Laptop stroomvoorziening kapot

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Laptop stroomvoorziening kapot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-09 22:06

Ik heb mijn laptop nu 2 jaar en nu werkt het stekkertje van de stroomvoorziening niet goed meer. De accu doet het al een tijdje niet meer waardoor hij constant aan het stroom moet. Nou is dat geen probleem, alleen nu is dat stekkertje dus ook stuk waardoor hij om de haveklap uit gaat. Dan moet ik eerst dat stekkertje er honderd keer opnieuw indoen tot hij eindelijk weer stroom krijgt. Soms doet hij het zo een paar uur, soms gaat hij alweer uit terwijl hij nog aan het opstarten is.

Weet iemand of dit te repareren is? Het is trouwens een Compaq, type geen idee. Het was niet echt een goedkope laptop en 2 jaar vind ik ook nog niet zo oud (of heb ik het mis?)

Liesje_Lover

Re: Laptop stroomvoorziening kapot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 22:08

Even langs de winkel gaan en vragen? Denk niet dat wij dat vanaf hier kunnen zien he.

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 22:09

Je kan ook een nieuw stekkertje kopen bij de media markt, of een speciale computerwinkel.

ik heb het ook vaak genoeg gehad, en toen nam mn vader elke keer een nieuwe mee, of hij sneed dat stukje zwarte plastic (?) voorzichtig open, en knoeide wat met die draadjes, het kan dus zijn dat er een knik in die draadjes is gekomen. En als je toevallig weet waar, is het best simpel op te lossen.

Thats_Me

Re: Laptop stroomvoorziening kapot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 22:14

Mijn laptop heeft om de zoveel tijd ook een nieuwe stroomkabel nodig. Dan is die gewoon op.

Die van mij ligt ook telkens aan de stroom omdat de accu het maar 10 min. volhoudt dus niet zo heel lang.