Ijssalon; wie werkt daar nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WillemYntJee

Ijssalon; wie werkt daar nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 19:17

Hai!

Het leek me wel leuk om een topic te maken waarin alle ijsverkopers (of bereiders natuurlijk) ervaringen en leuke dingen in konden uitwisselen :) Welke ijssalon werk je, waar, hoeveel uren maak je, vindt je t leuk, heb je leuke of gekke dingen meegemaakt enz.

Om maar bij mezelf te beginnen:
Ik werk bij de Min12 in Leeuwarden :D Er zijn ook filialen in Sneek, Harlingen en op Vlieland en Terschelling. Er komt waarschijnlijk nog een filiaal in Dokkum & Drachten en er komt een 2e filiaal in Leeuwarden.
Ze hebben 48 smaken, dus ik hoop dat t me gaat lukken om ze snel uit mn hoofd te leren in welke van de 4 bakken ze zitten :P
Maandag is pas m'n eerste werkdag maar het is er altijd heel gezellig dus daar ga k ook maar vanuit ;)
(http://www.min12.nl ;) )

Dus ijsverkopers laat van je horen! *\o/*

none

Re: Ijssalon; wie werkt daar nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 14:36

Willemijn;ik wil je er heel veel succes wensen!

Hoeveel uur per week ga je er werken?
Als ik in de buurt ben komik een keer een ijsje bij je halen ;)

Ik ken 2 ijsverkopers die ook op bokt zitten, ik zal ze eens hierheen sturen ;)

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 12:32

Ja hier eentje! :D

Ben wel maar een jobstudent maar dit is ondertussen toch mijn 3e jaar dat ik het ga doen! Vorig jaar heb ik ook ijs leren bereiden maar mijn taak bestaat vooral uit het scheppen van de ijsjes. Wij hebben 18smaken & ik moet zeggen je leert deze heel snel staan. Pas wel op voor jouw pols want deze kan snel overbelast geraken!

Dus, ik werk in België in 't Ijshoorntje te Rotselaar. Per dag maak ik gemiddeld 7uren, van 14u-21u maar dit loopt toch vaak uit. Ik vind het ENORM leuk ! De band tusen mijn bazen en mij is enorm goed. Heb al zoveel leuke dingen meegemaakt ginder! Maar de leukste is echt wel 'de doos'. Mijn baas en collega vertelden mij : "Ja Valerie, jij kan nooit in die doos!" Waarop ik direct antwoordde: "Wedden van wel ?" Dus ik ga in die doos zitten. Wat doen ze! Ze lopen naar mij, sluiten de doos en heffen mij in die doos omhoog! Daar zat ik dan! :') Ja het is gewoon leuk!

Als je nog iets wil weten, vraag je het maar !