Mijn vriend roept altijd dat ie nooit wat heeft en als ie dan wel wat heeft dat het wel heeeeeel erg moet zijn voordat ie thuisblijft.
Maar zodra hij 1x hoest ligt ie gelijk op de bank met een natte lap op zijn hoofd, echt niet normaal.
En zodra ik iets heb heeft hij het ook, dat vind ik echt vervelend.
Als ik hoofdpijn heb, heeft hij het ook. Heb ik keelpijn, heeft hij het ook, maar dan net ff erger maar hij gaat wel werken hoor, want hij is geen watje zegt ie dan.
Als ik iets heb en niks zeg heeft ie nergens last van, maar als ik niks heb en zeg dat ik bijvoorbeeld pijn in me kop heb heeft hij het wel.
Vanochtend weer. Ik had mijn maandelijkse feestje en ja daar kan ik echt ziek van zijn. Buikpijn, misselijk etc.
Dus uiteraard had mijn vriend vanochtend ook buikpijn en was misselijk, maar hij kon wel 4 broodjes eten.
Tussen de middag liep ie ook te klagen dat ie zo misselijk was en kramp had, maar eet wel 3 gebakken eieren+4 broodjes. Ik snap het niet helemaal.
Zijn die kerels van jullie ook van die zeurpieten of heb ik weer een apart geval?

. Ooohhh, wat was hij zielig toen, terwijl hij echt niet zieker was dan ik die week ervoor. Hij moest wél aan de antibiotica en ik niet, dus was het bij hem veeeeeel erger natuurlijk! En hoe hij dan ook de telefoon opnam als ik hem belde om te vragen hoe het ging (eerst heel veel hoesten en snotteren en dan met zo'n krakende, heze stem: "h, h, hallooo?"). Ik kon maar met moeite mijn lach inhouden.
. Daar moeten we dan het komende uur voor zitten en het er 'even' over hebben om zijn hart te luchten en zielig te doen. Ach, hij vindt het, denk ik, gewoon fijn om geknuffeld en verzorgd te worden, hij hoeft er nog net geen pleister en een kusje op
. 'T zijn net kinderen he! 
hahaha

.
Of liever gezegd ik heb hier geen geduld voor. Zere keel? Nou schat dan lijkt het me niet verstandig om te praten. En als je ziek bent hoor je in bed en niet op de bank. Als je ziek bent heb je ook geen honger want dat kots je er toch weer uit. Heet ik Florence Nightingale? Zorg maar dat je weer snel beter wordt schatje.