Menselijke gassen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Sanne

Menselijke gassen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 11:34

Ja, het gaat over boeren en scheten.

Iedereen laat wel eens een scheet of een boertje.

Maar waarom mannen nou juist altijd zo onbesnut hard?

Als ik een scheetje moet laten zorg ik altijd dat er niemand in de buurt is en dan hoor je eigenlijk alleen maar een klein 'pufje'. :+
Een boertje idem.

Maar bij mannen gaat het altijd anders, hoe harder hoe beter en een grote lol hebben ze als iedereen ze kan horen. En als het even kan moeten ze ook altijd nog even ruiken.. 8)7

Voor de vrouwen: Wat vinden jullie er nou van? En de mannen: Leg uit! :Y)

Zera

Re: Menselijke gassen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:38

Die vent van mij laat hele zachte scheetjes.. Dus heb er geen problemen mee..

Zolang ze het niet in het openbaar doen boeit het me niet veel eigenlijk..

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:39

Ik snap het ook niet zo goed..
Mijn vriend kan er soms ook wat van, dat zit volgens mij in de familie want zijn broers doen het ook. Ik denk dat ie er zich gewoon niet voor schaamt. En dat doe ik echt wel als het per ongeluk toch in gezelschap gebeurd.
Tja ik vind het idd toch apart dat dit bij mannen en vrouwen zo verschillend is.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:42

Mannen blijven altijd in de poep en pies fase zitten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:43

ik vind het mega aso als mensen dit in het openbaar doen, maar ik krijg mn vriend er ook niet mee opgevoed :n in bed zeg ik er nog steeds wat van.. ik doe het echt niet waar mensen bij zijn, vind ik zooo niet ladylike :=

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:46

Een boertje kan nog, mits hand ervoor en mond dicht.
Een scheet vind ik echt vies. Ga dan even snel naar een andere kamer ofzo, waar anderen er geen last van hebben.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:50

Vooral dat kei hard lachen als ze een scheet hebben gelaten. Dat vind ik nog het ergste :D

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:51

haha geweldig Topic!

ik werk eigenlijk alleen maar met mannen.. en die kunnen er inderdaad wel wat van! en dan nog met zijn alle er om lachen ook!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:51

Mijn vent knettert er soms lustig op los...bij voorkeur in bed :\
Ik ben ook echt niet happy als ie chinees opheeft ofzo....

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:55

Oh min vriend doet dat ook en dan idd lachen en mij aankijken zo van: Zei je wat :n :roll:
Ik doe dat dus echt niet in het openbaar.

Boeren trouwens ook niet, maar dat is nog weleens moeilijk. Na het eten heb ik nog weleens zo'n hikje :D Maar echt boeren hoef ik sowieso nooit :+

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:01

In vele culturen is het juist uiterst beleefd als je na het eten goed boert :D . Scheten laten is ook iets ontzettends natuurlijks, het kan alleen zo verrekt vies stinken daarom dat ik het niet zo zou doen en plein publique. Mannen zijn misschien iets minder bezorgd om het reukorgaan van de medemens?:+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:13

Nee ik doe dat ook echt niet in het openbaar. Zelfs thuis bij mijn ouders deed ik het niet waar iemand bij was :+

Mannen maakt het idd weinig uit, geen idee waarom..

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:15

Die van mij geeft ook altijd de schuld aan het eten en de persoon die dit eten gemaakt heeft.......

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:16

En vooral vinenden ze het leuk als ze hun kont ook nog naar je toedraaien :+

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:17

In het openbaar vind ik het nu inderdaad niet echt gepast om te lopen boeren of scheten laten.

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik soms ook gigantisch luide boeren laat hoor (thuis he, niet in gezelschap of het moest m'n beste vriendin zijn, die is dat gewend) En ja... Ik kan dan genieten van mijn 'boertje', kan soms echt deugd doen. :o Scheetjes laten doe ik niet zo, af en toe een heel subtieltje dat niemand hoort... :D

De mannen doen het inderdaad iets minder subtiel. Zo hebben ze op de kazerne bij een bevriende militair van mij een heuse rangschikking
over wie de meest stinkende scheten laat.. Juist jah!

