mannen irritant in bed

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

patserke

mannen irritant in bed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 02:24

ik hoop dat het hier goedstaat

wie heeft er nog meer zo'n lieve vent naast zich :o die denkt dat:

*de dekens van hem zijn >;)
*op zijn helft ligt met zijn hoofd op mijn kussen -:(-
*snurkt ;(
*5x de wekker laat afgaan voordat hij eens uit bed stapt :Z

en ga maar door :+

misschien jullie nog mannen die irritant in bed zijn _O- laat je horen!!!

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 02:37

ja,
en ze laten scheten... DE MORMELS :Y)

maar zonder ze, nee dat kunnen we niet... :o
toch vrouwen?? :P oke vele van ons dan ;)

patserke

Re: mannen irritant in bed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 02:48

ja dat kan de mijne ook heelll goed.. of over het werk praten, en kreunen
(wat zou die dan op dat moment wel niet denken haha)
en knieen in miijn zij of rug pfff hihi

nee zonder zou ik ook niet kunnen, maar afentoe kun je ze wel schieten hahaha

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 03:12

Ow, dat met dekens herken ik al te goed. :D

Of vraag ik aan mijn vriend of hij me wakker wil maken om 10 uur en hij maakt me altijd te vroeg wakker, soms scheelt dat wel een halfuur. :(

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 04:02

patserke schreef:
ik hoop dat het hier goedstaat

wie heeft er nog meer zo'n lieve vent naast zich :o die denkt dat:

*de dekens van hem zijn >;)
*op zijn helft ligt met zijn hoofd op mijn kussen -:(-
*snurkt ;(
*5x de wekker laat afgaan voordat hij eens uit bed stapt :Z

en ga maar door :+

misschien jullie nog mannen die irritant in bed zijn _O- laat je horen!!!
Dat zou ik -volgens mijn vrouw- kunnen zijn!
Op dat snurken na dan... }:0

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 05:57

*de dekens van hem zijn >;) 2 1 persoons dekbedden :Y)
*op zijn helft ligt met zijn hoofd op mijn kussen -:(- geen last van
*snurkt ;( brrrrrrrrr erg he, en dan als je hem wakker maakt zeggen: IK SLIEP NIET
*5x de wekker laat afgaan voordat hij eens uit bed stapt :Z JA: half 7 de wekker zetten en om half 10 nog op bed liggen en elke 9 minuten ratelt dat ding af :(

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 06:19

Hihi, ik ben geen vent, maar volgens mij doe ik al die dingen zelf. :o

Ik lig ook graag diagonaal in bed en als ik me omdraai doe ik volgens mijn vriendin een soort van push up waarbij ik me met een grote plof weer op mijn andere zij laat vallen.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 07:16

Goh we kunnen ook niet zonder ze maar af en toe ook niet met ze :D

Zo heb ik het ook dat ie denkt de dekens van hem te zijn en dan vooral bij zijn voeten dus met gevolg ik krijg koude voeten s´nachts ;(
En over de wekker ja hier weet ie ook een handje van maar ie laat hem de wekker net zolang afgaan totdat ik ook wakker ben :(

Ach ja als ze in andere dingen maar wel weer een TOPPER zijn heb ik over het algemeen verder niks te klagen, maar soms is dat s´nachts wel eens vervelend.

Enne meiden waarvan hun manneke s´nachts ligt te snurken naast je heb ik een tip voor jullie: Tijdens het snurken van je manneke pak jij zijn hand vast en buig je zijn pols achterover (niet zover natuurlijk maar klein beetje), dus je duwd zijn hand als ware omhoog dat zn pols buigt. In ieder geval heeft dit wel bij mij vriend geholpen.

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 07:43

mijn ex waar ik mee heb samen gewoond, deed alles op het lijstje van patserke... en dan nog 1 dingetje erbij.
Hij deed erg zijn best om in zijn slaap mij uit bed te gooien. Hij ging steeds dichter naar me toe, tot ik totaal geen ruimte had..

Blackmagic85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 07:51

Dat ken ik wel ja :D ;
Mijn vent;
* snurkt
* smakt (dan ligt ie naast me en hoor je opeens smak smak smak)
* Wij hebben 2 x 1 persoonsdekbed (gelukkig) want wij trekken allebei aan de deken :o
* en hij PRAAT _O- ; over 2 heeeeel belangrijke dingen; namelijk: voetbal en eten :D :D

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 07:53

:Z
* windjes laten in zijn slaap * check
* dekens veroveren * check
* diagonaal in bed liggen * check
* smakken in zijn slaap* check

Maar daarintegen is hij wel de lekkerste kachel die ik ooit heb gehad en dat maakt veel goed :(:)

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 08:01

Oohh ja ik ken het.......

Ik word standaart 2 tot 3 x per nacht wakker omdat ik het koud heb.... hij pakt dus de dekens af.
En hij neemt niet alleen mijn kussen in beslag, nee hij komt echt op 'mijn' kant van het bed liggen. Zo ben ik al verschillende keren uit bed gevallen...

Legt in zijn slaap zijn benen over mij heen zodat ik niet meer kan bewegen. (waardoor ik rare dromen krijg dat ik verlamd ben :+ )
De wekker gaat hier ook 10 x af voordat hij eruit komt. Hij moet veel eerder uit bed als ik, maar hij zet zijn wekker ook nog eens hartstikke vroeg. Uiteindelijk ben ik dus klaar wakker op de meest rare tijden terwijl ik uit kon slapen, en hij ligt vervolgens nog een uur in bed. :n
Snurken kan hij ook wat van, maar valt de laattse tijd wel mee eigenlijk...

Heerlijk. :D Maar ik kan idd niet zonder hem!

