luxx schreef:Vind het een teken van zwakte om liever met mannen om te gaan, natuurlijk is dat makkelijker, die voelen zich tot je aangetrokken en gaan dus op een slijmerige manier met je om.
Vind mannen leuk hoor (ben hetero) maar vind vrouwen veel interessanter, als die me aardig vinden vinden ze dat ook echt en niet omdat ze onder mijn rokje willen komen.
Kan ook weinig met een compliment van een man, dan denk ik jaja, een compliment van een vrouw daarintegen vind ik het mooiste wat er is.
Ik zie het dus zo, dat vrouwen die zeggen dat ze liever met mannen als met vrouwen omgaan vrouwen zijn die wat teveel aandacht nodig hebben en niet is staat zijn om gewone echte relatie's met vrouwen te hebben, aandachtsgeil noem ik dat.
Niet alle vrouwen zijn tutjes, je kunt met vrouwen ook biljarten, karten, doorzakken whatever, maar daarvoor moet je wel iets meer doen dan gewoon mooi zitten te wezen om waardering te krijgen.
Ik ga net zo makkelijk met mannen als met vrouwen om, maar ik ben dol dol dol op vrouwen, wat een prachtige wezens zijn dat toch...
Ik snap jou wel, dat zeker...
Maarja ik krijg gewoon heel snel ruzie met andere meiden, vaak botst het gewoon.
En dat heb ik met mannen dus niet, ze reageren veel cooler, en als je perongeluk wat l*lligs zegt worden ze niet boos.
En bij vrouwen heb je gelijk weken lang ruzie, en dan komt er een roddel en dan heb je opeens een hele vrienden groepje tegen je.
Uiteraard heb ik natuurlijk wel gewone vrienden waar ik dus ook wel leuke dingen mee doe.