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 12:18

Marchador schreef:
En vooral vinenden ze het leuk als ze hun kont ook nog naar je toedraaien :+

Haha, ja inderdaad! Vooral in bed, zodra mijn vriend zijn rug/kont naar mij toedraait moet ik oppassen! :P

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:19

Ach, mij interesseert het niet zo veel... het is een natuurlijke lichaamsfunctie en niet iedereen heeft er op ieder moment controle over. Ga je alleen maar eens af vragen wat je zelf wellicht doet in je slaap... :D Op het moment dat je er wel controle over hebt, dan is het wel zo beleefd om je even tactisch terug te trekken... maar als iemand dat eens niet heeft... s-hit happens :D .

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:48

Ik ga me er steeds harder aan irriteren. En dan heb ik het over mijn vent, die gerust bij mij komt staan in de badkamer en dan een harde scheet laat. Zonder gene :(

Een per ongeluk poepje of boertje boeit me niet zo eigenlijk, mits dat gewoon in prive gebeurd. Dat is menselijk toch? Alhoewel ik er zelf liever even voor naar het toilet of in afzondering ga.

Op het werk wil ik het niet meemaken! Getver! Dat gaan echt te ver...

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:49

Ik ken ook een aantal vrouwen die knetterharde scheten of boeren laten hoor!!!!

Is denk ik maar net hoe jij jezelf erbij voelt hoe hardje het laat. heb je er een schaamte voor ofniet.

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:55

mjaaa ik heb vriendlief toch wel raar aangekeken elke keer dat hij onbeschaamd loopt te boeren.
dat was normaal bij hem thuis zei die.
maar hoe dan ook, hier gaat het niet gebeuren.
dat het er soms uitmoet, ala, maar niet gewoon die muil open en maar laten komen.
ikzelf heb er hier thuis wel last van, maar dat komt omdat ik altijd moet hikken van eten en dan hap je zoveel lucht naar binnen :P krijg ook altijd verstorende blikken van pa.
elders is dit niet zo, hoe vreemd dan ook.

en scheten laten. mjaa zolang ze niet stinken of geluid maken.. oke. gebeurt het perongeluk.. okee.. maar ze laten waaien moeten ze allemaal maar ergens anders doen :P

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:01

mijn vent laat altijd een harde scheet als hij smorgens naar de wc gaat, en hij laat hem dan onder het plassen....
ook als hij er een in bed laat, moet hij inderdaad met zijn neus onder het dekbed zijn eigen gassen opsnuiven

ik laat altijd harde boeren als ik thuis ben, in het openbaar niet haha

nimbletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:03

Een vriend van ons die heeft een darmziekte en kan helaas niet voorkomen dat hij scheten moet laten. Nou heeft hij best een hoge functie op kantoor en als er dan klanten of andere mensen bij zijn kan hij er echt niks aan doen. Hij zegt wel altijd beleefd.... als u wat ruikt dan zijn het geen bloementjes :D :D :D

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:04

Nou hier is het zo dat de scheten die je niet hoort juist het gemeenste zijn....zit je niets vermoedend tv te kijken....komt er opeens wel een heel goor luchtje je neus binnengedrongen :\

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:09

marlies85 schreef:
Nou hier is het zo dat de scheten die je niet hoort juist het gemeenste zijn....zit je niets vermoedend tv te kijken....komt er opeens wel een heel goor luchtje je neus binnengedrongen :\

haha baaah
doet me denken aan m'n busreis van wintersport laatst.
meuren dat het deed in de bus.. en we konden maar niet ontdekken waar t vandaan kwam..
(buschauffeur had t over rottend lijk op de wc.. als grapje)
bleek t een vent paar stoelen achter ons te zijn..

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:10

Hier ook..
Vriendjelief kan het hele abc boeren, niet normaal. Hele zinnen gooit'ie er uit := Niet in het openbaar, maar wel met mn ouders erbij, vrienden, en collega's. En ook scheten laten is helemaal hip.

Ergste keer: Ik stond mij op onze (kleine) badkamer op te maken, en hij stond onder een hele warme douche. Denk dat je de rest wel kunt raden :r