wat denken jullie?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
maar zoals siskeh zegt; in het weekend gewoon bij je ouders in de kast shoppen 
En die zijn meestal ook goed te eten
siskeh schreef:http://www.nibud.nl/uitgaven/wat-kost/voeding.html
dit is alleen over voedsel....
maar zoals vestagirl zegt, er komen nog meer spullen bij( maar persoonlijk zou ik die gewoon uit de kast van mn ouders halen)
nixx schreef:Wasmiddel hoeft helemaal niet duur te zijn! Zijn ook goedkopere varianten als je goed zoekt. Je kunt deze ook bij de action halen en het is bij de kruidvat ook nog weleens in de aanbieding! Of nog beter je gaat in het weekend thuis wassen! Ik kan zelf wel leven van 100,- per maand en ga nooit naar de lidl of aldi er zit hier alleen een AH maar daar hoef je het ook niet duur te maken Euroshopper en eigen merk heeft ook goed eten hoor!
Vjestagirl schreef:Non-food dingen komen bij mij uit de aanbiedingen van het kruidvat enzo. Verder eet ik geen gebakken aardappelen meer maar gekookt. Eens in de zoveel tijd een zak van 5 kilo halen, kep er van de week een gekocht voor 99 cent en daar eet ik dan weer 2 maanden van. WC papier is 2 euro voor 8 rollen, ook bij t kruidvat. Alle kruidenmixjes enzo zijn super goedkoop bij de xenos. Vlees kun je invriezen, net als bijna alles wat je al gekookt hebt, maar dan moet je wel een grote vriezer hebben. Dat zijn van die dingen die je ff door moet krijgen.
Overgens leef ik ongeveer op aanbiedingen
Ik zal het ook moeten doen van aanbieden en de liddl als ik t zo allemaal lees. Maar die vrijheid die je ervoor terug krijgt héérlijk
arian_wolf schreef:Vjestagirl schreef:Non-food dingen komen bij mij uit de aanbiedingen van het kruidvat enzo. Verder eet ik geen gebakken aardappelen meer maar gekookt. Eens in de zoveel tijd een zak van 5 kilo halen, kep er van de week een gekocht voor 99 cent en daar eet ik dan weer 2 maanden van. WC papier is 2 euro voor 8 rollen, ook bij t kruidvat. Alle kruidenmixjes enzo zijn super goedkoop bij de xenos. Vlees kun je invriezen, net als bijna alles wat je al gekookt hebt, maar dan moet je wel een grote vriezer hebben. Dat zijn van die dingen die je ff door moet krijgen.
Ja idd.. het studentenleven valt niet meeIk zal het ook moeten doen van aanbieden en de liddl als ik t zo allemaal lees. Maar die vrijheid die je ervoor terug krijgt héérlijk
Eieren kosten weinig bij een boer, een pot mayo bij de Lidl is niet duur en een ui en paar stukjes -gedroogde bieslook- zijn ook de kosten niet
Vjestagirl schreef:Non-food dingen komen bij mij uit de aanbiedingen van het kruidvat enzo. Verder eet ik geen gebakken aardappelen meer maar gekookt. Eens in de zoveel tijd een zak van 5 kilo halen, kep er van de week een gekocht voor 99 cent en daar eet ik dan weer 2 maanden van. WC papier is 2 euro voor 8 rollen, ook bij t kruidvat. Alle kruidenmixjes enzo zijn super goedkoop bij de xenos. Vlees kun je invriezen, net als bijna alles wat je al gekookt hebt, maar dan moet je wel een grote vriezer hebben. Dat zijn van die dingen die je ff door moet krijgen.