Post niet aangekomen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

aniek87

Post niet aangekomen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 09:38

Hoi Hoi..

Hebben jullie wel eens meegemaakt dat je post op de bus hebt gedaan en dat het niet aankomt??
Of dat het bijvoorbeeld een tijd later wordt bezorgt??

Ik heb twee paardrijbroeken op de post gedaan, maar zijn nog steeds niet aangekomen.. erg vervelend..
(Niet via het postkantoor, gewoon via de postbus)

Iemand ideeen??

Zaina

Re: Post niet aangekomen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 09:41

ja ik heb een keer heel irritant gehad dat het pas na 10 dagen aankwam ofzo.
en ik heb ook wel eens gehad dat iemand zei iets opgestuurd te hebben, maar dat is vervolgens nooit aangekomen. (was toen niet zo erg, was iets goedkoops)

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 09:41

ik heb het regelmatig gehad dan was mijn post bezorgd in de buurt (andere straat dus met hetzelfde huisnr als mij)
heb al meerdere klachten ingediend bij TNT via hun website en momenteel gaat het goed...

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 09:42

ik heb 2 maanden trug wat besteld en is nog niet binnen :+

aniek87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 09:42

Maar jullie hebben achteraf dus alles nog wel ontvangen?? Dus nog maar ff geduld hebben??

Wat zegt TNT hier zelf van dan??

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 09:46

nee ik heb niet alles ontvangen maar dit ging gelukkig alleen over een uitnodiging, geboortekaarte enzo

TNT bied zijn/haar excuses aan en spreekt de postbode hierop aan, verder kunnen ze er weinig aan doen helaas...

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 09:48

Iets van de TNT (normale post) is al 2,5 week onderweg naar mij. Ik vrees dat het nooit meer binnenkrijg en kan fluiten naar mijn geld. Of is er nog hoop en verschijnt mijn post 4 weken na dato alsnog? :+

aniek87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 09:50

Jeetje.. vind het alleen wel raar.. Ik heb die dag 4 pakketjes op de post gedaan en 2 ervan zijn al wel aangekomen en de andere 2 nog niet :S Nou moet nog maar even geduld hebben dan..

Maar wat ik dan niet snap..wat doen ze dan met die spullen die ze niet versturen..??

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:27

jep, zijn al een paar pakketjes/dingen niet bezorgd :n echt niet leuk.
belangrijke dingen verzend ik óf verzekerd óf aangetekend

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:28

Ik zit al meer dan een maand te wachten op een pakje uit Engeland, waarschijnlijk is deze ook verloren gegaan. Of in Engeland, of hier binnen Nederland, het is niet duidelijk waar het mis is gegaan..

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:32

Heb je geen trackingnummer dan?

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:35

juval schreef:
Heb je geen trackingnummer dan?

Als je het via de brievenbus verstuurd niet...

Ik heb het ook wel eens gehad, dat het een stuk later aankwam. Adres e.d. klopte wel gewoon op de envelop die ik verstuurd had, dus hoe het komt... Geen idee.

Uiteindelijk na 8 dagen ofzo aangekomen. Maar wel vervelend, want door een koper word je tegenwoordig ook al erg snel beschuldigd van niet verzenden.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:36

Ja, ik heb een verjaardagskaart niet gekregen en m'n huisgenootje een rouwkaart niet. Daarnaast krijgen we ook vaak post die helemaal niet voor ons adres is. Er gaat dus binnenkort ook een klacht richting TNT.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:36

Hier was het een tijd dat het echt erg was. Roosters die via de post kwamen op donderdag/vrijdag kwamen pas op zaterdag.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:37

Nou alles wat bij mij bezorgd moet worden via sand, komt niet aan. 2 maanden lang heb ik achter In De Strenge moeten aanbellen. Het was een proef om het via Sannd te doen. Nu gaat het weer via de TNT. Nu de Bit pfffff iedere maand bellen dat ik hem niet ontvangen heb. Echt heel vervelend.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:39

hihi met sinterklaas had mijn ene oma naar mijn andere oma een kerstkaart gestuurd :+ (wonen allebij in denhaag) en mijn oma ontvingde kaart een maand geleden :+