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 08:17

Mijn grootste irritatie punt in bed is de wekker... ook mijn vriend zet z'n wekker vroeg en laat hem vervolgens 10 keer gaan voordat hij ein-de-lijk eens uit zijn bed stapt. Gevolg: meestal ben ik al lang uit bed en ligt hij nog te pitten >;) Ook staat het volume van de wekker zó hoog dat ik elke ochtend weer een hartverlamming krijg (maar daar kan hij ook weinig aan doen, hij is doof aan 1 oor :(:) Hij slaapt op zijn 'goede' oor waardoor hij dus bijna helemaal niks meer hoort.)
Hij snurkt ook, daar krijg ik echt moordneigingen van, kan écht níet tegen snurken. Ik duw 'm gewoon op z'n zij, dan is 'ie weer stil :+
Gelukkig pikt hij de dekens niet in! Enne, verder is hij heel lief hoor ;)

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 08:20

Wij hebben aparte dekbedden en aparte matrassen :+ Maar snurken doet hij nog steeds, echt verschrikkelijk. Wekkers heb ik gelukkig geen last van, hij staat toch altijd met mij op :D

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 08:22

Mijn vriend doet dat allemaal niet, hij is heel sociaal in bed. Ik alleen niet :D Ik pik de dekens af, neem het hele bed in beslag, snurk, praat soms in m'n slaap, duw hem uit bed en ga zo maar door :))

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 08:31

hmm, mijn vriend is ook best sociaal in bed :Y) Heb nergens last van. Behalve dan dat hij zijn wekker iedere 5 minuten zet, om kwart over 7 is de laatste afgelopen, en valt hij weer in slaap :Z Vervolgens moet ik hem eruit schoppen }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 08:34

Ik ben veel irritanter in bed :) Die eerste beschrijving ben ik meer :))

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 08:39

Nee hoor ik heb een lief vriendje.

Dekens doen we eerlijk delen, de ene keer heeft hij alles de andere keer ik.
Meestal pak ik als kleinste de meeste plek in bed is en mag hij op het randje liggen.
Eerlijk delen we zijn kussen, ik een beetje meer als hij.
Windjes dat doet hij.
Ik doe gezellig vertellen midden in de nacht als hij praat dan gaat het over zijn werk (kreeg een keer de opmerking dat er niet met chocolade gegooid mag worden??)

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 08:43

Hihi wij hebben uit voorzorg gelijk aparte dekbedden en aparte matrassen gekocht :D

Maar hij snurkt nog steeds, ondanks de breathe rights (wel een stuk minder gelukkig), orkestreren is helemaal zijn ding :o smakken doet hij ook weleens en wat hij ook doet is een soort van fluiten. Dan houdt hij zijn mond te strak en dan hoor je bij iedere ademhaling 'ffffiewt' >;)

Haha, heb een keer vreselijk gelachen. Hij was weer aan het snurken dus ik brul heel hard: HOU OP MET SNURKEN!!! zegt hij héél slaperig terug 'ik oooook van jououw....' :(:) Aaah....

Maflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 08:56

Hier aparte dekbedden. Verder ben ik de lastigste, als ik hem mag geloven ;)

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 08:57

Boheme schreef:
:Z
* dekens veroveren * check
* diagonaal in bed liggen * check
* smakken in zijn slaap* check

Maar daarintegen is hij wel de lekkerste kachel die ik ooit heb gehad en dat maakt veel goed :(:)

hier nog een en nog liever mij uit bed trapt... }:0

edit: en bijten op zijn tongpiercing..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 09:01

Haha die van mij was wel de perfecte voetenwarmer! :D Echt altijd warm, ook al was het echt ijskoud!
Echt last had ik er niet van, ja wel wat dekens trekken. Daarna gewoon een extra dekbed gekocht voor mijzelf. :D
Snurken alleen als hij gedronken had, verder niet. Daar was hij best lief en braaf in eigenlijk. (jee Suzanne wat zeg je nou????? :+ ;) )

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 09:05

Inderdaad dat been over je heen leggen ken ik.
Voel je ineens iets harigs over je heen wrijven :Y)

In mijn gezicht ademen is ook zo leuk en als ik mij wil omdraaien pakt hij me bij mijn t**ten, tja, wat doe je eraan he

De dekens vallen goed mee, meestal hebben we nog een extra fleecedekentje erbij liggen voor hem want ik pak het toch allemaal af en snurken is alleen als ie verkouden is (dus eigenlijk altijd)

Als hij smorgens moet opstaan dan blijft hij vaak nog tien minuutjes liggen en pakt hij me goed vast terwijl ik om 6u smorgens alleen maar denk 'laat mij slapen' en hij doet er 20 minuten over om wat brood te smeren, daarna gaat hij zijn trein kijken en dan maakt hij zich klaar want...
Ik kan toch geen brood smeren en de laptop opstarten tegelijk?

Pfff mannen

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 09:13

Hermelijn schreef:
Mijn vriend doet dat allemaal niet, hij is heel sociaal in bed. Ik alleen niet :D Ik pik de dekens af, neem het hele bed in beslag, snurk, praat soms in m'n slaap, duw hem uit bed en ga zo maar door :))

ja dit ben ik ook meer. maar ik heb hem van tevoren gewaarschuwd: als ik begin te snurken moet je me gewoon een por geven. maar dat doettie dan weer niet, vindtie zielig :?

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 09:20

Mijn man heeft meer dan 20 jaar als beroeps militair gewerkt en was vaak weg, wanneer hij dan thuis kwam, brabbelde hij 's nachts hele verhalen over waar de bommen moeten neer vallen en zei hij vaak: "Roger" :x