UPC geluid knop, waar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

UPC geluid knop, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:32

Ik hoop dat iemand me even kan helpen :o
Ik heb per ongeluk op een knop op de UPC-afstandsbediening van de TV gedrukt (geen idee welke) en nu heb ik geen geluid meer, en staat er een blauw tekentje van geluid uit bovenin m'n scherm. Het geluid van de TV zelf staat wel gewoon aan, die kan ik aan en uit zetten zonder problemen.
Ik weet alleen niet welke knop ik moet hebben om weer gewoon geluid te krijgen, ik heb al gekeken bij instellingen en andere opties in het menu, en willekeurig vanalles ingedrukt, maar ik kan het niet vinden. Weet iemand waar ik moet zoeken :o

Anoniem

Re: UPC geluid knop, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:48

Oke, de stekker eruit trekken was ook geen goed idee, nu ben ik ook m'n beeld kwijt. Ik kan wel zappen (hij laat onderaan zien welke programma's er zijn) maar het beeld blijft zwart...

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:54

Op je eerste vraag had ik nog wel antwoord. Je hebt op de Mute-knop gedrukt. Dan is je geluid met één druk op de knop weg. Om weer geluid te krijgen, druk je de mute-knop weer in. Bij sommige AB's werkt het ook als je op de volumeknop drukt, volume omhoog of onlaag maakt dan niet uit.
Hoe je het beeld weer terug krijgt, daar heb ik helaas geen antwoord op ;)

edit: de Mute-knop ziet er zo uit:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:03

Oke, bedankt dan weet ik dat voor de volgende keer. Ik heb nu de stekker er nog een keer uit getrokken en toen deed hij het ook weer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 18:06

Ik heb vandaag nog even gezocht, maar ik kan die mute knop niet vinden hoor...?
Ik heb wel een knop die er zo uit ziet (maar dan grijs) maar die kon ik gisteren gewoon gebruiken om het geluid mee aan en uit te zetten (dat liet hij ook zien) terwijl ik nog steeds niks hoorde.