wat een rotweekend!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

wat een rotweekend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 10:40

want zo kan je het wel noemen :+

Het begon al vrijdag, mijn vriend bouwt dit weekend stallen voor iemand in opdracht, had beloofd dat hij het niet te laat ging maken. Helaas kwam hij pas om 1u in de nacht naar huis en was blijkbaar vergeten dat ik op zaterdag om 9u al fris en monter op het werk moeSt staan :+ Ik heb een slaapprobleem en kan niet slapen als er niemand bij me is, dus ik heb lang wakker gelegen...

Gisteren was het een zware dag op het werk, veel tegenslag gehad, uiteindelijk geen uur mogen opnemen zodat ik zou kunnen meehelpen met de stallen. Kom ik uiteindelijk om 19 aan op stal, ligt m'n merrie ziek van de koliek neer. Dus dierenarts gebeld in een weekend... Dan nog van 20u tot 0.30u geschilderd aan de stallen en de piste. En nadien vlug de paarden nog wat extra hooi geven.

Stap ik in een ellendige roestige nagel }:0 Mijn paard had een lat uit de inloopstal getrapt en de nagel lag omhoog, dus ja, met m'n gezicht in de modder en half-flauw staan staren naar m'n voet die ellendig pijn deed.

Meeste bloed eruitgeduwd, thuis direct ontsmet, vannacht opgestaan van de pijn, flauwgevallen tegen mijn bed, voet terug ontsmet, en daarstraks in een emmer lauw water gezet om het vuil eruit te laten weken.

Nu is het zondagochtend en zit ik met een hele pijnlijke gezwollen voet en 2 tenen zonder gevoel in de zetel te wachten op de huisarts van wacht op een tetanusprik, en dank u naaldenfobie :Y)

Kans is groot dat ik een week thuiszit van het werk (doe hele dag niets anders dan rondlopen en op m'n voeten staan), m'n baas is op vakantie dus ik verwacht een flinke opdonder van de baas als die terugkomt, want zonder mij is de winkel extreem onderbemand (die hij nu ook al is maar kom)...

Oef, dat lucht op :P

Anoniem

Re: wat een rotweekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 10:42

Zo jij hebt je hele portie pech voor 2009 dus in 1 weekeinde gekregen... Nou maar hopen dat je d'r echt voor het hele jaar vanaf bent dan :D
Sterkte!

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 10:42

misschien niet onverstandig om een tetanusprik te halen,weet niet hoe lang geleden de laatste was?

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 10:52

Zo inderdaad een pechweekendje
Maar je baas kan misschien wel boos zijn, maar als je met een dikke voet zit kan je er toch ook niks aan doen!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 10:53

Misschien kun je op een kruk achter de kassa?
Dan kun je iig afrekenen, dingen inpakken etc....

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 11:00

Mijn laatste tetanusprik dateerd (volgens mij) van 8 of 9 jaar geleden. Ik sta niet achter een kassa van een AD Delhaize ofzo, ik sta acher de kassa van een electrozaak, dus dat is de hele dag over en weer lopen voor bestellingen, herstellingen. Dokter is net geweest, €51 mooie euro's mogen neertellen om te horen dat de nagel extreem diep heeft gezeten dus morgen een prikje halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 11:03

Bah, het zit je niet mee! Hopelijk gaat vandaag wat beter!

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:05

Dan zend ik je hierbij een portie geluk toe... hopen dat het een beetje helpt! :(:) Sterkte!

lionspirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:12

Jeetje dat is idd dikke pech! Veel sterkte met je voet iig!

En hoe is het nu met je paard?

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 13:51

Dat is inderdaad een pech weekend zeg!
Veel sterkte met je voet.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 15:28

moet je betalen voor een huisarts in belgie? wat raar, had je niet beter naar de spoedeisnde hulp kunne gaan?

iig beterschap ermee. ik weet hoe het is ik lig voor minimaal 6weken uitde running vanwege gebroken pols.

LS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 15:34

jee, idd wel rot zeg :=
frustrerend dat je moet betalen om te horen wat je al wist en dan nog eens om een spuit gaan waar je nog eens voor kan betalen :P
@chocobroodje: je trekt geld terug van je ziekenfonds ;)

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 15:38

chipieke schreef:
Nu is het zondagochtend en zit ik met een hele pijnlijke gezwollen voet en 2 tenen zonder gevoel in de zetel te wachten op de huisarts van wacht op een tetanusprik, en dank u naaldenfobie :Y)

zo je mag echt klagen hoor! is toch niet niks als dit je allemaal zo gebeurd? :(:)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 15:50

Met recht een rotweekend, je hebt je portie voor de komende tijd wel gehad zeg!
Sterkte met je voet :(:)

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 20:50

Met mijn merrie is alles goedgekomen! Heb m'n spuit gaan halen, heb al antibiotica geslikt, zit nu met m'n voet in een chloorbad dus het komt wel goed, maar neemt niet weg dat ik flink aan het balen ben. Vandaag kwamen ze mijn nieuwe zadel passen, past dat ding niet, dus heb een ander moeten bestellen. Het weekend is nog niet voorbij dus ik blijf gewoon in mijn zetel zitten, heb het gevoel dat er anders nog heel wat gaat gebeuren :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 20:53

Gelukkig gaat het met je merrie beter, wel weer balen van je zadel zeg! Blijf idd maar rustig zitten, nog een paar uurtjes en dan is dit rampenweekend voor jou voorbij :)

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 20:57

Nou, lijkt me dat jij de rest van het jaar geen pech meer krijgt! En nog maar iets meer dan drie uurtjes, dan is je rampweekend officieel over. Sterkte met alles!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-09 20:59

Jullie berichtjes doen wel goed :(:) Heb mijn vriend helaas niet bij me dit weekend, die is aan het werken, dus voel me nogal alleen. Lang leve bokt :')

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:30

dat is echt ene balen weekend meid! dikke knuffel! en een beetje geluk vanuit hier :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:47

aaah wat kl*te voor je joh!!!
lekker uitrusten thuis denk ik zo! je houdt ons wel op de hoogte in t haf topic !
koliek is ook altijd zooo vervelend, je schrikt je rot dan!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:16

sjee das echt pech hebben joh.. Pff.. Maar ff over dat slapen he, als het uit gaat tussen jou en je vriend moet je dus bij je ouders op je kamer gaan slapen ofzo? Lijkt me wel heel erg als je zo afhankelijk bent zeg..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:56

Nou, het weekend is voorbij,
gaat het inmiddels wat beter met je? Nog erg last van je voet?

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 12:37

Ook ik ben benieuwd hoe het nu met je is. Hoop voor je dat het met de ellende inderdaad bij een weekend is gebleven. :)

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 12:39

Het wordt steeds erger en erger... Mijn vriend wordt beschuldigd van diefstal op z'n werk. Met de voet is het ook erger. Voel hem nu voor de helft niet meer...

Nu heb ik heel even zin om mezelf over een brug te gooien...

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 12:42

NIET DOEN!!! Krijg je alleen nóg maar meer ellende van. ;)
Kan je vriend niet aantonen dat hij onterecht wordt beschuldigd? En is het een idee als je nog een keertje naar je voet laat kijken?