Wegens thuis situatie wat me allemaal even te veel werd.
Wat al 4 maand loopt. En alles bij elkaar. Er gebeurde 1 ding en dat was eigenlijk net de druppel.
Mijn moeder melde mij ziek op het werk.(donderdags) Toen begon de ellende.
Mijn begeleider was M. Kreeg ik vrijdags een telefoontje van K. Dat zij de begeleiding vanaf nu overnam.
Zij vertelde mij dat ik de afgelopen tijd onvoldoende heb gefunctioneerd op een niv 3 SPWer niveau.
Mijn kant van het verhaal:
Heb mijn begeleider eigenlijk nooit gezien of gesproken, Als wij samen dienst hadden was ze altijd eerder weg ofdergelijke. De opdrachten die zij moest nakijken gingen via de email. Kreeg via de email geen reactie of feedback terug. Deze kreeg ik via mijn postvak. Met een handtekening zodat ik hem mee kon nemen naar school. Gesprekken plannen ging moeizaam.
Vant zomer heel veel met invallers moeten werken. Ik werkte er pas vanaf februari.
Ik mocht geen medicatie delen, en de inval ook niet. Moest achter vanalles aan regelen. sommige invallers van mijn leeftijd gingen zitten en niks doen en ik durfde het zelf niet op te nemen. en ging dus zelf meer doen
M. zag ik haast niet en kon ik het niet voorleggen.
Nu willen ze mijn opleiding stop leggen, zobiezo voor een half jaar. Zodat ik in september weer kan instromen. Mijn schooldocent wil dit niet. en kiest voor een aangepaste werktijden.
Alles was mijn schooldocent voor steld word afgekraakt.
er is nu een gesprek tussen mijn schooldocent en mijn nieuwe begeleider gepland op 16 maart, 12:00 a.s. maandag.
Ik moest ook na de bedrijfarts die moet ik maandag terugbellen voor wat vragen die ik nog niet beantwoord had.
Maar ben nu zo druk in mijn hoofd met school en werk en ze bellen iedere dag maar vragen niet hoe het gaat. Als ze me gewoon 3 weken rust hadden gegeven zonder toeters en bellen, was ik nu allang weer ant werk geweest. Maar voel me nu alleen nog maar verrottter!!!
eindeloze lange telefoongesprekken waar telkens word gezegd van; Als je onvoldoende presteert dan ontbinden wij jou van je werk/leerovereenkomst.
Op deze manier heb ik geen zin meer in
Dit vind ik allemaal erg jammer, want heb het altijd naar mijn zin gehad op mijn werk!
En word nu voor mijn gevoel door 1 persoon de grond in geboord.
Iemand met een drugs en alcohol verleden krijgt nog meer kansen als dat ik krijg.
Sorry moest dit ff kwijt. voor mij gevoel is dit een onvolledig verhaal. Mja ik weet niet wat ik allemaal op het web kan zetten. Ze stuurd my evualuties tussen telefoon gesprekken. die ik moet ondertekenen.
Mjaa.. :S
As je nog niet overspannen bent dan word je het wel van je werk.
Ze houden voor mij gevoel er niet echt rekening mee dat ik al in een dip zit. Zak er alleen maar dieper in momenteel.
Dit wou ik mailen naar mijn bedrijfarts:
Maar weet zijn emailadres nie
Hallo R.,
Zou ik misschien weer een afspraak met u kunnen krijgen?
Ik heb maandag(om 12:00) een gesprek tussen mijn schoolbegeleider en werkbegeleider over deze situatie.
I.p.v. dat mijn werk mij een beetje opbeurt heb ik meer het idee dat zij mij momenteel nog verder de grond in stampen
en ik zie er momenteel erg tegen op om weer aan het werk te gaan omdat zij zo met mij omgaan.
Ik was anders allang weer aan het werk gegaan. Mijn moeder heeft mij ziek gemeld en vervolgens werd er een hoop heisa om heen gemaakt. Voor mijn weten ging het in de praktijk altijd goed. En ineens krijg ik te horen dat het slecht gaat. Ik moet bij elke schoolopdracht een goedkeuring van mijn werkbegeleider hebben (marieke toen nog) en daar stond van alles goed in over mij. Ik heb deze ingeleverd op school. En week later word meld ik mij ziek door prive omstandigheden, (bedreiging, zelfmoordneigingen van mijn schoonzus en scheiding endergelijke) En deugt er ineens niets van mij.
er word niet gevraagd hoe mijn prive situatie nu gaat alleen maar druk op mij uitgeoefent. Wanneer ik weer kan werken enzovoort. Telkens weer de woorden krijgen van : als er onvoldoende in de praktijk word laten zien ontbinden wij jou werk/leer overeenkomst. Mijn leraar van school gaat er weer opin dat het haar niet verstandig lijkt. Alles wat mijn schoolbegeleider zegt word in verweer genomen.
Ik word momenteel gekker door deze situatie als mijn prive situatie.
Ik slaap snachts niet, Ik huil continue omdat ik het altijd naar mijn zin heb gehad op mijn werk. En dat het echt voor mij gevoel plotseling anders is. Ik zag door de bbl mijn vrienden niet meer, geen tijd van uitgaan ofdergelijke. Ik had alles ervoor over.
Maar zoals het nu gaat hoeft het voor mij allemaal niet meer.
Ze demotiveren mij alleen maar op deze manier.
Ik kan er gewoon echt niet meer tegen!
Als je nog niet overspannen bent word je het wel!
U mag mij ook bellen of terug emailen op dit mail adres.
Mijn mobiele nr: **
iemand tips??:S
Groetjes