Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Als je meer economie wil dan kan dat maar verder doen we daar niet veel mee op de opleiding. Zou je eens op een open dag moeten komen kijken of een meeloopdag doen, kan je zien dat het niet zoveel economie is. Het klinkt heel erg management en dat is het natuurlijk ook wel maar het is echt geen economische opleiding, juist heel breed waardoor je in alle werkvelden wel iets leert. Als je info wilt mag je gerust PB'en hoor!
De economische dingetjes waar je wel mee te maken krijgt vallen reuze mee en zijn goed te doen
Daarbij werk je veel in groepen met verslagen maken en is er altijd wel iemand die je kan helpen 

Kan tijdens je derde jaar diermanagement of erna. Ik ga het tussen mijn derde jaar en afstuderen in doen. Practicum lokalen hebben we voldoende in LWD alleen vallen ze niet zo op
*derde verdieping* 
Rosie_Posie schreef:Mocht je trouwen de richting Paard en Management kiezen in de opleiding Diermanagement, dan ben je dus voornamelijk met paarden bezig.

met een MBO paardenhouderij niveau 4 kun je meer bereiken dan met HBO P&M
handig om te zeggen inderdaad, ik weet dat wel.
Ik heb al van meerdere bedrijven in de paardenwereld gehoord dat PM 1 van de beste paardenopleidingen is op HBO-niveau en veel bedrijven willen graag stagiaires die van deze opleiding komen 
SuperLiesje schreef:Ik ben het niet eens met Thats_me.. Met HBO PM kun je absoluut meer bereiken dan met MBO paardenhouderij.. mits je er zelf wat van maaktIk heb al van meerdere bedrijven in de paardenwereld gehoord dat PM 1 van de beste paardenopleidingen is op HBO-niveau en veel bedrijven willen graag stagiaires die van deze opleiding komen
Maar.. je moet er wel echt zelf iets van maken, zelf contacten leggen etc.. Op het HBO wordt nu eenmaal niet alles voorgekauwt