes te merken wat ik wel en niet ''mocht''). ik ben nooit voor deze jongen gevallen nu hij zo doet. (jaloers, hebberig, hele dag niks doen en vierd al zomer vakantie(ja ook bij mij is het pas maart..
) chagerijnig, gorte mond, banketstaaf/domme grappen maken over mij tegen zijn vrienden enz. omdat hij dit weekeind een beslissing wil hebben en mij dus geen tijd gunt om er goed over na te denken, nu niemand thuis is om mee te kletsen, probeer ik het hier een beetje van me af te schrijven
hij zegt dat hij van me houd en laat het ook wel merken maar ik heb gewoon de tijd nodig en die gunt hij me niet om over ons na te denken...
sorry voor het lange en ingewikkelde verhaal