1 April grap

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Liez

1 April grap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 15:56

Ik wil 1 april , graag een grap uithalen bij mijn moeder of vader.
Wat hebben jullie allemaal als grap al gedaan.
En weten julie misschien een leuk grap.

Dan kunnen we er samen om lachten

Ik hoor het graag

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 15:58

vorig jaar had ik mijn vriend gesmst dat ik een deuk in zijn auto had gereden, en een flinke ook..

hij pissig, en vroeg wat de schade was.
dus ik, wacht, ik mmsje een foto van de schade wel.

had ik op een briefje geschreven: 1 april! daar met mijn telefoon een foto van gemaakt en naar hem gemmst :')

hij vond het niet grappig :=

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 16:01

Ik had een paar jaar geleden, samen met mijn broertje, van ontbijtkoek en pijnboompitjes een hondendrol gekneed en die in de badkamer gelegd :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 16:03

* Ballon om de uitlaad van je vader of moeder doen en met tape vastzetten. Denken ze dat ze een klapband hebben, als ze starten :+
* Verschillende wekkers verstoppen in de slaapkamer en dan allemaal op een andere wektijd zetten.
* Plastic insect in de wc rol verstoppen. Als degene de rol naar beneden trekt valt deze eruit. Plak er een leuk klein briefje bij met 1 april.

ShauniBef

Re: 1 April grap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 16:04

Oeeh dit lees ik even mee! Ik moet er gewoon eentje uithalen bij een vriendin van mij. hahaha :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 16:06

je kunt wel een pak incontinentieluiers bestellen ofzo... Heb ik ook gedaan voor mijn lieve pap :D

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 16:08

MarcoBorsato schreef:
je kunt wel een pak incontinentieluiers bestellen ofzo... Heb ik ook gedaan voor mijn lieve pap :D

Gebruikte of ongebruikte :+ ? Haha op mij werk hebben we een container vol :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 16:09

Shauni schreef:
MarcoBorsato schreef:

Gebruikte of ongebruikte :+ ? Haha op mij werk hebben we een container vol :))

Ongebruikt... Maar hey... Gebruikte zijn ook wel leuk voor volgend jaar...

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 16:42

Ja zitten hele leuke tussen

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 16:50

Ik heb een keer een nummer gebeld zo maar 1,en ik vertelde dat ik van een bedrijf was dat de lucht vervuiling onder de loep nam.Dus ik vroeg onder andere of ze binnen in huis wilde ruiken,dat deed die man en hij rook niks.Dus vroeg ik hem of hij even buiten wilde gaan ruiken? Dus hij kwam terug en zei ik ruik niks.Ik vroeg hem of hij vaker wilde ruiken en of hij dan notities wilde maken? Dat wilde hij wel,dus vroeg ik welk soort neus hij had? Dus die man zo van huh, ik zei ja ruikt u snel iets, ruikt u bijvoorbeeld dat ik net een puf heb gelaten? Nee dat ruik ik niet zei de man heel erg serieus,oh zei ik dan denk ik dat u niet geschikt bent om aan het onderzoek mee te doen.Mag ik u hartelijk bedanken voor u tijd.Ik lag echt in een mega deuk,hij deed echt wat ik hem vroeg.

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 16:53

Die is echt heel erg leuk

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 21:44

marleen_usar schreef:
Ik heb een keer een nummer gebeld zo maar 1,en ik vertelde dat ik van een bedrijf was dat de lucht vervuiling onder de loep nam.Dus ik vroeg onder andere of ze binnen in huis wilde ruiken,dat deed die man en hij rook niks.Dus vroeg ik hem of hij even buiten wilde gaan ruiken? Dus hij kwam terug en zei ik ruik niks.Ik vroeg hem of hij vaker wilde ruiken en of hij dan notities wilde maken? Dat wilde hij wel,dus vroeg ik welk soort neus hij had? Dus die man zo van huh, ik zei ja ruikt u snel iets, ruikt u bijvoorbeeld dat ik net een puf heb gelaten? Nee dat ruik ik niet zei de man heel erg serieus,oh zei ik dan denk ik dat u niet geschikt bent om aan het onderzoek mee te doen.Mag ik u hartelijk bedanken voor u tijd.Ik lag echt in een mega deuk,hij deed echt wat ik hem vroeg.

Jaaaa die ga ik doen!
Ik ben heel goed in andere stemmetjes nadoen dus :))

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 21:56

Wij hebben op de basisschool met de hele klas van groep 8 een keer een 1 april grap gedaan, Met zn allen gingen we spijbelen en hadden we afgesroken op een pleintje verderop. We hebben de hele ochtend door de stad rond gestruind en uiteindelijk met zn allen naar school gegaan.
Iedereen had een snoepje voor de meester meegenomen 'zodat ie niet zo boos zou worden' en die legden we allemaal braaf op zijn tafel. :P