Gisteravond ben ik naar Dirty Dancing (de musical) geweest in het Beatrixtheater. Ik had met mijn rentepunten van de postbank de kaarten met korting besteld. Wij zouden eerste rang kaarten in ons bezit hebben. Op de kaarten stond dan ook 75,00, de prijs die overeenkomst met een eersterangskaart. Maar, we zaten op rij 25 en dit was echt ver achteraan! Ik vroeg mij sterk af of dit werkelijk eerste rang was. Er zou ook nog een 2e, 3e, 4e en 5e rang zijn. Ik vroeg mij af waar je dan gezeten had als je 5e rang zat. Het prijsverschil was ook groot want een kaartje voor 5e rang was geloof ik 23,00. Wij zaten al bijna helemaal achteraan. Wel was er boven ons nog een balkon waar je nog niets verder van het podium vandaan zat.
Ben wel nieuwsgierig of er mensen ervaring hebben met eersterang in het Beatrixtheater en of het kloppen dat je zo ver achteraan geplaatst wordt.
Via de site van het Beatrixtheater kun je naar de plattegrond kijken van de zaal en rij 1 t/m 26 valt inderdaad nog binnen de eerste rang. Maar als ik dat zo zie snap ik aardig dat je ervan baalt. http://www.beatrixtheater.nl/?page=41
rossebol
Geplaatst: 08-03-09 14:28
Ik ben naar mama mia in het beatrix theater geweest wij zaten ook eerste rang maar dan ook echt de eerste rij dus voor het podium. Wat stom zeg dat je helemaal achteraan zat zo betaal je mega veel en zie je nog amper wat. Heb je al eens geinformeerd bij het beatrix theater hoe het nu zit meestal hebben ze een plattegrond of iets met wat de 1e rang is enzv.
ladyAn
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-09 14:29
Ja, danielle1981, kon mijn post al niet meer verwijderen, maar zie het inderdaad net zelf. Ik had eerst even moeten kijken voordat ik postte. Ik zie dat het inderdaad klopt!
Wij hadden precies hetzelfde wij zaten geloof ik op rij 24, had je idd beter een 3e rang kaartje kunnen kopen
Anoniem
Geplaatst: 08-03-09 16:07
Wij hadden eerste rang en hadden rij 11 oid. Imo kan je beter verder achteraan zitten dan vooraan, vooraan moet je kei erg omhoog kijken.. maar rij 25 vind ik niet echt.. eerste rang nee..
@Rebeccaa, vooraan zitten valt onwijs mee Zit heel vaak vooraan, en dat is echt absoluut niet erg @Wido4ever, tip, voordat je je kaartjes besteld áltijd op de plattegrond kijken, heb je dan zo'n slechte plaatsen gewoon weer je kaarten inruilen
Dat is altijd het vooroordeel over vooraan zitten ze laten je echt geen 80 euro betalen voor helemaal voor aan te zitten en dan last krijgen van je nek.