Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Danielle005 schreef:ik wil niet banketstaaf doen, maar als het glad is loop je toch extra voorzichtig?
Ik bedoel je zei dat er meerdere gevallen waren, liepen jullie dan zo hard met gladheid?
Verder meid, zou je het eens bij de rechtswinkel kunnen vragen! Ik heb er totaal geen verstand van.
En jij je fysio betalen? Ik lees in je profiel dat je 14 bent, dan ben je toch mee verzekerd met je ouders?

Daphne__ schreef:ja verzekerd tot 9 keer, daarna moet je zelf betalen.
ik liep voorzichtig, heel voorzichtig zelfs maar ik stapte uit de bus, en die verhoging was spekglad.
en toen ging ik onderuit..
quera schreef:Danielle005 schreef:ik wil niet banketstaaf doen, maar als het glad is loop je toch extra voorzichtig?
Ik bedoel je zei dat er meerdere gevallen waren, liepen jullie dan zo hard met gladheid?
Verder meid, zou je het eens bij de rechtswinkel kunnen vragen! Ik heb er totaal geen verstand van.
En jij je fysio betalen? Ik lees in je profiel dat je 14 bent, dan ben je toch mee verzekerd met je ouders?
je kan ook vallen als je voorzichtig loopt hoor;) je hoeft maar verkeerd te vallen en je kan al wat breken oid
@ts ik zou de gemeente nog een keer bellen

Had ik nu een flinke buit 

ik weet hoe vervelend het is om maar weinig te mogen en een knie gebruik je nou eenmaal veel kathris schreef:niet om heel vervelend te zijn, maar waarom neem je contact op met de gemeente elburg als je in wezep woont? gezien wezep onder de gemeente oldenbroek valt.
of ben je onderuit gegaan bij een bussenhalte in elburg, zo ja, dan heb ik het verkeerd begrepen en is bovenstaande "niet gezegd"
x_Rebecca schreef:kathris schreef:niet om heel vervelend te zijn, maar waarom neem je contact op met de gemeente elburg als je in wezep woont? gezien wezep onder de gemeente oldenbroek valt.
of ben je onderuit gegaan bij een bussenhalte in elburg, zo ja, dan heb ik het verkeerd begrepen en is bovenstaande "niet gezegd"
In de openingspost staat dat ze bij een bushalte die bij gemeente elburg hoort is onderuitgegaan..