Nog meer vrouwen die liever met mannen omgaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AlicavR

Nog meer vrouwen die liever met mannen omgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 10:09

Bah al die vrouwelijke tutjes, die alles maar lekker door l*llen...
Die klaar staan met gemene opmerkingen, ik bedoel dus van die typisch gemene meiden.
Nou daar kan ik het dus echt niet mee vinden. :+

Gelukkig ben ik dit jaar een van de weinige meiden in mijn klas, en ga ik dus de meerderheid van de dag met de jongens om.
Dat bevalt mij echt super goed, op een een of andere manier krijg ik met jongens absoluut niet snel ruzie.
En kan ik met jongens ook gewoon veel beter praten.
En dat terwijl ik zelf ook eigenlijk best wel een meisje ben. :Y)

Zijn er hier nog meer meiden onder ons die het ook niet zo goed kunnen vinden met andere meiden/vrouwen?

Groetjes Alica.

Anoniem

Re: Nog meer vrouwen die liever met mannen omgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:12

Ik heb ook meer jongetjes vrienden dan meisjes vrienden.
Komt vooral omdat ik een fanatieke Ajacied ben maar ook buiten het land der voetbal om.
Weet niet, ik ben niet zo subtiel en bij de meeste meisjes moet je altijd zo oppassen met wat je zegt. :')

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:12

Nou ik ben het helemaal met je eens, maar je opent een topic over dat je beter met het mannelijke geslacht kan opschieten, maar dan staat in je profiel dat je graag op strand ligt met de meiden en echte meidenpraat,... :o
dus wat doe je nu liever,...? :D

AlicavR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 10:14

Dat zijn echt vriendinnen, maar mijn vrouwelijke klasgenoten echt van die vreselijke tutjes...
Nee doe mij dan maar kerels. :+

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:15

Volgens al mijn jongens-vrienden ben ik echt een `one of the guys´-type :') Ik hou toevallig ook van voetbal, maar ik heb ook weinig met al die typische meisjes dingen als winkelen enzo. Kun je nagaan in wat voor een hel ik zit op school: ALLEEN MAAR VAN DIE MEISJES!! (doe pabo..)

Ik ga liever karten, paintballen of iets anders wat hard of ruig is :D (Haha, gister mn eigen kart gekocht trouwens :P)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:16

hier nog een ik ga altijd liever met mannen om ik heb nog geens eens beste vriendinnen wel gewone maar die zie ik alleen bij de paarden
dus nee doe mij maar mannen kan ik veel beter mee opschieten ;)

AlicavR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 10:19

Ik ben wel een meisje, maar dat toch een beetje gekruist met een jongen geloof ik.
Ik durf gewoon veel meer als die andere meisjes.

Toen we met school op survival gingen, was ik als enig meisje die ook gewoon alles met de jongens deed, en die andere meisjes waren bang dat hun make-up uit liep en ze vieze handen kregen.
Daar kan ik me dan best aan ergeren.

En de vriendinnen waar ik ook echt goed mee bevriend ben daar kan ik dan ook weer echte meisjes dingen doen, zoals met wat drinken aan het strand liggen en dan gezellig over van alles praten.
Maar dan ben ik er ook wel vrij zeker van dat ze hun mond houden. :j

Maarja als je met jongens naar het strand gaat dan word het al snel een blikje red bull met beach volleybal ofzo. :+

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:25

Vind het een teken van zwakte om liever met mannen om te gaan, natuurlijk is dat makkelijker, die voelen zich tot je aangetrokken en gaan dus op een slijmerige manier met je om.
Vind mannen leuk hoor (ben hetero) maar vind vrouwen veel interessanter, als die me aardig vinden vinden ze dat ook echt en niet omdat ze onder mijn rokje willen komen.
Kan ook weinig met een compliment van een man, dan denk ik jaja, een compliment van een vrouw daarintegen vind ik het mooiste wat er is.
Ik zie het dus zo, dat vrouwen die zeggen dat ze liever met mannen als met vrouwen omgaan vrouwen zijn die wat teveel aandacht nodig hebben en niet is staat zijn om gewone echte relatie's met vrouwen te hebben, aandachtsgeil noem ik dat.
Niet alle vrouwen zijn tutjes, je kunt met vrouwen ook biljarten, karten, doorzakken whatever, maar daarvoor moet je wel iets meer doen dan gewoon mooi zitten te wezen om waardering te krijgen.
Ik ga net zo makkelijk met mannen als met vrouwen om, maar ik ben dol dol dol op vrouwen, wat een prachtige wezens zijn dat toch...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:29

Ik heb geen voorkeur voor mannen dan wel vrouwen als het gaat om 'omgaan met'. Elk geslacht heeft zijn/haar eigen kwaliteiten. En ook is de ene persoon de andere niet, ongeacht geslacht.

