Help, m'n wc zal straks door 240 personen bezocht worden!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annastasia

Help, m'n wc zal straks door 240 personen bezocht worden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 19:27

Tja, 240 personen, jullie zullen wel denken.................
Nou dat dacht ik zelf ook toen ik het hoorde, viel bijna van m'n stoel.

M'n schoonouders zijn over een paar maanden 50 jaar getrouwd en geven dan een groot feest.
Afgelopen weekend ter ere van hun 50-jarig huwelijk een ''familieweekend'' gehad, en daar vertelden ze wat er in de brief voor genodigden kwam te staan en wat ze verder van plan waren.

Van het zomer komt er dus een grote feesttent in de tuin te staan, met catering en alles er op en aan.
Nu stond in de brief dat de 1ste avond er 90 personen waren uitgenodigd en de 2e avond 150!!!!!!
Alle mensen konden gebruik maken van hun wc en de onze :wow: :wow:
M'n vriend zit met z'n ouders in maatschap, wij wonen op de boerderij, z'n ouders in het huis ernaast.

Mooi is dat, ik ga naar de buurman toe een zeg, ik laat 240 mensen gebruik maken van je wc, of je het er mee eens bent of niet.
Wat voor stinkzooi moet dat worden, hoeveel containers wc-papier heb ik nodig en geven ze me ook direct nieuw parket op de vloer voor al die mensen die daar overheen wandelen???

Ik ga er dus nog wel wat van zeggen, en de rest had ook zoiets van, waarom huur je niet van die dixie's??

Kun je je voorstellen dat ik niet wist wat ik hoorde........... lekker is dat, maar dat gaat dus mooi niet door!
Laatst bijgewerkt door annastasia op 09-03-09 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Nikka

Re: Help, m'n wc zal straks door 240 personen bezocht worden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:29

Ik zou ook zeggen een dixie. Zou er ook niks aan vinden dat Jan en Alleman maar door mijn huis zou stampen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:30

Ik zou ook één of twee toiletten huren :j
hebben we met onze bruiloft ook gedaan, we hadden toen een grote feesttent in ons weiland.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-03-09 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:31

Ik vind het absoluut niet netjes hoe ze het hebben aangepakt.
Even bespreken dan maar!

siskeh

jahh idd dixie....
scheelt ook weer verwijsproblemen e.d.....

ikenindi

hmz, vraag of ze je wc-papier willen sponseren... wel raar dat er niet eerst overlegd is...

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:33

daar zou ik toch echt niet aan moeten denken...al die mannen die ernaast piesen...brrrr...en dan mag je het nog schoonmaken ook.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 19:33

ikenindi schreef:
hmz, vraag of ze je wc-papier willen sponseren... wel raar dat er niet eerst overlegd is...

Ja ben je gek, dat ga ik dus ook echt niet betalen.
Stel het zowiezo echt niet op prijs dat al die grotendeels vreemde mensen door mijn huis heen banjeren.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:36

Staat er in die brief dat mensen je wc mogen gebruiken? Waarom staat dat in een brief? Zou ook gewoon zo'n eco toilet huren!

Piietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:37

Gat in de grond graven,met een bordje er bij:
Dit is U toillet!

Dat zou ik doen,is toch van de gekke dat je zoveel mensen bij jou naar moet laten gaan!

Ragdollcat

Gewoon niet toestaan en je huis op slot doen, zijn ze helemaal??? al die mensen over je vloer en dan mogelijk ernaast piesen en of kotsen van teveel alcohol, en dan mag je gaan schoonmaken.

Laat ze die dixi maar afhuren en voor hun eigen deur zetten, dat is een veel beter idee.

Nikka

judithh schreef:
daar zou ik toch echt niet aan moeten denken...al die mannen die ernaast piesen...brrrr...en dan mag je het nog schoonmaken ook.

Ieks :r

En je zal niet geloven hoe nieuwsgierig mensen kunnen zijn als ze andermans huis in kunnen.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:38

Gewoon zeggen dat je het niet wilt,en al helemaal niet meer sinds er niet overlegt is.

Als er echt geen ontkomen aan is,kan je lange matten neerlegen,zodat je pakket er niet aangaat.

