Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

kom maar op met nieuwe actie. ik doe er altijd boodschappen
Vliendertje schreef:De nieuwe actie is stikkersplakken! Leuke actie, maar er ontstaan wel veel probleempjes (Stickers die over de streepjes code zijn geplakt, teveel stikkers, geen stikkers gekregen enz.)
Ik zag trouwens in het vorige topic dat mensen geen stickers hadden gekregen.
Dit moet je aangeven bij de kassa, je adres geven en dan krijg je alsnog je stikkers
kelliiee1993 schreef:Vliendertje schreef:De nieuwe actie is stikkersplakken! Leuke actie, maar er ontstaan wel veel probleempjes (Stickers die over de streepjes code zijn geplakt, teveel stikkers, geen stikkers gekregen enz.)
Ik zag trouwens in het vorige topic dat mensen geen stickers hadden gekregen.
Dit moet je aangeven bij de kassa, je adres geven en dan krijg je alsnog je stikkers
Volgens mij kunnen mensen hier goed misbruik van gaan maken. Ik denk dat mensen dan juist gaan aangeven dat ze nog geen stickers hadden gehad.

En iedereen komt idd bij ons omdat ze geen stickers hebben gehad of ze zijn vergeten, en wij mogen ze dan echt niet geven en allemaal gezeur
)
) boodschappen doen bij de C1000...
Waar is het voor de kassamedewerk(st)ers het makkelijkst dat ik de stickers plak dan? Dan zorg ik dat ik dat meteen netjes doe...
C1000 is niet de dichtstbijzijnde supermarkt voor mij (wij hebben in dit piep dorp alleen een AH
), maar op weg van stal naar huis kom ik er wel langs (in Aalsmeer) en met goede aanbiedingen scheelt dat toch flink... En aangezien ik traks weer even dubbeltjes moet gaan draaien, ga ik maar vast goed op die aanbiedingen letten
.