Wat ik inmiddels wél weet is dat ik me in werkomgevingen het prettigst voel (en ook het beste functioneer) in gemengd gezelschap, met name als het ongeveer 50/50 is. Met alleen mannen of alleen vrouwen heb je toch een 'ander' sfeertje. Gemengd houdt alles mooi in evenwicht.
Laatst bijgewerkt door Karin op 10-03-09 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:29

Mannen zij imo vaak veel oprechter en relaxter in de omgang. Daarom ben ik ook liever tussen de mannen, zeker op de werkvloer waar ik werk met jongeren met moeilijk gedrag.
Luxx, dat hoeft geen bal met sexuele aantrekkingskracht te maken te hebben, hoor, ik denk dat vrouwen vaak wat gemener en doortrapter zijn. ;)
Laatst bijgewerkt door detour op 10-03-09 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt

AlicavR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 10:30

luxx schreef:
Vind het een teken van zwakte om liever met mannen om te gaan, natuurlijk is dat makkelijker, die voelen zich tot je aangetrokken en gaan dus op een slijmerige manier met je om.
Vind mannen leuk hoor (ben hetero) maar vind vrouwen veel interessanter, als die me aardig vinden vinden ze dat ook echt en niet omdat ze onder mijn rokje willen komen.
Kan ook weinig met een compliment van een man, dan denk ik jaja, een compliment van een vrouw daarintegen vind ik het mooiste wat er is.
Ik zie het dus zo, dat vrouwen die zeggen dat ze liever met mannen als met vrouwen omgaan vrouwen zijn die wat teveel aandacht nodig hebben en niet is staat zijn om gewone echte relatie's met vrouwen te hebben, aandachtsgeil noem ik dat.
Niet alle vrouwen zijn tutjes, je kunt met vrouwen ook biljarten, karten, doorzakken whatever, maar daarvoor moet je wel iets meer doen dan gewoon mooi zitten te wezen om waardering te krijgen.
Ik ga net zo makkelijk met mannen als met vrouwen om, maar ik ben dol dol dol op vrouwen, wat een prachtige wezens zijn dat toch...

Ik snap jou wel, dat zeker...
Maarja ik krijg gewoon heel snel ruzie met andere meiden, vaak botst het gewoon.
En dat heb ik met mannen dus niet, ze reageren veel cooler, en als je perongeluk wat l*lligs zegt worden ze niet boos.
En bij vrouwen heb je gelijk weken lang ruzie, en dan komt er een roddel en dan heb je opeens een hele vrienden groepje tegen je.
Uiteraard heb ik natuurlijk wel gewone vrienden waar ik dus ook wel leuke dingen mee doe. :)

joplin_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:30

Mijn ervaring is dat jongens nog grotere kletskousen zijn daarin onderscheiden zij zich echt niet van het vrouwelijk geslacht :+ Dat ze vaak prettiger in omgang zijn ben ik het er wel mee eens. Ze hebben minder last van wijvengedrag.

Esme_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:33

Ik vind het zelf prettiger omgaan met mannen, en dan niet zoals hier boven beweerd word omdat ze "slijmen". Juist niet, ik vind (de meeste) mannen gewoon lekker direct, dat ben ik zelf ook. Vrouwen onderling is vaak toch wat afgunst en geroddel. Ik heb best vriendinnen, maar dat zijn ook vrouwen die niet de typische "meisje-meisjes" zijn.
Wat wel weer grappig is is dat mijn vriend best vrouwelijke trekjes heeft, zo vullen we elkaar prima aan!

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:34

Jongens zijn vaak prettiger in de omgang. Er wordt minder gepraat, minder onderling gezeur. Ze vergeten en vergeven sneller, dat vind ik ook wel prettig :)

Ik ga graag met jongens om, maar heb ook geen problemen met vrouwen. Ik ben zelf net een jongen in de omgang denk ik, praat ook niet graag over anderen en maak ergens niet snel een probleem van.

Maar af en toe lekker tutten met de meiden is wel aan mij besteed hoor :D (Al kan dat met mijn vriend ook wel, heb hem laatst een haarmasker gegeven, heel grappig :D)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:35

Esme_ schreef:
Ik heb best vriendinnen, maar dat zijn ook vrouwen die niet de typische "meisje-meisjes" zijn.

Dat realiseerde ik me laatst ook, dat de vriendinnen met wie ik het meest close ben geen typische 'meisje-meisjes' zijn. Ben zelf ook nooit zo geweest en ben ook vaak de laatste die bepaalde roddels hoort - waarschijnlijk omdat mensen bij mij toch geen voet aan de grond krijgen wat dat betreft :)) ik sta er niet voor open en ik doe er niet aan mee. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:43

luxx schreef:

Wat een hoop onzin zeg.
Niet alle vrouwen zijn tutjes, maar niet alle mannen zijn slijmerig.
Bijna alle manvrienden die ik heb hebben een relatie.
Waarom zou je geen vriendschap met een man kunnen hebben zonder dat je meteen "aandachtsgeil" bent?
Vriendschap tussen en man en vrouw kan ook puur en alleen vriendschappelijk zijn.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:45

Dat zou idd wat zijn zeg, als alle mannen in mijn vriendenkring zich tot mij aangetrokken zouden voelen. :))

Ik voel mij ook niet aangetrokken tot alle mannen in mijn vriendenkring. Hooguit vriendschappelijk. Wel zo makkelijk, hoeft er ook geen vervelende (of minder vervelende) spanning te zijn.

