Prijsvraag vraag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

khirshanta

Prijsvraag vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-09 14:38

Vraagje voor jullie:

Samen met Jazzit sta ik voor Brooke op de Weerter Fokpaardenmarkt.
Lang verhaal kort (en om reclame te vermijden)

Ik ben aan het twijfelen over de prijzen voor onze prijsvraag.
We hadden gedacht: 2 concertkaartjes voor Van Velzen (die van Baby get Higher en On My Way), paardenmassage, 1 les vrijheidsdressuur, houtsnijwerk met bijvoorbeeld de naam van je paard (voor stal bijv.), hippe koptelefoons (sponsor materiaal, maar wel leuk vind ik zelf), tekening van... ja, wat je maar wil.

Wat vinden jullie? Zouden dat dingen zijn die jullie zouden willen winnen?

Marchador

Re: Prijsvraag vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 14:43

Dat ligt natuurlijk per persoon verschillend. Zelf zou ik niets hebben aan de concertkaartjes en zou ik dan ook weg geven aan mijn moeder, kan ze zich lekker uitleven :D, De paardenmassage en de les vrijheidsdressuur zijn hardstikke leuk en zeker de paardenmassage zou ik erg graag willen winnen. Houtsnijwerk met de naam van je paard is ook helemaal super! Leuk aandenken ook nog, vaak is dat niet iets wat je zelf snel laat doen.

Ja dat is dus wel iets wat ik graag zou willen winnen :D
Maar uiteindelijk mogen mensen hier maar blij mee zijn dat ze iets krijgen wat ze leuk vinden. Je kan natuurlijk niet aan ieders wensen voldoen!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-09 15:00

Nou... Eigenlijk mogen wij blij zijn als mensen aandacht aan Brooke willen besteden (en doneren is natuurlijk helemáááál welkom!)

Dan willen we natuurlijk ook dat mensen aan de prijsvraag mee willen doen, en niet weglopen met 'jeetje... wat zou je dáár in hemelsnaam aan hebben?!'

Bedankt voor je terugkoppeling ook, iedereen die een kort berichtje achter wil laten stuurt ons weer in de goede richting.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 15:02

Oh maar ik denk zeker voor Brooke Hospital of een ander goed doel dat mensen toch al bereid zijn om daarvoor mee te doen.
Ik tenminste wel!! Maakt me niet uit dan of ik wat win en wat ik win!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-09 15:11

Ik hoop het!

We hebben nog andere dingen op de stand, die echt super leuk zijn, maar dan ga ik reclame maken :o
Mochten er überhaupt mensen zijn die dat willen weten: pm maar los! :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 17:05

Ik vind het het leukste om dan ook iets te winnen wat feitelijk met paarden te maken heeft, of ik er nou iets mee kan of niet.
Heb op dit moment zelf geen paard, dus zou met een paardenmassage het paard van een vriendin blij kunnen maken, maar het gaat om het idee.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 18:13

je moet inderdaad rekening houden dat je een prijs weggeeft wat mensen graag willen hebben en wat open staat voor veel mensen.

Een paardenmassage is super leuk, maar mensen zonder paard hebben daar niet zo veel aan. Je zou dan bijvoorbeeld na kunnen denken van, een paarden massage of .... iets wat leuk is voor mensen zonder een paard, dat ze mogen kiezen.

denk ook na over wat voor type mensen er op die beurs zullen rondlopen en of je dat soort mensen wel aanspreekt met je prijs.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 20:16

Lees dat je op een paarden fokmarkt gaat staan. Dat betekend dat er een hoop paardenliefhebbers komen en voor hun vind ik de prijzen erg leuk bedacht +:)+ !
Je hebt er ook nog genoeg prijzen tussen zitten voor mensen die geen paard/niks met paarden hebben, dus voor elk wat wils zou ik zeggen :) .
En ehh, voor Brooke mag je altijd reclame maken hoor :j !

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-09 11:04

Voor de mensen zonder paard zouden er altijd nog de concertkaartjes, de koptelefoons, tekening en het houtsnijwerk zijn. De laatste twee hoeven natuurlijk niet voor paarden te zijn!

Al heel hartelijk bedankt dat jullie meedenken.

Shiloh: over de paardenmassage, daar zullen mensen natuurlijk ook wel zin in hebben (in een massage), dus ik zal ook eens scouten wat we kunnen doen met een mensen massage.

Dank jullie!