Adobe CS4..HELP!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tosadog

Adobe CS4..HELP!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 19:54

Ik heb de mogelijkheid nu met Adobe CS4 (Master Collection) te werken. Ik zal proberen heel simpel uit te leggen wat mijn "probleem"is. :D
Ik wil maar een heel klein gedeelte van dit programma gebruiken, nl. het bewerken van fotos, samenvoegen van fotos, en die in elkaar laten overlopen, (via lagen) aparte achtergronden in de fotos plaatsen met teksten erbij geplaatst en die opslaan als bv. PDF bestanden. Ik leg het misschien wat ongelukkig uit, maar dat is wat ik met dit programma wil gaan doen, niet meer. Het probleem is alleen dat deze Master Collection zo uitgebreid is...ik heb werkelijk geen idee waar ik moet beginnen en met welk van de zeer vele programmas ik moet werken. Dreamweaver bv zal ik niet gebruiken.
Ik moet erbij zeggen dat ik tamelijk ongeduldig ben en geen zin heb om dikke boekwerken door te worstelen voordat ik kan beginnen..ik wil gewoon ergens kunnen beginnen!! :o
Wie kan mij op weg helpen in dit oerwoud? Alvast bedankt voor tips!

Anne.

Re: Adobe CS4..HELP!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 19:57

Nouja, gewoon Photoshop aanklikken?..

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 20:16

Sorry ik ben idd erg onduidelijk geweest zie ik nu, uiteraard ben ik met Photoshop in de weer geweest maar het lukt me niet om een foto "uit te snijden" en weer elders te plaatsen, een achtergrond te veranderen, dat soort simpele (toch?haha) dingen...

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:21

Tja, ben bang dat er in Adobe sowieso geen "simpele" programma's te vinden zijn.
Dat wat jij wilt kan gewoon met photoshop :j
Je moet misschien even ene tutorial zoeken over photoshop.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 23:10

[LZP] > [TV]

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 23:12

het makelijkst is echt photoshop, daar is zijn ook de meeste tutorials over te vinden. Ik snap dat je snel aan de slag wil, ik ken het haha.
Maar gewoon een paar tutorials doen op internet, en dan worden er heel wat dingen duidelijker !

www.pixel2life.com is een fijne!

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 22:05