En anders gewoon je deur op slot draaien,of een briefje op de WCdeur: 'Verstopt' :D

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:39

Gewoon een toiletwagen huren en aansluiten op de gierkelder.
Dikke slang water er naar toe voor de spoelbakken en om de handen te wassen.

Tijdens ons schuurfeest; aantal bezoekers tussen de 500 tot soms wel 1100 man, leggen wij in ieder toilet 5 rollen wc papier, 4 toiletten.
Nooit klachten gehad over te weinig wc papier.
In de praktijk is gebleken dat er altijd nog minimaal een rol per toilet over bleef.
Een Dixie voor een bruiloft, brr, moet er niet aan denken.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 19:40

tja, dat snap ik ook niet dat ze dat alles in een brief gaan zetten.
als mensen rond willen kijken dan moeten we met de hele familie ook maar rondleidingen etc gaan verzorgen.
Willen ze bij de robot gaan kijken, mogen ze niet de deur opentrekken. Tja, wat staat er allemaal niet in die brief.
Voor mij nogal overdreven, want dat soort zaken zet je in mijn ogen niet op een uitnodiging.

Dit was goedkoop, dus waarom zou je dan een dixie, of zo'n wagen huren.
Ik ga het er deze week iig nog wel met m'n vriend z'n zussen/broer over hebben, hoe ik dit het beste kan aanpakken.
Het zijn nogal stront eigenwijze mensen die niets van een ander willen aannemen

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:41

Ik zou toch denken dat er met een beetje overleg een eind te komen valt...? Misschien willen je schoonouders zich aanpassen en Dixies huren, of misschien betalen zij het toiletpapier en maken ze naderhand schoon...? Heb je al besproken dat je het niet zo'n goed idee vind? En wat vind je vriend ervan?

Cassagrande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:42

Deur afsluiten en niemand binnen laten. Hahaha wij zitten ongeveer in dezelfde situatie als jullie. Wonen ook op de boerderij met mijn schoonouders. De rest van de broers en zussen menen ook dat ze alles wel kunnen beslissen zonder met ons te overleggen.

Mooi niet dus. Meid lekker een toiletwagen laten huren door hun hoor. Probleem opgelost en jij geen troep in huis. Voor zoveel personen is jou toilet niet geschikt.

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:42

Dat zou ik ook van te voren even bespreken, ik zou het ook niet willen hebben, vreemde mensen op je wc :+

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 19:44

Ik weet zeker dat als ik ga zeggen dat ik het niet wil hebben ze gaan zeggen: ''het is nog steeds ons huis'' ja, maar wij wonen er en ik denk dat je het dan toch moet zien als dat een verhuurder ook niet zomaar om zo'n reden bij een huurder naar binnen kan stappen zonder toestemming

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:44

Nee ik ben er ook niet van!
Want weet je hoe de toilet eruit ziet na een gewone verjaardag??
En vooral als de mannetjes een paar Heineken teveel ophebben :+

Ik geef je groot gelijk TS ik zou het ook niet willen.

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:45

En anders draai je gewoon met een mes je deur van de buitenkant op slot, en laat je die de hele avond op slot.

Jeeej wat toevallig, was die bij jou ook al bezet??

Hihi maar jouw wctje is schoon :d

Cassagrande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:46

Hahaha Nikki L dat is een goeie.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:48

Ik zou zeggen een toiletwagen. Erg lomp dat ze er maar vanuit gaan dat je het goed vindt.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:48

Toiletwagen lijkt me een beter plan!

En de kosten of schade aan je huis is tot daar aan toe maar geheid dat de boel verstopt raakt en als er dan geen andere wc is heb je écht een probleem! Bovendien... 150 man en 2 wc's... dat gaat mooie rijen geven.. Er zal vast goed gedronken worden, dus die wc's worden goed bezocht...

Ik zou geen dixie-ding doen.. wel een nette toiletwagen, dat is wel zo fijn. Maar ik zou ze zeker niet in huis halen, daar komt meer ellende van dan alle feestvreugde goed kan maken :=
Laatst bijgewerkt door Ilsemarie op 09-03-09 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 19:48

Nikki_L schreef:
En anders draai je gewoon met een mes je deur van de buitenkant op slot, en laat je die de hele avond op slot.

Jeeej wat toevallig, was die bij jou ook al bezet??

Hihi maar jouw wctje is schoon :d

_O- _O- _O- _O- _O- +:)+ +:)+