Wat moet ik hier nu mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bumba01

Wat moet ik hier nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 01:40

Ik wist even geen passende titel hiervoor, dus heb hem deze maar geven.
Het zit zo; ik heb sinds oktober 2007 een hele lieve vriend, maar de laatste tijd lijkt het of hij een paar dingetjes verborgen voor mij heeft gehouden, of waar hij gewoon over heeft gelogen. Er zijn een paar dingen gebeurt, waarvan ik denk :''Waarom heb je dat niet gewoon direct in mijn gezicht gezegt''? Het zijn dingetjes die iig mijn vertrouwen in hem ietwat beschadigt hebben.
Begrijp me niet verkeerd ik vertrouw hem verder voor 100%, maar bepaalde dingetjes hebben gewoon een deukje opgelopen. Hier hem ik met hem over gepraat en hij snapt mij wel, maar hij was bang dat ik boos zou worden. Mijn antwoord daarop tegen hem was dat ik liever had dat hij het direct zou zeggen, dan dat ik het een paar weken later moet horen. Gepraat heb ik dus met hem, maar het blijft gewoon elke keer weer steken. Wat kan ik hieraan doen?
Misschien dat het een beetje onduidelijk is getypt, sorry daarvoor, maar weet gewoon even niet meer wat ik ermee aanmoet..

Mars

Re: Wat moet ik hier nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 08:43

Ik weet natuurlijk niet wat er precies gebeurd is, maar het is goed dat je in ieder geval hebt gesproken met je vriend. Hoe komt het dat de gebeurtenissen blijven steken? Heb je het idee dat er weer dingen zijn voorgevallen?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 11:11

voor mijn gevoel altijd: zolang het blijft steken er ook over blijven praten. Het is blijkbaar nog niet uit je systeem en als je blijft praten weet je beiden iig waar je aan toe bent :)

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 13:18

Blijkbaar is wat dat aan gaat je vertrouwen niet terug en dat kan ook best wel even duren.
Het is een gevoel.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 13:32

Geef het wat tijd. Vertrouwen moet groeien. En als het beschadigt is groeit het wat trager.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 14:54

Mas; Nee er is verder niets gebeurt, maar dat wel wel houden van wezen dat het blijft steken ofzo...

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 15:13

Frouk schreef:
voor mijn gevoel altijd: zolang het blijft steken er ook over blijven praten. Het is blijkbaar nog niet uit je systeem en als je blijft praten weet je beiden iig waar je aan toe bent :)

Inderdaad, dit helpt bij mij ook altijd. Er komt een moment dat je het een plekje kan geven :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 15:20

Snapt hij jouw kant wel helemaal goed?
En heb je ook afspraken met hem gemaakt, zodat je het in de toekomst kunt voor komen?
Verder zou ik inderdaad ook goed blijven praten, zolang je er nog mee zit.
Heel veel succes!

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-09 11:34

Chantal; Hij begrijpt mijn kant ook heel goed hoor :) En ik had ook tegen hem gezegd dat als er wat was ofzo of als hij ergens mee zat van zijn kant, dat hij dat gewoon direct moest zeggen en niet later achteraf en daar gaf hij mij 100% gelijk aan. We hebben er gister weer even over gepraat en het voelt al wat beter gelukkig :)