Pff word gek van werkgever.. *Help*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Lola_

Pff word gek van werkgever.. *Help*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 14:26

Nou ik zet het nu toch maar even hier neer om het van me af te schrijven..

Ik werk sinds een jaar hier (uitzendbureau), van mij wordt alles verwacht maar van hun kan ik niets terug verwachten..
Collega krijgt 5 weken vrij, ik mag 5 weken geen vrije dag of niets opnemen.. Komt ze terug op de 29e had gepland om dat weekend naar Venetie te gaan, helaas pindakaas, ik moet aanwezig zijn om haar bij te praten..
Er is nu al 3x onzekerheid geweest over mijn contract en nu heb ik 3 maanden verlenging gekregen maar moet hierna een vast contract krijgen, dikke kans dat dat niet gaat gebeuren vanwege huidige markt..

Mijn probleem is nu, ik wil super graag een nieuwe baan zoeken maar loop in deze tijd er zwaar tegen aan dat ik geen afgeronde middelbare school heb.. Ik heb wel mijn ARTRA behaald in 2008. En lots of werkervaring Maarja... Genoeg keus op dit moment voor werkgevers..

Daar komt bij dat ik momenteel totaaaaal niet gelukkig ben in mijn functie.. Wat ik dan wel wil is haast onmogelijk (met dieren werken) 1 geen diploma 2 huis wat betaald moet worden.

Wat zouden jullie doen??

Liezel1

Re: Pff word gek van werkgever.. *Help*

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:27

Ga op zoek naar een andere baan. Als je nu al weet dat jouw contract over 3 maanden niet verlengd wordt, dan zou ik al helemaal gaan zoeken...

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:28

Weer naar school, proberen diploma('s) te halen.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 14:32

Ik ben natuurlijk al opzoek naar een andere baan! Maar dat is moeilijk als je niet weet welke richting je echt in wilt..