Altijd het commetaar : ben jij PAS 19 jij bent veeeel te jong!!!
door een aantal dingen die mij zijn gebeurd in het verleden heb ik heel jong belangrijke keuzes moeten maken (die dingen zet ik niet open en bloot op bokt) ..
nu ben ik 19 jaartjes oud. 24 maart word ik 20.
Maar nou krijg ik elke keer commetaar dat ik veel te jong ben om dingen te beslissen..
vriendlief en ik hebben in december een huis gekocht..
toen kreeg ik meteen van verschillende mensen te horen: ''daar ben jij toch veel te jong voor??'' en : ''hoe wil jij dat gaan betalen, met jou leeftijd verdien je niks'' en ga zo maar door.
Ik werk dus al vanaf mijn 13d en vanaf mijn 17de fulltime . zelfs 1 jaar twee banen gehad.
Net kreeg ik ook alweer de reactie op het samenwonen : ZZOO JIJ BENT ER VROEG BIJ!!.. Maar wat is tegenwoordig vroeg??
En ook al de reactie gehad: ''het samenwonen kan nooit goed gaan als je zo jong bent en dan al gaan samenwonen!! ..''
Maar het kan toch net zo hard fout gaan bij iemand die 60 is en al 20 jaar getrouwd of wat dan ook? ..
Enzo kan ik nog wel even doorgaan over de ''vooroordelen'' vanwege mijn leeftijd.
Nou was ik eigenlijk wel benieuwd of er nog bokkers zijn die hier ook ervaring mee hebben.
Want eerlijk gezegt ik heb er
genoeg van .. 

kijken wie er toch ouder is
Maar ik kan me voorstellen dat het vermoeiend is steeds dezelfde reacties over je leeftijd te krijgen. Probeer er niet teveel op te letten en lekker je eigen ding te doen, je hebt toch altijd mensen die over je banketstaaf als ze dat willen.
) en vriendlief is 27 .. Maar mijn ex is 20 en ik vond hem echt een klein blaag ..
. Maarja dat is denkik ook hoe iedereen zijn of haar leven ''indeelt''