Vriendschap tussen man en vrouw is echt wel mogelijk zonder dat er meer bij komt kijken.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:47

karin, wat heb jij een briljánt onderschrift! Die onderste doet me aan een hoop lollige situaties denken idd... :')

Tuurlijk kan een vriendschap tussen man en vrouw puur platonisch!
Wat ik ook wel prettig vind zijn sommige homo's op werk, ze hebben het gemoedelijke en directe van een kerel, maar je kan gewoon ook ff lekker met ze ze*ken, ideaal! Soort tussenvorm. ;)

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:48

Ik heb veel meer Mannelijke vrienden dan Vriendinnen! wel een paar en dat zjn geen zijkende! gaan ook lekker nugter met manne om! altijd lol. lusten een biertje (uiteindelijk komen we dus op Boeren en Loonwerkers uit!) en heb er totaal geen problemen mee! vind het heerlijk met hun, alles kan, en me vriendinnen ook. en ruzie hebben we niet, zeggen alles eerlijk tegen elkaar. en zint het ons niet. dan zeg je het, je kijkt mekaar 5 min niet aa en je gaat weer lachend verder!

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:52

Ik kan met zowel mannen als vrouwen prima overweg, mannen roddelen net zo erg als vrouwen dus wat dat betreft maak ik geen verschil. Als ik me niet prettig voel bij iemand, of dat nou een man of een vrouw is, ben ik weg.

Voor mijn werk geef ik wel de voorkeur aan een mannenomgeving met in verhouding weinig vrouwen. Omdat mannen vaker zakelijker met elkaar omgaan dan vrouwen, waarbij het persoonlijke vaak in het werk doorgetrokken wordt. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar over het algemeen is het werken met mannen meer no nonsense. Mijn ervaring is dat dat een positief effekt heeft op de vrouwen in zo'n mannenomgeving (vwb bijvoorbeeld het incasseren van kritiek)

jarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:53

Ik vind het ook onzin ...
vrouwen kunnen echt een stuk gemener uit de hoek komen
dan mannen, alles gaat achter je rug om en die complimentjes van vrouwen, geloof daar maar niet in !
daarintegen zijn mannen veel meer easy going, recht voor zijn raap en hun geven vaak wel gemeende complimenten ( en dat zegt een vrouw die niet vaak complimenten krijg ivm mijn gewicht )

volgens mij ben je erg naief als je denkt dat vrouwen zo lief en eerlijk zijn.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:56

Ik ga eigenlijk alleen maar met meisjes om. := Geen problemen hoor. :) Vind jongens leuk om te ouweho.ren en beetje lol maken en stappen, maar verder niet. :+

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:56

Guernica schreef:
luxx schreef:

Wat een hoop onzin zeg.
Waarom zou je geen vriendschap met een man kunnen hebben zonder dat je meteen "aandachtsgeil" bent?
Vriendschap tussen en man en vrouw kan ook puur en alleen vriendschappelijk zijn.

Helemaal mee eens!
Ik ga ook liever met mannen om dan met vrouwen. Ik ben helemaal niet aandachtsgeil omdat ik me meer op mijn gemak voel mij mannen. De mannen met wie ik om ga zijn puur vriendschappelijk en proberen niet onder mijn rokje te kijken. Ze snappen gewoon mijn humor beter en ik voel me bij hen meer op mijn gemak dan bij de meeste vrouwen.

De vrouwen met wie ik wel graag omga zijn trouwens ook halve mannen. :')

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:57

Guernica schreef:

Dat zeg ik ook helemaal niet, ik zeg dat ik dat vind als vrouwen roepen dat dat ze liever met mannen omgaan als met vrouwen.
Verder heb ook niet sexuele relatie's met mannen, dus ik zeg ook niet dat dat de enige soort relatie is die vrouwen met mannen kunnen onderhouden.
Heb het dus (nogmaals) over vrouwen die roepen liever met mannen als met vrouwen om te gaan, maar dat is gewoon mijn mening, niet te verwarren met 'De Waarheid'.

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:02

Niwla" ]Guernica schreef:
luxx schreef:

Wat een hoop onzin zeg.

Helemaal mee eens!
Ik ga ook liever met mannen om dan met vrouwen. Ik ben helemaal niet aandachtsgeil omdat ik me meer op mijn gemak voel mij mannen. De mannen met wie ik om ga zijn puur vriendschappelijk en proberen niet onder mijn rokje te kijken. Ze snappen gewoon mijn humor beter en ik voel me bij hen meer op mijn gemak dan bij de meeste vrouwen.

De vrouwen met wie ik wel graag omga zijn trouwens ook halve mannen. :')[/quote]

Helemaal mee eens.!