mijn vriend en ik

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hunter87

mijn vriend en ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 18:07

ik moet het even kwijt, ik trek het niet meer. lijkt wel of die een stalen plaat voor zn hoofd heeft!! ;(

ik had een leuke jongen ontmoet in de kroeg. ik kwam daar stappen en hij werkte daar als bij baantje(student) we kregen wat samen in mei 08 en hij ging per sep 08 op stage in amsterdam. opzich te doen maar we werken allebei onregelmatig. we zagen elkaar dus weinig. ik doe er ook nog wat bij om extra geld te verdienen(werk gemid 45-50 uur in de week). daarnaast rij ik 4x per week paard dus ja ik ben druk en nee ik kan niet stilzitten dan word ik helemaal gek(kleine adhd-er). voor hem ben ik wat rustiger aan gaan doen om meer tijd samen door te brengen. toen hij op stage was, plande ik me agenda zo dat als hij thuis was ik vaak(ok soms lukte het niet of ik kwam later op de avond) ook thuis zou zijn. nu is hij terug van stage en heeft die weer in de gaten hoe druk ik ben en daar kan hij niet tegen.

nu hebben we een goed gesprek gehad omdat hij dit niet trekt zonder mij.
ik mag niet rustiger worden qua werken, mag verder niet veranderen voor hem, hij wil het aanhouden maar hij trekt het niet langer als ik zo druk ben. ik snap dat niet. this zo tegenstrijdig wat hij zegt. hij kan het me ook niet uitleggen want het is zijn gevoel.

ik heb hem al gezegt dat ik tijd wil hebben om er over na te denken wat ik wil. wat ik er mee aan moet, wat ik voor hem voel enz.
hij wil mij die tijd niet geven en wil dit weekeind een beslissing hebben....

ik hou nog wel wat van hem maar lang niet zo veel meer als voor zijn stage. hij is een totaal ander persoon geworden dan dat hij was(dat was halverwege al aan kleine dingetjes te merken wat ik wel en niet ''mocht''). ik ben nooit voor deze jongen gevallen nu hij zo doet. (jaloers, hebberig, hele dag niks doen en vierd al zomer vakantie(ja ook bij mij is het pas maart..:) ) chagerijnig, gorte mond, banketstaaf/domme grappen maken over mij tegen zijn vrienden enz.
omdat hij dit weekeind een beslissing wil hebben en mij dus geen tijd gunt om er goed over na te denken, nu niemand thuis is om mee te kletsen, probeer ik het hier een beetje van me af te schrijven ;(

hij zegt dat hij van me houd en laat het ook wel merken maar ik heb gewoon de tijd nodig en die gunt hij me niet om over ons na te denken...

sorry voor het lange en ingewikkelde verhaal :o

Ielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 18:23

als hij jou de tijd niet gunt, dan houd het op toch? Blijkbaar moet het dan van 1 kant komen. Jíj moet je aanpassen, maar meneer heeft geen zin om daarop te wachten :n

Loesss

Re: mijn vriend en ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:31

Eerlijk gezegd krijg ik hierbij het gevoel dat jullie het gewoon niet helemaal zijn voor elkaar en bij allebei het gevoel flink getemperd is.... lastig! Vind een ultimatum stellen ook nogal cru en niet erg normaal bij zoiets ofzo.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:32

mmmm mannen,

wat voel je zelf nog voor hem? Hou jij ook nog van hem? Ik krijg zo idee, dat jij niet meer zo verliefd bent.
Zeg tegen hem dat jij even tijd nodig heb, ga er over nadenken of je echt met deze man de toekomst in wil, en als hij je die tijd niet wil geven. Dan is dat zijn probleem en heeft hij pech. Denk dat het goed is voor julie beide even een soort pauze in te lassen om te gaan bedenken wat je echt wil.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:36

Zo te lezen zijn jullie een beetje uit elkaar gegroeid. Tja, de enige die kan bedenken of je het weer goed gaat komen ben jij maar als ik zo lees dat hij graag wil dat jij verandert en de niet zo leuke opmerkingen die hij over jou tegen zijn vrienden maakt ... Zou voor mij duidelijk zijn dat er vast iemand anders op de aardbol rondloopt waarbij ik het meer naar mijn zin ga hebben en die mij respecteert zoals ik ben.

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 20:04

Dit heb ik met mijn vriend laatst ook gehad, ik was ook te druk..
na lang praten, hebben we gewoon afspraken gezet, dat we elkaar altijd zagen. dus sommige dagen hielden we vrij voor elkaar.. sindsdien gaat t weer top..
Maar net als de rest, heb ik ook een beetje t gevoel dat de liefde aan jou kant minder is geworden..
Dus dan is de vraag: tot hoever wil je je nog voor jullie relatie inzetten..
En om mee te eindigen, de verliefdheid is misschien even wat minder.. maar als je kiest voor het toch uit te maken ofzo, denk er altijd goed over na over wat je kwijt bent..
Succes..

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 23:18

hmm marijke balen zeg...
maar je voelt wel minder voor hem nu geef je zelf aan..
persoonlijk zeg ik laat hem gaan,vooal gezien het feit dat hij banketstaaf en somme grappen maakt tegen zijn vrienden over jou. en dat hij je detijd niet wil gunnen.. en gezien eerdere topics over jou en hem..
maar ik kan nietin jouw hart kijken en voor jou kiezen..veel sterkte hiermee

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 11:57

hunter87 schreef:
ik hou nog wel wat van hem maar lang niet zo veel meer als voor zijn stage. hij is een totaal ander persoon geworden dan dat hij was(dat was halverwege al aan kleine dingetjes te merken wat ik wel en niet ''mocht''). ik ben nooit voor deze jongen gevallen nu hij zo doet. (jaloers, hebberig, hele dag niks doen en vierd al zomer vakantie(ja ook bij mij is het pas maart..:) ) chagerijnig, gorte mond, banketstaaf/domme grappen maken over mij tegen zijn vrienden enz.

Dit zegt toch al genoeg?

Sterkte ermee!