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:43

Je krijgt altijd een bewijsje erbij, ga dan ermee terug en vraag waar het is.! het is werk van automaten en personeel. en het is heel anders dan jij ziet en denkt ;). ik werk er zelf bij. schrijf ook altjd je postcode en huisnummer erop! op alle post! mocht er iets fout gaan dan komt het retour. ! tot je het er niet op zet. dan weten ze het niet! Vraag aan de verstuurder of ze naar het postkantoor wil gaan en het navragen. heb je echt iets van waarde, speciale brieven ofzo. doe het dan Aangetekend! dan heb je de garantie dat het de dag erna netjes word bezorgt.!
er staan ook mensen te sorteren, en sorteren ze het in het begin al fout, dan duurt alles langer.

Citaat:
Samy:
Hiet was het een tijd dat het echt er was. Roosters die via de post kwamen op donderdag/vrijdag kwam pas op zaterdag.

Dit kan komen omdat je werk het misschien op de verkeerde brievenbus heb gedaan (verkeerde postcode vak) en dan duurt het ook langer. ga dit anders melden bij de postcentrale bij jou in de buurt of bel naar het hoofdkantoor.

Citaat:
@ Misser:

Dat van de rouwkaart moet je zo snel mogelijk aankaarten, dit is een grove fout..

Op elk werk is het wel wat! en overal komt wel is iets later/ niet op tijd.! en hiet werken ook Mensen en machienes en dat kan ook wel is kapot staan.. En je heb wel is van die mensen die verkeerd post ontvangen en het uiteindelijk gewoon weggooien!! en niet retour doen ofnaar de juiste persoon sturen ..

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:52

"Op elk werk is het wel wat! en overal komt wel is iets later/ niet op tijd."

2 weken te laat is iets later/niet op tijd? Voor 6 uur op de bus hoort er de volgende dag te zijn, anders de dag daarna. Maar ik wacht nu al 2,5 week, en weet echt niet wat ik er mee aan moet.

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:58

Muisbal schreef:
"Op elk werk is het wel wat! en overal komt wel is iets later/ niet op tijd."

2 weken te laat is iets later/niet op tijd? Voor 6 uur op de bus hoort er de volgende dag te zijn, anders de dag daarna. Maar ik wacht nu al 2,5 week, en weet echt niet wat ik er mee aan moet.

Dat verschilt overal ;). bij ons is het voor 5 uur! maargoed, dat buiten dat. ik heb ook bij bedrijven supper lang moeten wachten. en dan moet de verzender er achteraan! want heeft ze haar postcode erop gezet.?? anders weten ze ook niet wat ze er mee moeten!! en dan moet je haar erachteraan laten gaan! zij heeft bewijs. jij kan niet bewijzen.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:19

En ik krijg dus gewoon al maanden mijn post niet. Ik moet echt iedere keer er achteraan bellen en dan sturen ze het na. Maar ik heb dus geen problemen met TNT.. bij mij is het Sand

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 16:41

ik ben op zich ook wel benieuwd hoe je een rijbroek door de brievenbus gepropt krijgt? misschien is de verpakking stuk gegaan tijdens de verwerking.
dit soort spullen zou ik altijd met pakketpost doen, dan maar iets meer betalen, het is wel veiliger

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 16:58

Nou rijbroek gaat niet door de brievenbus!!! dus je kan het proberen maar worden op een lopende band al uitgezocht, en krijgen ze een sticker. dus dan moet je extra betalen! het geen wat je tkort kom + boete;). dus doe voor de zekerheid van gewoon gelijkgoed!

aniek87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 19:32

Bij mij is alles altijd nog goed gegaan!! gewone spijkerbroeken en rijbroeken stuur ik altijd op via de postbus!! 1 van de meisjes mailde net dat de broek binnen was! De andere dus nog eventjes afwachten!

En trouwens ook nog nooit een sticker gehad, als je er maar genoeg postzegels opplakt!!

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:38

Postbus?! dat is voor bedrijven!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:41

Ik heb het nog nooit meegemaakt, in ieder geval niet voor zover ik weet :)