Ik ga naar ijsland, ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamer_S

Ik ga naar ijsland, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 17:33

Naar aanleiding van dit topic : http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=69&t=1075381&hilit=leuke+stage+of+er+even+tussenuit
ga ik naar ijsland!!

Best spannend, ik ga helemaal in mijn eentje met het vliegtuig erheen, dan met de bus en overnacht ergens. dan de volgende dag weer de bus en dan daarheen. voor 3,5 maand om te werken..
Heb er helemaal zin in, vroeg me af of er al meer mensen zijn die in ijsland zijn geweest en hoe het daar was? de mensen en alles.. en hoe het zit met de bussen daar dat soort dingen :)
wat je echt gezien moet hebben enzo..

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:55

Silvaantje schreef:
Naar aanleiding van dit topic : http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=69&t=1075381&hilit=leuke+stage+of+er+even+tussenuit
ga ik naar ijsland!!

Best spannend, ik ga helemaal in mijn eentje met het vliegtuig erheen, dan met de bus en overnacht ergens. dan de volgende dag weer de bus en dan daarheen. voor 3,5 maand om te werken..
Heb er helemaal zin in, vroeg me af of er al meer mensen zijn die in ijsland zijn geweest en hoe het daar was? de mensen en alles.. en hoe het zit met de bussen daar dat soort dingen :)
wat je echt gezien moet hebben enzo..

Sorry, ik heb geen ervaring, maar ik wou je even succes en veel plezier wensen :) Ik ga je topic volgen, want ik zou ook dolgraag eens naar ijsland willen!

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:27

Jij gaat ook naar Hof-is? Of niet? :D

Ik ga daar 2 maanden in de zomer dus blijf dit topic zeker volgen. :D
Van wanneer tot wanneer ga jij? :)

Dreamer_S

Re: Ik ga naar ijsland, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 18:58

Jaaa dat klopt!!! Ik heb je een pb'tje gestuurd!

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:00

Ik ben op vakantie in IJsland geweest en het was echt geweldig Heb daar een trektocht gemaakt van een week en het is echt zo'n mooi land! Maak maar veel foto's dan ga ik je topic volgen :D

Heeeeel veel plezier iig!

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 19:13

Jaa ga ik zeker doen, ik denk dat ik ergens een Blog bij ga houden ook , moet nog ff kijken waar precies :) dan zet ik het wel ff hier in als ik ermee begonnen ben :)

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:14

waarbenjij.nl is een handige site. :j