Ketting gezocht voor speciale vriend suggesties gevraagd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Ketting gezocht voor speciale vriend suggesties gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-09 17:05

Hallo,

een beetje een moeilijk verhaal voor mij maar ik begin er toch aan omdat ik niet echt kan vinden wat ik zoek.

Het zit namelijk zo, ik heb een goede vriend in tsjechie, lekker ver weg dus... +/-3 jaar geleden is er darmkanker geconstateerd, na zijn eerste implantaat ging het mis na een jaar, wederom kanker, zelfde plek, en nu, 1 jaar en 3 maanden later heeft hij waarschijnlijk weer kanker.

Ik ken hem nog niet zo lang, maar ik weet een stuk van zijn geschiedenis en dat is dat hij nagenoeg altijd alleen is geweest, zijn ouders waren er nooit voor hem, zijn vader is vervolgens met kerst 2007 overleden en zijn moeder heeft voor het einde van dat jaar zelfmoord gepleegd, zijn zus verwijt hem hiervan, waarom is mij niet helemaal duidelijk maar hij heeft geen familie meer, zijn vriendin heeft hem toen er kanker geconstateerd werd 3 jaar geleden gedumpt toen hij in het ziekenhuis lag na een hoop chemo kuren en een zware operatie en zijn vrienden hebben hem ook in de steek gelaten voor wat idiote redenen.

Helaas woon ik dus erg ver weg en ik kan niet zomaar even naar hem toe gaan, ik had vanochtend een gesprek met hem en hij vertelde me dat hij het wel fijn vond dat hij mij in ieder geval via de telefoon en internet kon spreken, maar dat hij hoe dan ook, toch wederom alleen zou zijn en dat hij niet wist of hij dit hele gebeuren nog een derde keer aan zou kunnen.. Of hij dit nog wel zou willen... Hij kon me niks beloven zei hij...

Ik wil hem toch een hart onder de riem steken, ik kan natuurlijk niet zomaar zelf even naar hem toe gaan hoe graag ik ook wil, dus in plaats daarvan wil ik hem iets van een ketting sturen, ik weet van het bestaan van de ketting die staat voor hoop liefde en geluk, maar ik kan ze alleen maar vinden in de vorm van bedeltjes enzo maar ik spreek hier toch echt over een vent die enorm sterk in zijn schoenen staat en sowieso niet zo heel erg naja... ik weet niet hoe ik dat moet omschrijven, hij wijst me er zo ontzettend vaak op dat hij geen zwakkeling is en dat hij het allemaal zelf wel aan kan, toch wil ik dat hij dit met zich meedraagt maar het moet dus een beetje mannelijk zijn en bij voorkeur alle 3 de dingen verwerkt in 1 hangertje, ik weet dat ze bestaan maar ik kan het niet vinden dus als jullie mij een handje kunnen helpen, of misschien hebben jullie betere suggesties? Ik zou het enorm waarderen.

Bedankt alvast..

arabella2000

Re: Ketting gezocht voor speciale vriend suggesties gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 17:07

kun je niet gewoon een ketting nemen met wat grotere schakels--> sterk in zijn schoenen staan en dat lijkt me ook meer een mannenketting

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 17:10

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-09 18:30

hmm ja, das toch niet echt wat ik nou bij hem zie :p ik heb wel een idee waar hij van houdt en hijzelf is al niet zon sierraad geval (ziet ie liever bij de vrouwtjes) stel je gewoon een vent voor die totaal alleen opgegroeid is en inderdaad enorm sterk en keihard is, in feite alles heeft wat zijn hartje begeert (in de zin van geld etc) maar simpelweg niet het meest cruciale heeft, vrienden en liefde, ik wil hem echt een symbool geven, niet alleen een bericht van mij, maar ook meer (ik moet ook zeggen, ik ben een beetje weg van symbolen)

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 00:02

Wij hebben zo'n ketting, is van mijn moeder maar hij ligt nu in mijn sieradenkistje :o Hij is echt mooi.. en niet 'zwak' ofzo (om het zo even te zeggen)..

Misschien zou je naar de juwelier kunnen gaan en daar vragen of ze iets hebben?