Sym Mio & buddy+helm

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limoen

Sym Mio & buddy+helm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 17:55

Hallo :)

Ik heb een Sym Mio, en had eerst zon fashionhelm zegmaar zo'n halve. Nu heb ik een integrale van Urban. Die halve helm was een LS2Urban en dit is dan een integrale. Maar die halve paste niet in mn buddy omdat ie te breed was. Dus ik denk als k een integrale heb past het wel!

Nou mooi niet dus:( als k 'm erin doe dan past ie ergewoon in maar de buddy wil niet meer dicht :(
Hoe doen jullie dit of past het bij jullie wel?

benangelique

Re: Sym Mio & buddy+helm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:16

niet handig om een helm te kopen zonder te kijken of ie in je buddy past. toch kijken naar een ander soort helm of je helm overal mee naar binnen nemen.

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:20

bij mij pastte het wel, ik had een gewone helm... misschien dus toch maar een andere kopen.

Sieeem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:24

Ik heb dan wel geen scooter maar een trouwe Tomos , maar vaak doen mensen gewoon hun helm aan hun slot vast! of past dat bij jouw niet?

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 18:46

Ja dat kan dan met deze wel, met die andere kon het ook niet. Maar ik heb ivm koud gezicht deze helm gekocht net vanmiddag. En het is gewooneen integrale voglens mij maar de buddy past gewoon net niet dicht:(

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:41

Ook niet als je flink doorduwt?
Ik dacht ook altijd dat mijn helm niet in mijn buddy pastte, maar schijnbaar als je wat kracht geeft wel. :+ Dat durfde ik nooit, maar nu doe ik het toch maar. Is een stuk makkelijker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 21:32

nouja een integrale kun je altijd nog aan je slot binden, ik heb trouwens ook een nau-fashion helm en die past echt ruimmm in mijn buddy (past nog een slot bij en een handdoek etc.), en dat is een maat L . Ik heb ook een sym mio :)

Ik heb ook nog een integraal helm voor mensen die achterop rijden ofzo, en dat is een XL en die past ook gewoon, wellicht doe je iets niet goed?

marlooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 22:12

Ik heb ook zon fashion helm, past er wel in, wel een beetje passen en meten, soms moet je hem wat draaien maar het past precies :)
Maar intergraal kan je toch aan het slot hangen?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 10:48

Mijn zusje heeft ook een Mio en een integraalhelm en volgens mij past die van haar er net in. Hangt waarschijnlijk ook wel een beetje van het type en model van de helm af. Voor mijn motor heb ik uiteraard ook een integraalhelm en die hang ik idd meestal aan het slot bij mijn voorwiel.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 13:48

In mijn scooter past ook geen helm.
Je lunt hem aan je scooter hanger door je kinbandje over het randje van je buddy heen te hangen en dan je buddy dicht te klappen. Of aan je slot als dat past.

Ik heb een hele fijne helm en om nou een andere helm te kopen alleen omdat het niet in mijn scooter past :)

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-09 15:45

Menino, kun je misschien eens een foto maken hoe beide helmen erin zitten?

Maar die halve helm die ik heb is een LS2 Urban geen nau fashion maar wel zon model zegmaar.
Wel raar dat het bij mij beide niet past en bij jou beide wel.
Ik heb van beide een S

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 16:25

In mijn mio-tje past ook geen helm :n en dat was een gewone 'normale' geen fashion model. Gelukkig heb ik er geen last van omdat ik een snor heb.